Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
det er en skide godt idé fra Pind!....og ja, danskgifte thai'er bliver nok ikke ramt hårdest...da de er kendt for at gerne ville lære dansk og gerne arbejde...
Som en skrev i det ovenstående. Thai er kendt for at vil lære dansk og de vil gerne arbejde..
Det kunne da være sjovt i denne sammenhæng, at tænke det modsatte ske, her i Thailand.
Hvis Taksin kommer til magten, vil han måske lave A, B og C udlændinge.
A. Dem der giver sig tid til at lære thailandsk og have en lille forståelse for den thailandske historie, og selvfølgelig en del penge på bogen. De vil få tilkendt statsborgerskab efter 5. år, altså hvis de opfylder de samme betingelser som Pind gerne vil have thailænder skal gøre i Danmark.
B. Hvis du kun forstår en lille smule thailandsk efter 5 år, men du stadig har lidt på bogen, så ville du have mulighed for at tage en turistbus hver måned til et af nabolandene for at få fornyet dit visa.. Dette giver beskæftigelse for en del af den svage gruppe i Thailand…
C. Dig, det er jo nok i 90 procent af tilfældene dem vi i fremtiden kommer til at snakke om, IKKE GIDER EN SKID, men bare er til Øl, f…. og h……… Du skal bare betale til kasse et. 80.000.- baht om året for at være gæst i Thailand…
I må da sige efter det ham den gode sanger Pind kommer med. Er det ikke lidt af det samme, men bare på andre flasker…
Hvor mange af os der har boet i Thailand i mange år forstår egentligt det thailandske sprog.
Hvor mange af os, der har boet herude i mange år forstår egentligt den thailandske historie.
Hvor mange af os, der har boet herude i mange år forstår, ja sådan kunne jeg blive ved…
Mange forstår ikke en dyt af, hvad der egentligt forgår i hverdagen ud over de store linjer. At handle ind… Gøre konen glad… og tusinde af andre små ting, men vi lever livet lykkelig uvidende om det faktiske..
Kære venner, sådan er det desværre for rigtig mange herude, ja jeg tør næsten ikke sige det, for de fleste….
Det kan da godt nok undre en som jeg, at det åbenbart er Danmark der er i højsædet, når man tale om integration… Ingen og ingen har en mening om deres virke i det thailandske… Her taler vi vel om 99,99 procent af den stærke type… MÆND..
Dette er faktisk beskæmmende og foruroligende, for hvor står jeg, og hvor står du egentligt efter det valg der kommer i Thailand… inden året er gået..
Håber da Thailand får øjnene op for det potentiale af veludviklede, virile mænd, som har pengene i banken og en fremtid med betalte forsikringer for sygdom…
Håber da ikke at Danmark og Thailand møder hinanden her, for her i Thailand har vi faktisk mange muligheder i det system som eksistere, men vi er jo nok ikke mange der lige har fanget det positive…
Jeg er af den overbevisning, at det kunne være meget aktuelt at høre fra jer danske mandfolk, med penge på bogen og en kone og alt det andet med hus, bil og andet godt, som forsøder omdømmet samt andet herude i det thailandske.
Det kunne da også være positivt at høre fra folk som jeg, uden en krone eller uden alt det andet gylle, men en som har et godt liv….. Joke. Det er der jo også nogen der har, vil jeg da tro…
Kom nu frem drenge… fortæl fortæl, for jeg er sikker på, at jeg og andre måske kunne lære, og måske vil alle de med vores så vidunderlige og lykkelige erfaringer blive i mindretal…
Jeg er overbevist om, at Thailand i fremtiden vil stramme reglerne for de 99,99 procent af klientellet jeg taler om os som er forelsket og andet…