Se indlæg
 Udskriv debat
Thai-og/eller engelsk undervisning på Skype/MSN.
Hej fandt ved et tilfælde over denne fyr-han har undervist over nettet og privat i thai og engelsk i godt et års tid-syntes, at hans tilbud lyder meget fair og reelt-så føler I for at bruge det,har jeg fået hans tilladelse til, at give dette videre.

and yes this is my business. i teach peoples since lastyear. ( i also teach english for thaiwife who have a partner/husband from other country and he speak english)

the deal is.. 3000 bath/ 30 hr. and the first 2 hr. is just free ( when finish teaching in the first 2 hr. if you need to go on then you pay me by bank account but if you feel not ok. just quit)

that is my process.

and this is my hotmail MSN.

first,i need you to try for the first 2 hr. learning thai with me. and then you make the choice

chacha
brianmarinus skrev:
Hej fandt ved et tilfælde over denne fyr-han har undervist over nettet og privat i thai og engelsk i godt et års tid-syntes, at hans tilbud lyder meget fair og reelt-så føler I for at bruge det,har jeg fået hans tilladelse til, at give dette videre.

and yes this is my business. i teach peoples since lastyear. ( i also teach english for thaiwife who have a partner/husband from other country and he speak english)

the deal is.. 3000 bath/ 30 hr. and the first 2 hr. is just free ( when finish teaching in the first 2 hr. if you need to go on then you pay me by bank account but if you feel not ok. just quit)

that is my process.

and this is my hotmail MSN.

first,i need you to try for the first 2 hr. learning thai with me. and then you make the choice

Lyder ok, hvad kender du til personen, og hvor seriøst er det ?, taler vedkommende Bangkok thai el ??Smile

Ja, jeg så at han skrev med en anden person,inde på Muang Thai,på facebook og derefter sendte jeg ham en besked-og dette er svaret du kan se fra ham-og jeg syntes da,at med de betingelser han opstiller,så lyder det meget fint.
Hvorvidt man så kan stole på ham-ja, det ved jeg jo ikke-men man kan jo-hvis man ikke føler sig tilpas med ham,stoppe efter de 2 timer og så har det intet kostet og ingen skade er sket.

rinpoche
Jeg ville være såre betænkelig ved at vælge ham som engelsk underviser at dømme ud fra ovenstående Pfft

Men mon ikke hans thai sidder lige i skabet Wink

chacha
rinpoche skrev:
Jeg ville være såre betænkelig ved at vælge ham som engelsk underviser at dømme ud fra ovenstående Pfft

Men mon ikke hans thai sidder lige i skabet Wink

Ja, det er sku ik godt at vide.....men anbefalinger er altid godt.........og hvad thai kan personen....??

jesperfrb
Og hvor er det henne?
Bkk, Hua-Hin +++++?
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb skrev:
Og hvor er det henne?
Bkk, Hua-Hin +++++?

Det kan det foregå privat i Bangkok-eller over Skype-eller MSN.

jesperfrb
Takker for svaret!Wink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

paulsenp
Jeg er helt enig med rinpoche i, at han næppe er meget bevendt som underviser i engelsk. Og i at hans thaikundskaber sikkert er glimrende. Han er jo nok thai.

Til gengæld har jeg ikke meget tillid til hans evner som underviser, når han har en så ringe selvkritik, at han mener, at han er egnet til at undervise i engelsk.
Peter

Spring til debat: