Se indlæg|
Adoption af nice
|
|
| ghj |
Lagt på d. 06/03-2011 16:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
hej kone og mig ønsker at adoptere kones storesøsters datter på 6- 7 år, så hun kan komme her til danmark, er der nolge herinde som har prøvet det??? gode råd modtages, især om parpirene fra thailand vil lige tilføge at søsteren er Enke og syg, mig og kone har et fælles barn på 1 1/2 og hendes søn på 15 her i danmark, med venlig hilsen Haue MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/03-2011 18:16
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
ghj skrev: hej kone og mig ønsker at adoptere kones storesøsters datter på 6- 7 år, så hun kan komme her til danmark, er der nolge herinde som har prøvet det??? gode råd modtages, især om parpirene fra thailand vil lige tilføge at søsteren er Enke og syg, mig og kone har et fælles barn på 1 1/2 og hendes søn på 15 her i danmark, med venlig hilsen Haue Jeg har ikke prøvet det personligt, men du kan/skal henvende dig til adoptionskontoret i Bangkok. Med børn over to år kan det tage lidt længere tid. Har ikke lige adresse/telefonnummer herhjemme, altså oppe på 4. sal, men send gerne en PB eller påmind mig. Eller bedst, send en email til Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 06/03-2011 23:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Husk lige at det også skal gå gennem adoptionsnævnet i DK! Ellers bliver der ingen opholdstilladelse! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.