Se indlæg|
Lego
|
|
| mobbe |
Lagt på d. 04/03-2011 12:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
Jeg har lige fået et spørgsmål fra en go ven , men er svar skyldig håber nogen her på siden ved noget mere. Spørgsmål: Findes der butikker i LOS hvor man kan købe lego og hvis man kan HVOR Hvis : hvordan er prisen i forhold til DK Har aldrig selv tænkt over det--------- På forhånd tak |
|
|
|
| aksmoe |
Lagt på d. 04/03-2011 13:52
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
BIG C i Nakhon Sawan, kan ikke huske hvilken etage Har også set det andre steder så som LOTUS Tror der kan købes LEGO i de fleste stører indkøbs centre i Thailand, men er ikke sikker
![]() |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 04/03-2011 13:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
jeg har set LEGO i Central Festival i den store legetøjsafd i shopping centret. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/03-2011 14:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
mobbe skrev: Jeg har lige fået et spørgsmål fra en go ven , men er svar skyldig håber nogen her på siden ved noget mere. Spørgsmål: Findes der butikker i LOS hvor man kan købe lego og hvis man kan HVOR Hvis : hvordan er prisen i forhold til DK Har aldrig selv tænkt over det--------- På forhånd tak MEGA dyrt. (værst, når det er sat i relation til lønningerne i LOS) Og som Aksmoe skrev, kan de fåes i Tesco/Lotus - Big C- m.m. i alle støre byer . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 04/03-2011 14:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere.
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 04/03-2011 16:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. COGO, 555 ![]() I øvrigt tillykke til LEGO med et flotte resultat. |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 04/03-2011 17:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
Frank skrev: Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. COGO, 555 ![]() I øvrigt tillykke til LEGO med et flotte resultat. Og til min kone, Hun har også bidraget en del. ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 04/03-2011 22:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. Gå endelig langt uden om kopier af mærkevarer, da man kan få en helvedes masse problemer både ind og ud af Thailand men sandelig også herhjemme. Der gives store bøder for ind- og ud-førsel af kopivarer og tingene bliver konfiskeret....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 05/03-2011 07:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
FCKdk skrev: Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. Gå endelig langt uden om kopier af mærkevarer, da man kan få en helvedes masse problemer både ind og ud af Thailand men sandelig også herhjemme. Der gives store bøder for ind- og ud-førsel af kopivarer og tingene bliver konfiskeret.... ![]() En gang sludder det er tilladt at tage kopi varer med til eget forbrug til Danmark |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 05/03-2011 09:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Cesse, ikke meget længe. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/03-2011 09:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
I Siam Paragon, men det er ikke billigt, det er Ecco sko heller ikke
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 05/03-2011 09:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
COGO er ikke kopi vare og kan købes i bog og ide i Danmark og kloserne passer sammen med lego. Det er noget med, at nogle lego licencer er bleven forældet. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 05/03-2011 11:22
|
|
cesse skrev: FCKdk skrev: Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. Gå endelig langt uden om kopier af mærkevarer, da man kan få en helvedes masse problemer både ind og ud af Thailand men sandelig også herhjemme. Der gives store bøder for ind- og ud-førsel af kopivarer og tingene bliver konfiskeret.... ![]() En gang sludder det er tilladt at tage kopi varer med til eget forbrug til Danmark En gang sludder og hvis Du ellers læste de Thailandske medier, ville Du se hvor hårdt, der selv i Thailand bliver slået ned.... Kopivarer uden licens, fremstillet og markedsført, importeret/exporteret = ulovligt
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 05/03-2011 20:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
FCKdk skrev: cesse skrev: FCKdk skrev: Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. Gå endelig langt uden om kopier af mærkevarer, da man kan få en helvedes masse problemer både ind og ud af Thailand men sandelig også herhjemme. Der gives store bøder for ind- og ud-førsel af kopivarer og tingene bliver konfiskeret.... ![]() En gang sludder det er tilladt at tage kopi varer med til eget forbrug til Danmark En gang sludder og hvis Du ellers læste de Thailandske medier, ville Du se hvor hårdt, der selv i Thailand bliver slået ned.... Kopivarer uden licens, fremstillet og markedsført, importeret/exporteret = ulovligt ![]() Nu skriver jeg intet om hvad man må og ikke må i thailand kun hvad man må i danmark og kun i danmark Og mig bekendt er det stadig lovligt at krydse gransen til Danmark med et rolex ur til 100kr. Og ja der er snak om at det skal være fortid Hilsen Cesse PS. Hej hugo hvornår er det næste møde i dansker klubben i Chiang Mai |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/03-2011 17:37
|
|
cesse skrev: FCKdk skrev: cesse skrev: FCKdk skrev: Gamba skrev: Min kone bruger en mindre formue på LEGO til knægten. Koster det samme i Thailand og Danmark omregnet og købes i Central, Lotas, Big C. og Robinson. Der er en billig kopi med samme logo stil og farve som hedder COGO som handles samme steder. Men hvis man kikker efter kan man godt se hvorfor LEGO koster mere. Gå endelig langt uden om kopier af mærkevarer, da man kan få en helvedes masse problemer både ind og ud af Thailand men sandelig også herhjemme. Der gives store bøder for ind- og ud-førsel af kopivarer og tingene bliver konfiskeret.... ![]() En gang sludder det er tilladt at tage kopi varer med til eget forbrug til Danmark En gang sludder og hvis Du ellers læste de Thailandske medier, ville Du se hvor hårdt, der selv i Thailand bliver slået ned.... Kopivarer uden licens, fremstillet og markedsført, importeret/exporteret = ulovligt ![]() Nu skriver jeg intet om hvad man må og ikke må i thailand kun hvad man må i danmark og kun i danmark Og mig bekendt er det stadig lovligt at krydse gransen til Danmark med et rolex ur til 100kr. Og ja der er snak om at det skal være fortid Hilsen Cesse PS. Hej hugo hvornår er det næste møde i dansker klubben i Chiang Mai Det var dog en håbløs vatskuldret Dansk lovgivning.... Men derfor behøves man jo ikke gøre noget moralsk forkasteligt, som at købe det!!!! At støtte mærkevarer, er jo som at støtte sin egen arbejdsplads og dermed Danmarks evne til fortsat at udbetale pension og anden offentlig forsørgelse....
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/03-2011 18:12
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
mobbe skrev: Jeg har lige fået et spørgsmål fra en go ven , men er svar skyldig håber nogen her på siden ved noget mere. Spørgsmål: Findes der butikker i LOS hvor man kan købe lego og hvis man kan HVOR Hvis : hvordan er prisen i forhold til DK Har aldrig selv tænkt over det--------- På forhånd tak Alle store legetøjsbutikker har lego, i al fald i Bangkok, men i mine briller virker det dyrt, om end jeg ikke har sammenlignet med priserne i Danmark. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.