Se indlæg|
Prøver at skjule fortiden i Jungle Village
|
|
| supersted |
Lagt på d. 09/02-2011 16:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej Nu har jeg fulgt med fra side linjen i et stykke tid, og kan se at det er et forum hvor der kastes med mudder i store mængder så undre det mig at ingen endnu har bragt dette fra Ekstrabladet, men der skal måske holdes en hånd over visse personer se http://ekstrablad...500968.ece Der b.la. skriver Niels Egholm Pedersen, har nemlig en ubetinget dom på to års fængsel på sit cv. Og ligesom Penkowas stjernestatus – det er blot to år siden, kronprinsesse Mary overrakte hende den prestigefyldte EliteForsk-pris – i dag er forvandlet til anklager om både alment fusk og reel svindel, har faderens image som agtværdig underviser ved Syddansk Universitet, vist sig også at rumme elementer af både fusk og forbrydelse. Prøver at skjule fortiden De to års fængsel var prisen for, at han over en flerårig periode i midten af 1980’erne systematisk lænsede en stribe sommerhuse for indbo. Tyvegodset brugte han efterfølgende til at møblere den stribe udlejningssommerhuse, som han ejede ved siden af universitetsjobbet. – Jeg kan huske, at pressen kaldte ham sommerhusrotten, fortæller en kvinde, der dengang kendte familien. Rod ikke i min fortid Selv ønsker den i dag pensionerede Niels Pedersen dog på ingen måde at tale – hverken om sin politianmeldte datter eller om sin egen blakkede fortid. Fortiden har han forsøgt at skjule ved at drage i eksil i Thailand, hvor han sammen med sin thaifødte hustru Chom har fået opbygget Jungle Village-resortet i turistbyen Ao Nang, hvor mange danskere ferierer. – Jeg vil ikke tale med dig. Det, I skriver, er jo løgn. Jeg er aldrig blevet fyret fra SDU, som I skrev forleden, raser han fra Ao Nang. – Det vil jeg så beklage og meget gerne rette. Men det er korrekt, at du har en dom på to års fængsel for at have ribbet talrige sommerhuse? – Ja. Men jeg kan ikke se, hvad min fortid kommer jer ved. Jeg synes ikke, I skal rode op i min fortid. Hverken i natur eller omfang er der lighedspunkter mellem den og det, min datter beskyldes for Tja så må man jo selv dømme om man tør bo der og lade sine ting være ubevogtet. Jeg tør det ikke mere. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/02-2011 17:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
bekræfter blot de utallige påstande om Thailands tiltrækning på folk der ikke altid er lige fine i kanten... jeg er i hvert fald ikke overrasket længere hver gang en tidligere/nuværende svindler/kriminel bliver "fundet" i Thailand...uanset nationalitet...når tingene brænder på kan man sgu altid flygte til Thailand...her står altid en kone klar og gode investeringsmuligheder... det er ligeså forudsigeligt som "koret" der altid synger "det kunne være alle andre steder i verden"....osv...osv... www.Thailand-Tras... |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/02-2011 18:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
supersted skrev: Hej Nu har jeg fulgt med fra side linjen i et stykke tid, og kan se at det er et forum hvor der kastes med mudder i store mængder så undre det mig at ingen endnu har bragt dette fra Ekstrabladet, men der skal måske holdes en hånd over visse personer se http://ekstrablad...500968.ece hvad mener du..? skulle vi alle sammen kende denne herre og derfor ikke have lyst til at debattere ham herinde.. ud fra dit navn vil jeg tro du er kommet for at lave rav i den.. men velkommen til siden.. ps vis du virkelig havde siddet med på side linjen, så havde du også opdaget, at der ikke bliver svinget med armene mere
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 09/02-2011 18:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
der har skam været skrevet om stedet før, døm selv. http://www.dansk-...rowstart=0 http://www.dansk-...post_78845 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.