Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det var hygg at være i den tæt på CM, mange incl. jeg sad med fødderne i det varme vand, som efter sigende skulle være sundt, og så fodmassage i en halv time bagefter, uhm super relaxing og dejligt,
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
det skal jeg prøve.. vader gader og stræder tynde når jeg er i thailand, så elsker jeg at slutte dagen med lidt fodmassage.. skal helt sikkert have fusserne i varmekilden
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
Jeg har været i Ranong og se de 2 steder hvor der er varme kilder, men det skulle ikke undre mig om der er flere steder end de 2 jeg har set..?
Jeg har også set et lille men meget charmerende sted mellem Chaing Mai og Chaing Rai.
Har hørt om et vandfald med varmt vand, som ender ud i en sø som man kan bade i..... er der nogen som kender det sted..?
Stadig har jeg en lumsk mistanke om at der findes varme kilder i nord øst Thailand også.
Har hørt om et vandfald med varmt vand, som ender ud i en sø som man kan bade i..... er der nogen som kender det sted..?
Det kunne være den varme kilde bestående vandfald, der ligger i Klong Thom mellem Krabi og Trang.
Det løber dog ikke ned i en sø, men en khlong/strøm med køligt vand, velegnet til badning.
Det var hygg at være i den tæt på CM, mange incl. jeg sad med fødderne i det varme vand, som efter sigende skulle være sundt, og så fodmassage i en halv time bagefter, uhm super relaxing og dejligt
Er det det lille sted hvor der er en lille kaffebar og et lille spisested samt et sted hvor man kan varme bade inden man går ind og får massage.....? Og hvor det varme vand bla siver op af jorden.