Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk mobiltelefon til Thai
OleOrm
Jeg har muligheden for at kunne komme billig til en HTC Desiree mobiltelefon. Kan den tages med til thailand, og så blive lavet om så en thai kan bruge den med det thailandske sprog Altså om der er en thailandssprogpakke de kan downloade.

Frank
Ja - over det hele!Smile

TG950
OleOrm skrev:
Jeg har muligheden for at kunne komme billig til en HTC Desiree mobiltelefon. Kan den tages med til thailand, og så blive lavet om så en thai kan bruge den med det thailandske sprog Altså om der er en thailandssprogpakke de kan downloade.

der er en Thai site for HTC, men mon ikke at du kan downloade en App, er ikke så kendt med HTC

Thai site :
http://www.htc.co...

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

OleOrm
Frank skrev:
Ja - over det hele!Smile

HVOR

ingolf
Det kan de göre i alle störe elektronik centre, tex TUK.COM og lignende!

For almindelige mobiler koster det 2-300bath at få en thai/engelsk sprogpakke--ved ikke hvad det koster for en smartphone!

De kan også lave det den anden vej, så får du en skandinavisk/engelsk sprogpakke!
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

DeeJ
Vi plejer at få vores mobiltelefoner ordnet i MBK.

vh Dan

SteenJ
[b]OleOrm skrev:
[/b]

Hvad med at købe en LG phone, de kan nær det samme som HTC, og SÅ er der thai sprog indlagt.
Dette har jeg gjort og købt i Danmark.
SteenJ

OleOrm
Tjaaa I har åbenbart ikke ret.
HTC skriver til migGrinu kan desværre ikke lave om på din enhed da sprog og opdateringer er relateret til regioner, medmindre du kan finde et software online på markedet, som giver dig thaisprog. Jeg kan desværre ikke anbefale eller henvise til denne type, idet dette er tredjepartssoftware.

Frank
OleOrm skrev:
Frank skrev:
Ja - over det hele!Smile

HVOR

I en hvilken som helst mobil shop i Thailand. Smile

ingolf
OleOrm skrev:
HTC skriver til migGrinu kan desværre ikke lave om på din enhed da sprog og opdateringer er relateret til regioner, medmindre du kan finde et software online på markedet, som giver dig thaisprog. Jeg kan desværre ikke anbefale eller henvise til denne type, idet dette er tredjepartssoftware.

Det skal HTC jo skrive!

Uden at göre mig vildt klog på det, så mener jeg de raderer den Skandinaviske softwarepakke, og lägger ind den thai/engelske pakke--telefonen kan ihvertfald ikke "snakke" skandinavisk efter operationen!

Det samme gör de om telefonen er låst til en operatör, hvilket indebärer at telefonen bliver oplåst!
Redigeret af ingolf d. 15/01-2011 11:57
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

fckguld
OleOrm skrev:
bare put det i - 100 bath og de fixer det for dig i hvilken som helst shop, måske 200 bath på turist stederne
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Webmaster
Hmm, jeg har prøvet at få en dansk HTC Hero opgraderet i Thailand så den også understøttede thai.

Men ud af alle de shops som reklamere med at kunne opgradere software/firmware/sprog og hvad det ellers hedder var der desværre ingen af dem som kunne klare en HTC Android-baseret telefon.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: