Se indlæg|
Dansk mobiltelefon til Thai
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 14/01-2011 18:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Jeg har muligheden for at kunne komme billig til en HTC Desiree mobiltelefon. Kan den tages med til thailand, og så blive lavet om så en thai kan bruge den med det thailandske sprog Altså om der er en thailandssprogpakke de kan downloade. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2011 18:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Ja - over det hele!![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 14/01-2011 18:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
OleOrm skrev: Jeg har muligheden for at kunne komme billig til en HTC Desiree mobiltelefon. Kan den tages med til thailand, og så blive lavet om så en thai kan bruge den med det thailandske sprog Altså om der er en thailandssprogpakke de kan downloade. der er en Thai site for HTC, men mon ikke at du kan downloade en App, er ikke så kendt med HTC Thai site : http://www.htc.co... Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 15/01-2011 00:28
|
|
Frank skrev: Ja - over det hele! ![]() HVOR |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 15/01-2011 00:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Det kan de göre i alle störe elektronik centre, tex TUK.COM og lignende! For almindelige mobiler koster det 2-300bath at få en thai/engelsk sprogpakke--ved ikke hvad det koster for en smartphone! De kan også lave det den anden vej, så får du en skandinavisk/engelsk sprogpakke! Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 15/01-2011 03:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Vi plejer at få vores mobiltelefoner ordnet i MBK. vh Dan |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 15/01-2011 04:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
[b]OleOrm skrev: [/b]Jeg har muligheden for at kunne komme billig til en HTC Desiree mobiltelefon. Kan den tages med til thailand, og så blive lavet om så en thai kan bruge den med det thailandske sprog Altså om der er en thailandssprogpakke de kan downloade. Hvad med at købe en LG phone, de kan nær det samme som HTC, og SÅ er der thai sprog indlagt. Dette har jeg gjort og købt i Danmark. SteenJ |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 15/01-2011 09:15
|
|
Tjaaa I har åbenbart ikke ret. HTC skriver til mig u kan desværre ikke lave om på din enhed da sprog og opdateringer er relateret til regioner, medmindre du kan finde et software online på markedet, som giver dig thaisprog. Jeg kan desværre ikke anbefale eller henvise til denne type, idet dette er tredjepartssoftware. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/01-2011 10:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
OleOrm skrev: Frank skrev: Ja - over det hele! ![]() HVOR I en hvilken som helst mobil shop i Thailand. ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 15/01-2011 11:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
OleOrm skrev: Tjaaa I har åbenbart ikke ret. HTC skriver til mig u kan desværre ikke lave om på din enhed da sprog og opdateringer er relateret til regioner, medmindre du kan finde et software online på markedet, som giver dig thaisprog. Jeg kan desværre ikke anbefale eller henvise til denne type, idet dette er tredjepartssoftware.Det skal HTC jo skrive! Uden at göre mig vildt klog på det, så mener jeg de raderer den Skandinaviske softwarepakke, og lägger ind den thai/engelske pakke--telefonen kan ihvertfald ikke "snakke" skandinavisk efter operationen! Det samme gör de om telefonen er låst til en operatör, hvilket indebärer at telefonen bliver oplåst! Redigeret af ingolf d. 15/01-2011 11:57 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 15/01-2011 15:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
OleOrm skrev: bare put det i - 100 bath og de fixer det for dig i hvilken som helst shop, måske 200 bath på turist stederne
Tjaaa I har åbenbart ikke ret. HTC skriver til mig u kan desværre ikke lave om på din enhed da sprog og opdateringer er relateret til regioner, medmindre du kan finde et software online på markedet, som giver dig thaisprog. Jeg kan desværre ikke anbefale eller henvise til denne type, idet dette er tredjepartssoftware.DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2011 16:09
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hmm, jeg har prøvet at få en dansk HTC Hero opgraderet i Thailand så den også understøttede thai. Men ud af alle de shops som reklamere med at kunne opgradere software/firmware/sprog og hvad det ellers hedder var der desværre ingen af dem som kunne klare en HTC Android-baseret telefon. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

u kan desværre ikke lave om på din enhed da sprog og opdateringer er relateret til regioner, medmindre du kan finde et software online på markedet, som giver dig thaisprog. Jeg kan desværre ikke anbefale eller henvise til denne type, idet dette er tredjepartssoftware.