Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg fortryder
kanut
Crying min kone har overtalt mig til en rejse til USA i 2011, så rejsen er købt og betalt, men jeg gør mig mine tanker.

I USA er der ikke alle de tilbud på wellness som i Thailand.

Der er ikke ( så vidt jeg kan se ) noget som helst palmesus og hvid strande over USA

Sprut er billig men må ikke nydes ved pøl eller strand.

Damerne ligner dem i Danmark, bare dobbelt så store.

der er ikke det samme liv i gaden døgnet rundt som i Thailand

og sådan kunne jeg blive ved.

Nu søger jeg efter en billig 14 dages rejse til Bangkok , så der i det i det mindste kunne ske lidt sjovt i 2011.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Frank
kanut skrev:
...
...

Jeg troede New York lå i USA?!Smile

kanut
Jammen jeg skal bla. til New York, og så vidt jeg kan se er der dyrt og kedeligt i Nye York

pdrhan
kanut skrev:
Crying min kone har overtalt mig til en rejse til USA i 2011, så rejsen er købt og betalt, men jeg gør mig mine tanker.

Der er ikke ( så vidt jeg kan se ) noget som helst palmesus og hvid strande over USA

Nu søger jeg efter en billig 14 dages rejse til Bangkok , så der i det i det mindste kunne ske lidt sjovt i 2011.

Hawaii - der er masser af strande og palmesus..... Hehe-guy
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

b_j3ns3n
miami Grin damer og palmer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

kylling
kanut skrev:

Hvor i USA er det ???
Jeg kan anbefale the key,s
Fra largo til key west,masser af cubanske solbrune r7ve
De venter kun på digLOL LOLTuttelu Tralla

natty
kanut skrev:
Jammen jeg skal bla. til New York, og så vidt jeg kan se er der dyrt og kedeligt i Nye York

Godt nok er New York dyr, men kedelig er den så absolut ikke, byen sover aldrig. De to gange jeg har været der, har været fantastiske. Der er masser at opleve og se både dag og nat. Men man kan og skal jo heller ikke sammenligne med Thailand, det er to vidt forkellige ting.

burana
New Yok City har 2 kvarterer jeg holder meget af Chinatown og Little Italy, hvis en varer du skal bruge findes så findes det i Chinatown tag subway til Canal Street og du er i Chinatown, gode restautater findes i Little Italy og i det hele taget en stemning som var du i Toscana.
Florida er også et pragtfuldt sted min bror havde sommerhus i mange år på Duck Key i the Key's, der har jeg tilbragt mangen en ferie sammen med brormand, han solgte detsvære hans 70kvm sommerhus da orkanforsikringen blev lige så dyr som hans husforsikring på deres 230kvm helårshus i New York.

kanut
Tak for gode råd.
Vi lejer en stor øseYo baby, og køre sydpå til Key West derpå over sumpen, og så op langs kysten til New Orleans, for til sidst at skrå op igennem landet tilbage til New York.
Men Men Bangkok slipper ikke helst for mig i 2011, jeg skal nok finde nogle afbud til efteråret. Cheers

Payanak
God tur til både Florida og New York. Begge steder er fantastiske på hver sin måde. Det der ødelægger det, er de åndsvage amerikanere og deres væremåde...
Vi lejede også en stor øse med en 6 liters motor, og det var en af højdepunkterne på turen, at køre op til Cape Canaveral.

http://www.nasa.g...index.html

kylling
Hvad koster 1 gallon benzin idag,før i USA var prisen det samme som 1 liter i dk

thongsala
Hvad koster en øl på månen ?

Payanak
kylling skrev:
Hvad koster 1 gallon benzin idag,før i USA var prisen det samme som 1 liter i dk

Lidt over 3$US

Payanak
thongsala skrev:
Hvad koster en øl på månen ?

Der kan ikke købes øl på månen...endnu.
Redigeret af Payanak d. 06/01-2011 20:05

TG950
Payanak skrev:
kylling skrev:

Lidt over 3$US

1 US gallon svarer til 3,78541 liter. så er det vist sat på plads Bla bla bla

1 gallon (gal) = 4 qt = 128 fl oz = 231 cubic inches = 3.785411784 litres (L)
U.S. liquid gallon is defined as 231 cubic inches, and is equal to 3.785411784 litres (exactly) or about 0.13368 cubic feet. This is the most common definition of a US gallon.
A litre (US: liter) is defined as one cubic decimetre (1 L = 1 cubic dm). Hence 1 L = 0.001 cubic m. The word "litre" came from an older French unit, the litron, the name came from Greek via Latin. The metric system used litre as a volume unit.

U.S. gallon to litres
Conversion Table:

1 = 3.785
2 = 7.571
3 = 11.356
4 = 15.142
5 = 18.927
10 = 37.854
20 = 75.708
50 = 189.271
100 = 378.541
1000 = 3785.412

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: