Se indlæg
 Udskriv debat
Brug af Kreditkort baht vs dkk
Jake
Jeg har af og til været ude for ved betaling af fx hotelophold, at prisen på kreditkortslippen er i DKK omregnet fra Bath. Naturligvis til en dårlig kurs.

Kan man nægte at betale for denne omregning og bede om trækning i Baht? Det er lidt af en fræk frihed, hotellet tager sig, når de laver det nr.

Nogen der har prøvet det samme?

natty
Jeg har prøvet det og jeg synes det er en frækhed også. De skal faktisk oplyse dig om muligheden, og du kan sagtens nægte, så længe du ikke har skrevet under.
Jeg bor nu stadig på det samme hotel som gjorde det mod mig, fordi det er den eneste gang jeg har været utilfreds der og jeg kan li' stedet. Jeg siger tilgengæld at jeg ønsker at betale i bath og checker det generelt.
Jeg har faktisk også været ude for det i en ATM, tror det var Siam City Bank, hvor de oplyste deres kurs, tryk for guds skyld på "no" knappen.
Det sker faktisk også i Danmark, Var på en cafe hvor kunden før mig betalte med et udenlandsk kort, på en pinkode maskine. Det første beløb som kom frem var hans egen valuta, og måtte fortælle ham at han burde afregne i danske kroner.

http://www.nordea...16462.html
Redigeret af natty d. 30/12-2010 21:25

Spring til debat: