Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nirvana skrev:
I randers kommune
I alt 138
Mænd, Sum 16
Kvinder, Sum 122
Procentdel af alle thailændere 1,60%
Til der skulle være en lille sjanse
Som du sikkert ved, var det ikke lige hvad jeg ledte efter
Men i tilfælde af du troede det var, omformulerer jeg mig lige:
Har ikke brug for statistiker, men mere om nogle herinde bor i området. Så hun har mulighed for at møde andre thai'er.
hun finder dem hurtig hvis hun handler i asia butikker, hun skal bare være god til at spotte ud . Hvem der er ærlig og hvem der er kunstig ærlig. Min kone Pim (28) har efter hun er kommet til DK været god nok, som hun selv siger, hun er bleven narret og røvrendt nok gange i Thailand. Hun hentyder til de bedste veninder der så lige pludselig snakker alt muligt negativ o hende bagved hendes ryg.
Der er mange søde og ærlige, men desværre kan nogle thai kvinder ødelægge alt for deres "veninder"
Men hun finder dem hurtig.
Hvad siger hun til al sneen..........
Gog jul og held og lykke med det hele.
Men hvis det er , Vil I være velkommen i Horsens, selvom der er et stykke vej
Redigeret af Tumut d. 19/12-2010 08:01
hsn skrev:
Min kæreste er lige ankommet i går fredag
I den forbindelse vil jeg høre, om der er nogle Thai'er i Randers eller omegn.
Vi har selvfølgelig rigeligt travlt i julen, men hun skal være her indtil marts.
Som Thai i et så fremmed land som Danmark,kan det være,befriende og rart,at tale sit eget sprog, med nogen,som man deler kultur med,og endog få nogle små "fif"
Blot synes jeg,at det er synd for jer begge,at det allerede er blevet aktuelt ? Hun kom i fredags !
hsn skrev:
Min kæreste er lige ankommet i går fredag
I den forbindelse vil jeg høre, om der er nogle Thai'er i Randers eller omegn.
Vi har selvfølgelig rigeligt travlt i julen, men hun skal være her indtil marts.
Som Thai i et så fremmed land som Danmark,kan det være,befriende og rart,at tale sit eget sprog, med nogen,som man deler kultur med,og endog få nogle små "fif"
Blot synes jeg,at det er synd for jer begge,at det allerede er blevet aktuelt ? Hun kom i fredags !
Det er absolut ikke aktuelt. Men tænkte jeg lige så godt kunne smide den ud nu, da jeg absolut ingen kender i Randers (jeg er tilflytter).