Se indlæg
 Udskriv debat
vaccinationer
styx32
Hej

Er der nogen af der ved hvilke vaccinationer børn får i Thailand ?

Jeg vil gerne have min kones søn skal vaccineres med samme setup som danske børn får.

Men min kone ved ikke hvilke vaccinationer han har fået tidligere.

Min læge vil ikke give ham de danske vaccinationer føn han ved hvilke han har fået i Thailand.

Hvor kan man få det oplyst henne ?

har han fuldt et program i thailand, for hvis han har det har han mange flere vaccioner end danske børn, hvor gammel er han, og hvor gammel var han da han fik han sin sidste vaccine.
hvis det er helt umuligt at finde ud af kan i lave en blodprøve og lægerne burde kunne finde ud af hvad han er vaccineret for.

styx32
Han er 9 år

Min kone ved ikke om han har fulgt et vaccinations program.

så det er ikke så let.

ok så har han jo nok ikke fået andet den dag han blev fået, og måske en enkelt polie dråbe hvis han har værret heldig, så han mangler stort set alt,
det er ikke farligt at blive dobbelt vaccineret, derfor kan i bede lægen om at prøve tage en prøve, så de kan fastslå hvad han mangler, og så ellers presse på, så han kommer igennem hele det danske vaccionprogram.

Robert Kronberg
styx32 skrev:
Han er 9 år

Min kone ved ikke om han har fulgt et vaccinations program.

så det er ikke så let.

Prøv at spørge, om din kone ikke gik ofte til børnelæge i starten, og der må hun have set, om lægen har stukket spøjter i ham.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Boes
Alle børn i Thailand kan blive vaccinerede gratis følgende et vist skema.Men det kræver initiativ fra forældern, selvfølgelig. Alle børn får et vaccinationskort, så det skulle ikke være noget problem, hvis moderen har gemt vaccinationskortet.
Selv den mindste landsby har vaccinationsmuligheder, så der er ikke nogen undskyldning for ikke at vaccinere sine unger, bortset fra ukundskab eller modvilje.
Redigeret af Boes d. 18/11-2010 15:19
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: