Se indlæg|
Man kan hurtigt komme galt af sted!
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 16/11-2010 12:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Med 4 fridage fra arbejdet, fik jeg at en eller anden årsag et rengøringsflip her hjemme. Ikke mindst fik vores dagligstue en ordentlig omgang. Her kastede jeg også min kærlighed på konens buddhistiske husalter, som efter min opfattelse var blevet lige lovligt støvet med tiden. Buddha figurerne, store som små, fik også sig en tur med støvsugerbørsten, og til sidst fik hele husalteret en tur med en fugtig klud. Det skulle jeg nok aldrig have gjort! ![]() For da konen opdagede hvad jeg havde fordrevet tiden med, blev hun ualmindelig arrig. Her blev jeg meget højlydt belært - ledsaget af div. Thai eder og forbandelser - om ikke i fremtiden at nærme mig hendes helligdom, hverken med støveklud endsige en støvsuger! Der gik op til flere timer før hun overhoved ville tale med mig igen. Under mit lille rengøringsflip af konens husalter, fik støvsugeren altså også lige fat i et par af de små nipsegenstande som stod på alteret. Det var to små firkantet keramikamuletter, samt en lille forgyldt Buddha figur på ca. 1½ cm. Dem fik jeg dog behændigt fisket ud af støvsugerposen igen, og sat tilbage på deres plads. Noget som jeg i den givende situation ikke finder særlig nødvendigt at delagtiggøre konen i. Så lyt til et virkeligt godt råd – hold jer langt væk fra konernes husalter! ![]() Hilsen Rasmus |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 16/11-2010 12:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Sådan er det også her i huset ![]() Der var engang vi skulle til Thailand i 3 uger, Der vi kom hjem og jeg åbnede døren, var jeg ved at blive blæst tilbage igen, for det lugtede meget være en Esbjerg havn når det er værst. Hun havde ofrede en rå fisk til Budaha , inden vi rejste og det var om sommeren. Til tid giver hun dem rød sodvand i en lille kop, den første gang så hun noget forbløffede ud, da hun så at vandet var fordampet, Se budaha har drukket det
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.