Se indlæg|
Havfrue med hår og hotdog
|
|
|
Lagt på d. 09/11-2010 23:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[img]http://www.metrostudie.dk/wp-content/uploads/2010/11/stud_3.jpg[/img] is not a valid Image. Alder: 27 år Land: Thailand Universitet: Studerer på Danmarks Tekniske Universitet »Tegningen viser Den lille havfrue, som har fået langt, blondt hår for at gøre hende ekstra dansk at se på. Vinden fra en vindmølle leger med hendes lange hår. I den ene hånd har hun en øl fra Carlsberg og i den anden hånd har hun en hotdog, og det skal alt sammen symbolisere hygge. Mad og drikke er en stor del af danskernes hygge. Den lille havfrue sidder i en åben og imødekommende position, for sådan er danskerne også. De er dejligt afslappe-de. Derudover har det også slået mig i min tid i Danmark, hvor effektive danskerne kan formå at være. Danskerne kan klare så mange ting på en gang og på den samme tid. Det hele fungerer bare. De kan finde en balance mellem deres karriere og deres familieliv, og de kan også finde ud af at få grøn energi fra vindmøller og samtidig få den offentlige transport til at virke.« http://www.metros...s-danmark/ Om projektet Youth GWA er et pilotprojekt for 35 udenlandske studerende i København, som gennemgår et talentprogram. Det er etableret af Copenhagen Capacity og Wonderful Copenhagen sammen med Styrelsen for International Uddannelse. Efter at have fået et indblik i danske forhold, er det meningen, at de unge rejser hjem til deres hjemland og brander Danmark som karriere- og uddannelsesland. Ungdomsambassadørerne arbejder frivilligt, og der var 180 ansøgere til de 35 pladser i sommer. Projektet udspringer af et ønske om at tiltrække flere unge højtuddannede og skabe opmærksomhed om mulighederne i Danmark. Københavns Universitet, Copenhagen Business School og Danmarks Tekniske Universitet er partneruniversiteter og bidrager med studerende til projektet. Læs mere på www.ambassadornet... Kilde: Youth GWA |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 10/11-2010 00:50
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Hvor godt, havde lige skrevet et ret langt indlæg, men så røj min forbindelse og mine super kloge og lange iagtagelser forvandt op i cyberspace da jeg ville sende dem, haha. Det er trodt alt godt at se noget positivt også om Dannmark. ;-) Redigeret af natty d. 10/11-2010 00:53 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.