Se indlæg|
invitsion til Dk
|
|
| handy |
Lagt på d. 31/10-2010 15:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
kan ikke finde link til invitsion samt de papirre hun skal udfylde for at komme til dk og hvormange sidt jeg printede kom der 8 ud hun skulle udfylde nu er jeg i th og vil så ned og printe dem imorgen på forhånd tak Handy ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 31/10-2010 15:37
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
handy skrev: kan ikke finde link til invitsion samt de papirre hun skal udfylde for at komme til dk og hvormange sidt jeg printede kom der 8 ud hun skulle udfylde nu er jeg i th og vil så ned og printe dem imorgen på forhånd tak Handy ![]() Hm, prøver igen, da mit indlæg forsvandt i MySQL-problemer. Jeg plejer at skrive alle linkene, men det er nemmere, hvis du blot kigger på min hjemmeside, der er de tre link samlet: http://private.pi...Formularer Ellers er ambassadens side her: http://www.ambban...irlfriend/ Hilsen, Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 31/10-2010 15:38 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 31/10-2010 15:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
handy skrev: kan ikke finde link til invitsion samt de papirre hun skal udfylde for at komme til dk og hvormange sidt jeg printede kom der 8 ud hun skulle udfylde nu er jeg i th og vil så ned og printe dem imorgen på forhånd tak Handy ![]() What? Du er jo pisse fuld mand. Det er jeg så også, men tror alligevel jeg stadig kan stave ![]() Måske du kan finde det du søger, når du er blevet ædru!? Fortsat god tur i thailand! ![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 31/10-2010 16:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
eg er bare ordblind.....tak for hjælpen ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.