Se indlæg
 Udskriv debat
Paraply klapvogn som håndbagage?!
Sarah
Eller som alm bagage? Skal flyve med Thai, cph-bkk. Hvad er jeres erfaring?!

TG950
Sarah skrev:
Eller som alm bagage? Skal flyve med Thai, cph-bkk. Hvad er jeres erfaring?!

kommer lidt an på personen i check-in skranken, ellers er der kun den tunge gang over til Heavy Freight skranken, fortsat god tur.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Sarah
Tak for svar :-) Hm, men , hvad er Heavy Freight?! Smile

TG950
Sarah skrev:
Tak for svar :-) Hm, men , hvad er Heavy Freight?! Smile

på godt jydsk = lidt tunger end en dame håndtaske Shock
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Payanak
Jeg har fløjet indenrigs med klapvogn, og her afleverer man den ved døren ind i flyveren. Man får den tilbage samme sted når man er landet. Måske det samme er gældende mellem cph og bkk ?!

rinpoche
Kommer lidt an på dimensionerne.

Jeg har prøvet at få den med op i kabinen, da det var en meget lille let klapvogn.
Og ved en anden lejlighed blev den større checket ind separat i Terminal 3 lige til venstre for trappen der leder op til transit området.

Under alle omstændigheder medregnes vægten heraf ikke i de 20 kilo du normalt må medbringe.

Din checkin agent vil fortælle dig hvorledes du skal forholde dig.

mvh
Redigeret af rinpoche d. 26/09-2010 14:54

Anonym Bruger
Du får den næsten sikkert med til gaten hvor du så afleverer den og må så hente den sammen med baggagen. Sådan var det sidste år da vi var afsted med Thai. Det med at få barnevognen op ved modtagelse gør man mig bekendt ikke mere af sikkerhedshensyn.

pdrhan
TomDK skrev:
Du får den næsten sikkert med til gaten hvor du så afleverer den og må så hente den sammen med baggagen. Sådan var det sidste år da vi var afsted med Thai. Det med at få barnevognen op ved modtagelse gør man mig bekendt ikke mere af sikkerhedshensyn.

ja,og pga de nye EU Schengen regeler.....så får man den først på baggage båndet ved ankomst.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

paulsenp
I juni havde jeg en klapvogn (uden barn) med til Thailand.

Den var foldet sammen i forvejen, og blev, som rinpoche også siger, checket ind ved skranken for stort gods udenfor ved taxiholdepladsen.

Som det også gælder for kørestole, vejes den ikke med den øvrige bagage.

I bangkok er der også en skranke for stort gods, men klapvognen kom på bagagebåndet sammen med kufferter mm.
Peter

Spring til debat: