Se indlæg|
Paraply klapvogn som håndbagage?!
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 26/09-2010 14:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Eller som alm bagage? Skal flyve med Thai, cph-bkk. Hvad er jeres erfaring?! |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 26/09-2010 14:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Sarah skrev: Eller som alm bagage? Skal flyve med Thai, cph-bkk. Hvad er jeres erfaring?! kommer lidt an på personen i check-in skranken, ellers er der kun den tunge gang over til Heavy Freight skranken, fortsat god tur. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 26/09-2010 14:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Tak for svar :-) Hm, men , hvad er Heavy Freight?! ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 26/09-2010 14:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Sarah skrev: Tak for svar :-) Hm, men , hvad er Heavy Freight?! ![]() på godt jydsk = lidt tunger end en dame håndtaske
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 26/09-2010 14:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg har fløjet indenrigs med klapvogn, og her afleverer man den ved døren ind i flyveren. Man får den tilbage samme sted når man er landet. Måske det samme er gældende mellem cph og bkk ?! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/09-2010 14:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Kommer lidt an på dimensionerne. Jeg har prøvet at få den med op i kabinen, da det var en meget lille let klapvogn. Og ved en anden lejlighed blev den større checket ind separat i Terminal 3 lige til venstre for trappen der leder op til transit området. Under alle omstændigheder medregnes vægten heraf ikke i de 20 kilo du normalt må medbringe. Din checkin agent vil fortælle dig hvorledes du skal forholde dig. mvh Redigeret af rinpoche d. 26/09-2010 14:54 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/09-2010 16:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Du får den næsten sikkert med til gaten hvor du så afleverer den og må så hente den sammen med baggagen. Sådan var det sidste år da vi var afsted med Thai. Det med at få barnevognen op ved modtagelse gør man mig bekendt ikke mere af sikkerhedshensyn. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 26/09-2010 17:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
TomDK skrev: Du får den næsten sikkert med til gaten hvor du så afleverer den og må så hente den sammen med baggagen. Sådan var det sidste år da vi var afsted med Thai. Det med at få barnevognen op ved modtagelse gør man mig bekendt ikke mere af sikkerhedshensyn. ja,og pga de nye EU Schengen regeler.....så får man den først på baggage båndet ved ankomst..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 26/09-2010 19:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
I juni havde jeg en klapvogn (uden barn) med til Thailand. Den var foldet sammen i forvejen, og blev, som rinpoche også siger, checket ind ved skranken for stort gods udenfor ved taxiholdepladsen. Som det også gælder for kørestole, vejes den ikke med den øvrige bagage. I bangkok er der også en skranke for stort gods, men klapvognen kom på bagagebåndet sammen med kufferter mm. Peter
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.