Se indlæg
 Udskriv debat
Ringe til Migrationsverket??
Funnyboy
Hej

Jeg har nu nogle gange forsøgt mig at ringe til Migrationsverket i sverige. Men uden held.
Er deres nummer sådan et man ikke kan ringe til fra udlandet eller er det bare fordi deres linie er overbelastet?

Håber der er nogen der ved det her inde måske.

ingolf
tlf. numret skulle väre 0046 77 123 52 35 -----pröv evt. +46
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Funnyboy
Det har jeg også prøvet. Det er det samme.
Den bibber bare 2 gange og så bliver der lagt på som om nummeret ikke er til at ringe til.
Derfor jeg undrede mig lidt.
Måske man skal enten ha en fast telefon eller bo i Sverige for at kunne ringe til dem.

ingolf
Har prövet at ringe dem, numret skal virke fra udlandet, og de har ikke andre numre, men pröv evt at dele numret anderledes, og slå det langsom 0046 771 235 235
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

kro90
Har lige prøvet at ringe til dem fra Danmark, og kommer igennem uden problemer.
Kim

Funnyboy
Ja jeg kan ikke ringe til dem ihvertfalde.
Hvem har i jeres nummer ved? Mit er Lebara. Og har ellers ikke problemer med at ringen nogen steder hen.

Funnyboy
Nå men ringede da lige til Lebara for at høre om de kunne fortælle mig hvad der var galt. Og jo da. Det kunne de godt.
Alle numre i sverige der starter med 771 er SPÆRRET for opkald da det er betegnet som særnumre lige som vores 90 numre.
Det er sgu da ikke særlig gennemtænkt.
Ham jeg talte med sagde at det var Telenor der havde valgt at spærre for disse numre og ikke Lebara.

Hvor kan man ellers ha sin mobil og ringe til omkring 9 øre pr minut til Thailand? Og det skal selvfølgelig være et sted hvor de IKKE bruger telenors net.

Spring til debat: