Se indlæg| har din familiesammenført partner en uddanelse ? | ||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
har din familiesammenført partner en uddanelse ?
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
klippet fra DR1 text tv. [quote] DR1 S116 søn 12 sep 09:34:36 12.september dr.dk/nyheder 07:09 RØNN VIL SKÆRPE UDLÆNDINGEPOLITIK Det skal være slut med at give opholdstilladelse til udlændinge, der ligger det danske samfund til last. Kun udlændinge, der kan bidrage til regeringens vækststrategi, skal kunne få opholdstilladelse i Danmark. Det siger integrationsminister Birthe Rønn Hornbech til Morgenavisen Jyllands-Posten. Hun vil lave et opgør med den udlændingepolitik, der er ført i det seneste årti. Hun overvejer blandt andet at gøre det endnu sværere at få familiesammenføring ved at kræve, at familiesammenførte skal have taget en uddannelse eller have lært at tale dansk, før de kan komme her til landet.[/quote] |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/09-2010 10:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Det kræver vist en uddannelse at svare korrekt på denne? ![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 12/09-2010 10:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
stop dette gakværk og lav spørgsmålene så der ikke er tvivl om hvad folk mener , se den forrige afstemning , ren idioti
Swed
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:21
|
|
Frank skrev: Det kræver vist en uddannelse at svare korrekt på denne? ![]() Ja, jeg glemte yderlig 2 svarmuligheder så den er ikke nem ![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 12/09-2010 10:22
|
|
stop dette gakværk og lav spørgsmålene så der ikke er tvivl om hvad folk mener , se den forrige afstemning , ren idioti
Swed
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/09-2010 10:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
TG950 skrev: Frank skrev: Det kræver vist en uddannelse at svare korrekt på denne? ![]() Ja, jeg glemte yderlig 2 svarmuligheder så den er ikke nem ![]() Jeg tvivler på at Birthe ville lukke dig ind, hvis du kom fra Thailand. ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:27
|
|
Frank skrev: TG950 skrev: Frank skrev: Det kræver vist en uddannelse at svare korrekt på denne? ![]() Ja, jeg glemte yderlig 2 svarmuligheder så den er ikke nem ![]() Jeg tvivler på at Birthe ville lukke dig ind, hvis du kom fra Thailand. ![]() nu er det sådan at jeg er Multi Etnisk dansker, så jeg har måske en lille chance ![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 12/09-2010 10:31
|
|
TG950 skrev: Frank skrev: TG950 skrev: Frank skrev: Det kræver vist en uddannelse at svare korrekt på denne? ![]() Ja, jeg glemte yderlig 2 svarmuligheder så den er ikke nem ![]() Jeg tvivler på at Birthe ville lukke dig ind, hvis du kom fra Thailand. ![]() nu er det sådan at jeg er Multi Etnisk dansker, så jeg har måske en lille chance ![]() Måske men vil du være sikker så tag skrårem på
Swed
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:32
|
|
swed skrev: stop dette gakværk og lav spørgsmålene så der ikke er tvivl om hvad folk mener , se den forrige afstemning , ren idioti måske jeg skulle gå i lære ved dig, hvis jeg laver en afstemmning igen måske du er bedre til at udforme svarmuligheder, det vil da være dejligt. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/09-2010 10:35
|
|
swed skrev: TG950 skrev: Frank skrev: TG950 skrev: Frank skrev: Det kræver vist en uddannelse at svare korrekt på denne? ![]() Ja, jeg glemte yderlig 2 svarmuligheder så den er ikke nem ![]() Jeg tvivler på at Birthe ville lukke dig ind, hvis du kom fra Thailand. ![]() nu er det sådan at jeg er Multi Etnisk dansker, så jeg har måske en lille chance ![]() Måske men vil du være sikker så tag skrårem på ![]() du er rigtig skarp idag hva' |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.