Se indlæg
 Udskriv debat
Sjusk
b_j3ns3n
Jeg har altid undret mig, over hvorfor de har så travlt med at bygge hotel efter hotel, center efter center. de laver så meget sjusk fordi det skal gå så stærkt, og jeg synes det er så trist at se på.. jeg er selv håndværker og kan da ikke lade være med at se på detaljerne i dette nye flotte center eller hotel som jeg ankommer til, og gang på gang føler jeg, de snyder sig selv og alle os som bruger det, når de bare springer over hvor gærdet er lavest..

jeg gik ned i det store nye center i pattaya (central) den anden dag, jeg har ikke brugt det før, da der er for meget af det hele, men jeg havde lyst til at se den nye twillight film, og jeg havde hørt godt om deres nye biograf. jeg kommer kl 15.10 og får af vide filmen først sendes kl 17.30.. med mindre jeg vil ind i first class, det koster bare 600 bath for en billet men så sender de filmen kl15.40..
nå ja hva fanden det jo ikke mere end der hjemme, jeg bliver sendt over i et andet rum som er noget ala loungerne i lufthavnen, her servere de så en drink og jeg kan spise mig nogle snak osv mens jeg venter på at filmen skal til at starte..
3minuter før filmen begynder, vil jeg lige tisse af, så jeg bevæger mig ud på toilettet, hvor jeg igen kan se de har gjord deres bedste for at få det til at spille 100%.
dog er der lige en lille detalje som jeg ikke kan undgå at se, nemlig selve toilettet det ser ud som om der er blevet brugt 40 tuber sillicone for at holde det tæt og det ligner lort.. jeg måtte lige åbne døren ind til det andet toilet for at se om det bare var en fejl eller om vvsérn sjuskede og ganske rigtigt vvsérn sjuskede bare der var nemlig også brugt tæt på 40 tuber sillicone og det er sku sørgeligt..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Payanak
De har bare ikke den samme sans for detaljer og kvalitet som vi vesterlændinge har.
Og så skal det hele bare være billigt, og intet behøver holde mere end et par årtier.
Desuden er arbejdskraft billig så man har gerne et par gutter gående året rundt og retter og reparere...

Fido
Det er ikke noget specielt for Thailand, man ser det masser af steder.
One man's ceiling is another man's floor

Spring til debat: