Se indlæg|
Sundhedscenter Tårnby søger sundhedsformidlere
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/07-2010 06:27
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Sundhedscenter Tårnby søger sundhedsformidlere. Taler du dansk og dertil enten thailandsk, filippinsk eller pakistansk? Har du lyst til at formidle sunde budskaber til andre? Hvad er en sundhedsformidler? At være sundhedsformidler er et fritidsjob med ca. 7-10 arrangementer årligt. Herudover er der mulighed for efteruddannelse, samt sparring med andre formidlere. Vi tilbyder Et kursus på i alt 50 timer i efteråret 2010. På kurset gennemgås emner som kost, motion, livsstilssygdomme og formidling, så du som sundhedsformidler kan møde borgerne, hvor de er, eksempelvis i mødregrupper, foreninger, sprogskoler m.m. Ansøgning Kunne du tænke dig at være sundhedsformidler, så send en kort ansøgning senest mandag den 23. august 2010 pr. mail til . Du kan få mere at vide ved at kontakte sundhedskonsulent Pia Feddersen på tlf.: 3076 0568 Se opslag her: Annonce (PDF-format) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 08/07-2010 08:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Har hört, at de også har brug for en masse nye hjemmehjälpere ![]() Arbejdestiden skulle, efter sigende, ikke väre så lang
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Princess |
Lagt på d. 24/04-2011 00:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej Webmaster "Tak for Jobannoncen" Jeg er blevet Etnisk Sundhedsformidler i Tårnby Kommune. Det et spændende projekt, hvor vi er 18 sunhedsformidlere i 6 kommuner (Albertslund, Brøndby, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup og Tårnby) Vi var på kursus samme og kommer til at arbejde på kryds og tværs kommunerne i nærmeste fremtid. Jeg repræsenterer Thailandsk sprog og har 2 andre kolleger som taler Filippinsk og Pakistansk. Vi tilknytter til SundhedsCenter Tårnby. Vi arbejder med individer, familier og grupper i Tårnby kommune med fokus på, at styrke et godt helbred og eventuelt forbedre det. Der er mulighed for at bestille en etnisk sundhedsformidler til: Familier, Foreninger, Skoler, Sundhedsplejerskens besøg, Visitation af ældre borgere, Arbejdspladser, der ønsker at sætte fokus på deres medarbejderes sundhed, m.m. Emnerne kan være kost og motion, diabetes, livsstilssygdomme og mange flere. For mig vil jeg rigtigt gerne have kontaktet til Thailænder, som bor eller arbejder i Tårnby kommune, så kan vi hjælpe hindende med at bygge et sundere liv og sund netvært, da vi nu har så god mulighed for. Jeg håber at høre fra jer og vil glæder mig at fortælle mere om det. Kontakt sundhedskonsulent Pia Feddersen på tlf. 30760568 eller e-mail: MVH Princess |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 24/04-2011 10:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Det lyder som et rigtigt godt projekt. Jeg gad godt min kommune havde det samme... |
|
|
|
| Natpiraten |
Lagt på d. 24/04-2011 14:58
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
Hvor har jeg dog stor respekt for mennesker som dig. Det er præcis det vi har brug for, så der kan aflives lidt fordomme. Take care og klø på..det gavner os alle. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.