Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa allesammen derude bag skærmene...
Vil høre om nogen har erfaringer med touring. Vi ( 4 raske gutter 2 danskere og 2 aussie drenge ) vil køre fra Chiang Mai til Singapore. Vi har planlagt godt 3 uger til turen og regner med stop i bla. hua hin , krabi, hat yai, penang, kuala lumpur plus det løse.. Er der nogen som måske har prøvet det, eller kender lidt til det. Jeg er kendt med at køre i Thailand ligesom mange andre lande. Vil gerne høre fra andre som måske har prøvet det,eller kender til det.
Go sommer alle sammen :-)
ooops nordøst thailand postede jeg den under....skulle være nord thailand men ok....
Redigeret af mugge d. 02/07-2010 16:43
Hej Payanek..jeg kører på en Kawasaki ZX , den ældre model, 1200 CC, min ven kører på en honda VRF 1200..mine aussie venner kører på :cbr 1100 honda og Suzuki GZ 500 ...hvilket for mig er snask...men ok en rimelig god maskine....send mig mig en pb hvis du mener noget andet