Se indlæg
 Udskriv debat
Leje heste i Cha-Am
jc
Vi har tidligere lejet heste på stranden i Hua Hin, men satser i år på Cha-Am. Er der nogen som ved, om det også er muligt at leje heste på stranden der?
Boet i Bangkok 1980-1983.

dutling68
jo der er masser af heste og jeg mener for en god tur koster det ca 200 baht...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

ja jeg har også reddet på heste der. intet problem i det Smile husk at holde pauser og have vand med til dem hvis du skal på en længere tur

TG950
no problems.

i297.photobucket.com/albums/mm206/kimsomnic/thailand2008076.jpg

i297.photobucket.com/albums/mm206/kimsomnic/thailand2008073.jpg

mener at prisen var ( i 2008 ) 150 Bht. (15 min.) men der kan naturligvis pruttes, hvis turen er meget lang 1/2 > 1 dag, husk foder + rigeligt med vand, både til jer selv og krikken.
Redigeret af TG950 d. 23/06-2010 21:57
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

jc
Ved ikke om jeg skulle have præciseret nærmere, men vi satser på Holiday Inn, tidligere Regent. Rides der også der eller er det på stranden ved Cha-Am by?

dutling68
undskyld mig men det er da det mest dødsyge sted at bo det er jo en spøgelsesby i har valgt at bo i Dead i kommer til at bruge en masse penge på transport til cha am by eller hua hin...men det er måske derfor at i ville leje nogle heste for at spare til taxien Grin jeg bor selv i cha am og nogle gange køre jeg forbi regent gaab siger jeg bare ingen god mad ja ingen ting jo en del skædder og en 7 elven....men det er jo op til jer og ang heste mener jeg de har et par stykker der..find dog et fedt hotel i cha am til samme pris som Holiday Inn er vel hellere ikke det mest bilige man kan få......
evt det her hotel det bruger min ven altid når han er her kanon lækkert og super centralt og et rum kan du få for ca 3000 uden for højsæson
http://www.bannpa.../main.html

og den dyre model
det ligger i den stille enden af stranden

http://www.sovere...ndspa.com/

Redigeret af dutling68 d. 24/06-2010 16:47
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

jc
Jeg kigger naturligvis stadig rundt efter hoteller, men Holiday Inn koster faktisk kun Baht 2630 pr. nat med havudsigt incl ABF og skatter. Har tidligere i 2003 og 2005 boet på Golden Sands, nu Marriott Courtyard og havde det fint der med masser af fred og ro. - Og hesten, nej det var ikke i stedet for taxa'en Grin

Big-Viking
Nogen der ved om jeg kan leje heste i Udon Thani.????Violin

Big-Viking skrev:

røg der nogle genstande ned i forbindelse med kampen eller hvad??

vandango
Big-Viking skrev:

Ja da, jeg lejer selv her: tlf. 08128734450

[img]http://www.denstoredanske.dk/@api/deki/files/22930/=47799460.jpg[/img] is not a valid Image.

Spring til debat: