Se indlæg|
Katoey’s in Pattaya
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/06-2010 00:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Højst sandsynligt de tre grimmeste Katoye´s jeg nogensinde har set! http://www.pattay...n-pattaya/ PL |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 21/06-2010 00:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
PL skrev: Højst sandsynligt de tre grimmeste Katoye´s jeg nogensinde har set! http://www.pattay...n-pattaya/ PL Uhhhhhhhh de er MEGET GRIMME ! Nu tør jeg sgu godt finde mit "hemmelige album" frem igen , og mindes de sjove tider...
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2010 04:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
sjovt, der kommer ingen artikel frem her, havde ellers allerede fundet på at sige at det var de grimmeste du kan huske at have set ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 21/06-2010 04:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Grimme ja! Men de findes skam i langt grimmere udgaver. Gys! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/06-2010 10:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Men de findes også i langt lækrere og elegante udgaver. Boede på Sawasdee dyt båt cheap Charlie hotel Soi Buakaow i Pattaya. Når man går ud og til venstre, er der ladyboy barer. Faldt i snak med et par pragteksemplarer en nat, hvor jeg ville prøve en ny slags bar. De var skidehamrende gode til engelsk, foreslog mig i sjov flere gange at udforske en måske gemt side af mit sexliv, eller om jeg nogensinde havde fantaseret om det? "hmmm havde da set noget på internettet svarede jeg". Ellers snakkede vi om en masse forhold omkring Thailand og politik og dit og dat, havde ellers indtrykket af, at de ladyboys var freaks oppe i hovedet, men jeg blev glædeligt overrasket. Så det hen og blev en skæg aften/nat i selskab med nogle flotte "individer". PS. ligner sgu lidt europæiske kvinder. Men som min kæreste siger, jeg kommer kun til Thailand for at hygge mig med "Thaipussy". Og hun har ret, jeg rejser gerne 11+11 timer mange gange om året, for at være sammen med hende. ![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/06-2010 10:51
|
Ja, der findes mange spændende og lækre typer, men jeg holder nu nallerne for mig selv, alt det steroid/potens/hormon-lort de æder gør dem fuldstændig utilregnelige... Men Stickman havde en hyggelig snak med nogle fornylig: http://stickmanwe...dyboys.htm PL |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/06-2010 11:10
|
|
Talte med 2 søstre og en bror der var ladyboy på en beerbar. Søstrene fortalte, at brormand allerede før puberteten tog østrogener, så toget er nok kørt fra os to gamle drenge PL. Iøvrigt var brormand altid afsted på shorttime, så de rigtige damer kiggede sommetider langt efter ham, og måske lidt misundeligt. Men jeg havde præcis den samme oplevelse som Stickman, nemlig at de virkede meget veluddannede og velorienterede. Tror at jeg snupper en elefant, skal ikke på arbejde idag. Redigeret af vandango d. 21/06-2010 11:13 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/06-2010 11:18
|
Ja, det løb er kørt for os gamle fjolser. Det eneste feminine vi har er hængevom og begyndende patter p.g.a. alkohol! Fruen kender en katoye - Ahm på 25 år - og hun/han rejser jævnligt til Singapore og Tokyo for at score kassen som freelance. Han/hun/den fik opereret kalorius væk sidste år! ![]() Ryger stemmen så et par oktaver i vejret mon? ![]() PL Redigeret af PL d. 21/06-2010 11:20 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/06-2010 11:25
|
|
PL skrev: Klip Ryger stemmen så et par oktaver i vejret mon? ![]() PL Jeps når vi vælter hjem om morgenen fra div. beerbarer. Og når du er færdig med at skændes med street-vovserne på vejen, er der kun lidt pivs i stemmen når du vælter om i sengen og vækker lillemor. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.