Se indlæg
 Udskriv debat
I bil til Thailand
kimkingo
http://www.galten...NewsID=422

Bare det var mig.Sunflower

sony
Ja det må da være noget af en oplevelse
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

vandango
kimkingo skrev:

Gud ske lov at det ikke er mig, det gad jeg sku ikke. Sad

Han skulle i stedet lade kone og ungerne blive hjemme, og så komme herud og hygge sig med en ung og smuk thaipige. Rolll
Redigeret af vandango d. 16/06-2010 21:30

hsn
vandango >> HØRT! Smile

Lundberg
vandango skrev:
kimkingo skrev:

Gud ske lov at det ikke er mig, det gad jeg sku ikke. Sad

Han skulle i stedet lade kone og ungerne blive hjemme, og så komme herud og hygge sig med en ung og smuk thaipige. Rolll

Ja så kunne han få noget fi fi fi fi .....finskåret franskbrød Rolll

sony
Det er sgu da bedre den måde de gør det end at sidde ved en bar hele sin ferie, de får sgu da en på opleveren.

Men mon ikke også han får noget fi fi fi ..... finskåret pålæg
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

vandango
Dyt i bøtten, dysfunktionel familie i landrover fra danmark til thailand.

Kapitel - goodbye skruetrækker.

Taget fra rejseblog.

Efter maden kørte i videre ind i parken og fandt en parkeringsplads ved en indgang hvor man tilsyneladende skulle fortsætte ind i selve til fods. Men der var ingen billetkontor nogen steder og det viste sig at de 5 lira VAR for hele familien med indgang til den zoologiske have – fedt med den slags positive overraskelser! Besøget var en succes. Der var både ”almindelige” dyr såsom: Hjorte, geder, fugle af alle mulige slags, heste og lign …. Men der var også bjørne, tigere, løver, aber, kameler, kænguruer, krokodiller (duppediller som Mulle kalder dem Winkog andre eksotiske dyr. Vi havde kun et lille uheld henne hos aberne. Lilli gik rundt med en lille skruetrækker som Rune havde haft i lommen. Da vi stod foran abe-buret tabte hun skruetrækkeren ind bag hegnet og en lille bavian var lynhurtig og stak poten ud gennem tremmerne og snuppede den!! Vi gik lidt i panik og skyndte os at hente nogle ansatte som arbejde bag abe-buret og viste dem hvad aben havde fået fat på. De grinede og forsøgte at overtale bavianen til at komme hen til hegnet og aflevere skruetrækkeren, men den var overhovedet ikke interesseret i at aflevere!! Så vi kiggede på mens de fik den lokket ind i abe-bygningen hvor den åbenbart smed skruetrækkeren fra sig … den kom i hvert fald ud derinde fra uden skruetrækkeren! Rune mukkede lidt over at nu var den væk …… jeg sagde at jeg troede nu nok vi skulle være glade for at der ikke var sket andet!
LOL LOL Rolll Cheers Joker Surprise

Denne familie har brug for noget support, så henne her ryger med uden beregning.
Hun holder skarpt øje med både aber og værktøjskassen resten af turen.
Og måske også farmands diller når de kommer frem til Thailand.

www.bodybuildbid.com/articles/msolympia/imgs/chizevsky/kim1.jpg

[img]http://www.thai-blogs.com/pictures/stevesuphan/thaiarmpit2.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af vandango d. 16/06-2010 22:45

kimkingo
Hej Vandango.
Du har vist ikke godt af Thailand. Din tankegang er lidt ensporet for tiden. He heSmile

fckguld
sony skrev:
Det er sgu da bedre den måde de gør det end at sidde ved en bar hele sin ferie, de får sgu da en på opleveren.

Men mon ikke også han får noget fi fi fi ..... finskåret pålæg
ja det sgu kun tabere der gider sidde i en bar - og hvem har respekt for sådan mand -
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Hej FCKguld

du har ganske ret, men Vandango tror han er en helvedes karl!

Magen til pralhals skal man lede længe efter, very "handsome"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vandango
kimkingo skrev:
Hej Vandango.
Du har vist ikke godt af Thailand. Din tankegang er lidt ensporet for tiden. He heSmile

Den hedder familylife i Udon Thani næste gang, så skal jeg nok falde ned på jorden igen. Cool

Spring til debat: