Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
koh chang for 9 mennesker, hjælp?
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 20:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Her til november skal konen og mig til koh chang og i den forbindelse vil jeg invitere hendes nærmeste familie med til koh chang. derfor mit spørgsmål: nogen der ved hvor det er muligt at leje et mindre hus i en uge, med 3 soveværelser? helst tæt på vandet på forhånd tak |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/06-2010 21:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Use GOOGLE det er det nemmeste. Nåe en her har et minor problem, så er det den vej en søger.
Redigeret af Big-Viking d. 09/06-2010 21:05 |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 21:11
|
|
hej Ezal prøv denne her: WWW.EVOLUTIONTOUR... det er en ung dansker, der uden tvivl kan hjælpe dig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 21:15
|
|
Big-Viking skrev: Use GOOGLE det er det nemmeste. Nåe en her har et minor problem, så er det den vej en søger. dvs jeg er forkert på den når jeg efterlyser erfaring eller hvad? troede det var det man skulle bruge et forum til |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/06-2010 21:24
|
Ja ja meget kan man bruge et Forum til og mangen af dens "kloge Åge" til. Mit råd er kik på nettet og tag din egen beslutning. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 21:34
|
|
nej tak, vil hellere drage nytte af andres erfaringer, hvis det er okay med dig? |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 09/06-2010 21:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
jeg kan kun vise dig lidet billeder fra min tur derned januar febreuar. jeg tog min lille mc og trillede derned fra pattaya og kørte lidt rundt. det kom der disse billeder ud af. se slideshow og fuld skærm lung http://www.flickr...36800@N04/ Redigeret af lung d. 09/06-2010 21:53 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/06-2010 22:29
|
Pas på ikke at havne på Grønland. Der er mangen en kloge Åge herinde. I mine øjne, brug nettet og din egen sunde fornuft. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/06-2010 22:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ja, og Kloge Åge er der bestemt ingen der vil kalde dig. Du har så tydeligvis intet at bidrage med fordi du aldrig har været udenfor Pattaya. Dermed burde du hellere flette næbbet, fremfor at komme med din irriterende og uinformerede baggrundsstøj. @ Ezal. Jeg har kun boet i hytter og steder vi selv har fundet hen ad vejen. Hvis i kunne tænke jer et lidt anderledes ophold i et guest house, så ville jeg anbefale Ian: [url]www.iamkohchang.com[/url] Men hvis du siger lidt mere omkring ønsker osv. Så tror jeg vi er mange herinde på dtw der kan komme med anbefalinger. mvh rinpoche |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/06-2010 22:56
|
Nu hader en her Pattaya. Mit bidrag er kik på nettet og tag din egen konklusion. Sgu til at blive sindsforstyeret af at lytte til "kloge Åge" mak mak herinde. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 23:11
|
|
viking, kan du så ikke bare skippe denne tråd? jeg vil nemlig gerne høre forslag og erfaringer fra folk, og du flytter fokus fra trådens emne |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/06-2010 23:18
|
Hvori flytter en her fokus.??? Jeg har fortalt dig hvad en mener og tror er bedst for dig og dit spørgsmål... Hvad du mener er rigtigt er op til dig. Du har et spørgsmål og jeg svarer, så op til dig hvad du vælger-- |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 09/06-2010 23:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Ezal skrev: Her til november skal konen og mig til koh chang og i den forbindelse vil jeg invitere hendes nærmeste familie med til koh chang. derfor mit spørgsmål: nogen der ved hvor det er muligt at leje et mindre hus i en uge, med 3 soveværelser? helst tæt på vandet på forhånd tak Erfaring har jeg ikke lige, men kan dog anbefale denne side som tidligere er skrevet om, og det er en dansker som har pulsen dernede. Kun hørt godt om ham, så prøv linket her http://evolutiont... |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/06-2010 00:20
|
|
Big-Viking skrev: Hvori flytter en her fokus.??? Jeg har fortalt dig hvad en mener og tror er bedst for dig og dit spørgsmål... Hvad du mener er rigtigt er op til dig. Du har et spørgsmål og jeg svarer, så op til dig hvad du vælger-- vi kan snakkes ved når du har drukket 2 flasker rødvin mindre goldwing, tak for link jeg ville kigge på det. og rin jeg skal nok uddybe det hele lidt. tak for alle seriøse svar Redigeret af d. 10/06-2010 00:21 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/06-2010 10:48
|
|
Ezal læste du ikke hvad jeg skrev til dig i aftes i chatten eller i tråden??? |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 10/06-2010 15:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
girobank skrev: hej Ezal prøv denne her: WWW.EVOLUTIONTOUR... det er en ung dansker, der uden tvivl kan hjælpe dig. prøv at skrive med små bogstaver når du henviser til links, goldwing kunne finde ud af det så kan du sikkert også ![]() ser ud til at være et godt link, er sat i favoritter til senere brug. Redigeret af TG950 d. 10/06-2010 15:52 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 10/06-2010 17:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
TG950 skrev: girobank skrev: hej Ezal prøv denne her: WWW.EVOLUTIONTOUR... det er en ung dansker, der uden tvivl kan hjælpe dig. prøv at skrive med små bogstaver når du henviser til links, goldwing kunne finde ud af det så kan du sikkert også ![]() ser ud til at være et godt link, er sat i favoritter til senere brug. Øhhhhh, hvad mener du lige med denne tilføjelse? ....... |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/06-2010 20:02
|
|
hej ezal m.fl. beklager de store bogstaver, men regnede med at du fandt ud af det! |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 10/06-2010 20:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
goldwing skrev: TG950 skrev: girobank skrev: hej Ezal prøv denne her: WWW.EVOLUTIONTOUR... det er en ung dansker, der uden tvivl kan hjælpe dig. prøv at skrive med små bogstaver når du henviser til links, goldwing kunne finde ud af det så kan du sikkert også ![]() ser ud til at være et godt link, er sat i favoritter til senere brug. Øhhhhh, hvad mener du lige med denne tilføjelse? ....... såmænd ikke andet end at i #3 blev linket skrevet med store bogstaver, og derfor ikke virker, i #13 (dit eget indlæg) skrev du linket med små bogstaver, og der virker linket, og det er jo en stor hjælp når man klikker på linkene. p.s. jeg ved ikke hvorfor svarene bliver understreget. Redigeret af TG950 d. 10/06-2010 20:21 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 10/06-2010 20:54
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Der snakkes meget i denne tråd: Jeg kan anbefale begge, da jeg kender dem: http://evolutiont... - Brian (dansk) http://iamkohchan... - Ian (ikke dansk) Begge er flinke folk. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.