Se indlæg|
Mødebooker/Daniel/Primat
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 04/06-2010 10:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
For en lille måneds tid siden, helt nøjagtig d.13.maj, oprettede en vis Hr. Daniel en stillingsannonce i jobbanken, hvor han søgte to mødebooker. Der blev en kæmpe debat omkring det, hvor mudderkastningen ingen ende ville tage, før webmaster lukkede tråden. Jeg var en af dem som ikke deltog, andet end på sidelinien, men i stedet søgte jeg jobbet da jeg bor det meste af året i Thailand. Desuden har jeg været i salgs/marketing branchen i mange år og følte mig kvalificeret til jobbet. Hr. Daniel virkede meget seriøs i hans indlæg, synes jeg, og jeg syntes projektet var et godt tiltag. Han sagde endda i et af hans indlæg at alle seriøse henvendelser vil blive besvaret....! Jeg har rykket ham mange gange for et svar for min ansøgning, som jeg absolut syntes var seriøs, men uden at han gider at svare tilbage. Jeg har ovenikøbet skrevet til ham at om svaret er positivt eller negativt, så synes jeg det mindste han kunne gøre er at svare. Det undlader han helt....! Til alle Jer som skrev i hans tråd tidligere, vil jeg sige at nu, Jeg kan kun give Jer ret, han er en klaphat, total useriøs. Han pisser åbenbart på folk som tager ham seriøst. Jeg kan have svært ved at tro at sådan en mand kan udrette noget som helst. Dette er kun ment som en opfølgning på et ellers godt initiativ, men samtidig som en advarsel mod sådanne job opslag. Jeg vil fremover være meget forsigtig med at søge på job, hvor man ikke kan stå frem med telefon numre og andre kontakt informationer, så man ved hvem man kommunikerer med. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 04/06-2010 12:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Det er jo bare Thailand..........![]() ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/06-2010 22:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
moerk5002 surt med din spild af tid, men fantaster og klaphatte må vi nok acceptere at de forekommer. De kan sidde og drømme derhjemme på 5. sal, sprede en masse lort ud via internettet. Ja du genkender dem sikkert selv heldigvis. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/06-2010 22:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[quote]moerk5002 skrev: jeg været i salgs/marketing branchen i mange år og følte mig kvalificeret til jobbet. quote] Det var da godt at han ikke fik lokket dig til at arbejde gratis på et fantasiprojekt med ingen købere, men med din brancheerfaring, må jeg sige at jeg er lidt uforstående overfor at du seriøst har brugt tid på at søge hos ham. Men sjovt er det da at han allerede lukkede sin gmail adresse, inden nogen var gået i fælden og arbejdet gratis i nogle måneder. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.