Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej alle.
Min kones far er blevet dødsyg (kræft). Og han er 80 år gammel, så han har sikkert ikke langt igen.
Nu vil min kone gerne ned og passe ham den sidste tid.
Er der nogen som ved, er der nogen regler om hvor lang tid hun må være i Thailand, før hun er nød til at tage tilbage til Danmark igen??? 3mdr??
Håber der er nogen som ved det.
Hilsen Kimkingo
Hej Jesperfrb.
Tak for svar. Hvis hun så allerede har været i Thailand på ferie i januar, skal de 30 dage så trækkes fra de 180 dage??? Og ja hun har permanent opholdstilladelse.
Kimkingo
jesperfrb skrev:
Hvis hun har permanent opholdstilladelse i DK, må hun være væk i 180 dage!
Jeg tror du har misforstået noget eller så forstår jeg ikke nedenstående:
"Hvordan kan en opholdstilladelse bortfalde?
En opholdstilladelse bortfalder automatisk, hvis man opgiver sin bopæl i Danmark og forlader landet uden at have til hensigt at vende tilbage.
Der er regler for hvor længe, man kan være ude af Danmark uden at miste sin opholdstilladelse, hvis man ikke opgiver sin bopæl i Danmark. Hvis man har boet lovligt i Danmark i under to år, kan man opholde sig uden for Danmark i op til 6 måneder. Hvis man har boet lovligt i Danmark i over to år og har en opholdstilladelse, som kan gøres permanent, kan man opholde sig uden for Danmark i op til 12 måneder. Hvis man opholder sig uden for Danmark længere end de 6 eller 12 måneder, bortfalder ens opholdstilladelse automatisk."