Se indlæg|
Snyd internet censuren i Thailand.
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/05-2010 01:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
På bloggen "Rastrups Asien" er der et godt indlæg om hvordan man kan snyde sig udenom internet censuren hvis man bor i Thailand, og gerne vil kunne følge med i hvad der sker på de regeringskritiske websites: http://rastrup.wo...-censuren/ One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/05-2010 03:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Interessant! Skal afprøves. Og den er god at huske når DTW også bliver blokeret. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 13/05-2010 10:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
hehe [url]www.hidemyass.com[/url] skulle også kunne bruges. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2010 11:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hidemyass.com er også god hvis man savner thepiratebay.org ![]() hvorfra jeg er igang med at hente matador. det er da dansk undervisning som vil noget Redigeret af d. 13/05-2010 11:26 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/05-2010 11:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg brugte også den der hidemyass da jeg var i thailand for at komme ind på bookmakere, men da jeg skulle logge ind på siderne kunne jeg ikke. Nogle der kan fortælle hvad jeg gjorde forkert. Ps Jeg kunne godt komme ind på selve forsiden, men som skrevet da jeg skulle logge ind gik det galt. Redigeret af sony d. 13/05-2010 11:32 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/05-2010 12:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Ezal skrev: hvorfra jeg er igang med at hente matador. det er da dansk undervisning som vil noget Matador ![]() "Jeg får nemlig sådan en trykken for tarmene, det kommer altid over mig efter and. Det kan Doktor Hansen bevidne" Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2010 16:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
gad vide om Rastrups Asien hjemmeside ikke også snart bliver blokeret, |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/05-2010 17:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Ezal skrev: hidemyass.com er også god hvis man savner thepiratebay.org ![]() hvorfra jeg er igang med at hente matador. det er da dansk undervisning som vil noget Ved Københavns fogedrets kendelse af 25. oktober 2006(allofmp3.com), 15. august 2007(mp3sparks.com) og 29. januar 2008(thepiratebay.org) er Telenor blevet pålagt at hindre vores kunders adgang til www.allofmp3.com, www.mp3sparks.com og www.thepiratebay.... Fogedretskendelsen i de 3 nævnte sager kan i sin helhed hentes her: Ja så kan pralle med Ytringsfrihed og sensur friet land her i DK Come As You Are
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/05-2010 17:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
http://anonymouse... kan også anbefales
Come As You Are
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 13/05-2010 18:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Pirates bay og BT junkie har da aldrig været stoppet
Swed
|
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 13/05-2010 23:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
http://ateisme.wo...irate-bay/ man kan jo også og det virker ![]() og har virket lige siden at de syntes at det ikke var for smart kent |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.