Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der kender ham?
Da jeg var i Thailand her for nyelig træf jeg en farang i vores område, i nærmere Bang Rakram ved Phitsanulok, han er Malermester fra struer og hedder Jørgen, 54 år gammel tager til Thailand hvert år 4 mdr regnet fra nytår til slut april, vi havde aftalt at mødes på vores hotel med fik ikke aftalt et bestemt tidspunkt, så vi nåede det ikke inden vi tog hjem, jeg kan suplere med at han er kommet i Thailand i 9 år og har været sammen med sin Thaikone al den tid, i Thailand driver de noget landbrug (sukker og lidt ris) de 4 mdr de er der.
Håber nogen kan hjælpe med at skabe kontakt her i DK.
Hej flyer
Jeg har forsøgt - men forgæves. Har tjekket diverse søgesteder efter malere ved navn Jørgen og bosiddende i Struer. Desværre ingen hit.
Men hvad med selv at snuppe telefonen og ringe til en af de - ikke ret mange - malermestre i Struer og spørge. Struer er ikke en metropol. Og inden for et mindre fag kender man hinanden - og véd også, hvis nogen er thai-gift og opholder sig meget i Thailand.
God jagt. Jeg tror ikke, det bliver så svært.
Bjarne
Hej Flyer.
Jeg har forhørt mig lidt hos en god ven i Struer, og han kender en Jørgen i Struer som kom hjem fra Thailand i mandags. Han hedder Jørgen XXXXX og er Thai gift og opholder sig en del i Thailand.
Håber det kan hjælpe dig, eller skriver du bare så må vi jo få skabt kontakt.
Bent
Efternavn fjernet Admin.Redigeret af John d. 04/05-2010 17:25
Ha...! Bjarne.... du er bare super genial!! jeg har nemlig søgt på div. søge muligheder og kunne ikke finde ham, jeg har sammenholdt tlf.nr., navne og adresser uden held men det er smart det du kommer med, jeg havde ikke spildt det en tanke bare at ringe til en maler i Struer..... men nu prøver jeg lige at tjekke Bentms´s oplysninger! Og dit tip kan jeg jo nok bruge en anden gang...... Så tak for det!
Bent jeg er næsten sikker på at det er den rette, for han sagde at de snart var på vej hjem, så jeg prøver at finde nr. på ham via degulesider eller krak.....Så de herre jeg siger mange Tjak for indsatsen
De herre... Bjarne og Bent, det er lykkedes at finde Jørgens nr. ved at kombinere begge jeres oplysninger og søgetip..... Tror ikke har er kommet hjem endnu da han ikke tager telefonen, så nu venter jeg bare til han tager telefonen, så igen mange Tjak for hjælpen
Godt det førte til et resultat.
Hvis du stadig ikke kan få kontakt skriver du bare så vil min ven/Svoger i Struer kontakte Jørgen som han kender udmærket. Det klarer han let for dig siger han.