Se indlæg
 Udskriv debat
Antropolog søger personer i dansk/thailandsk ægteskab i Århus-området
Webmaster
Lovede lige at lægge dette opslag op:

Jeg er antropolog studerende og skal til at i gang med et 14 dages pilot-projekt om dansk/thailandske ægteskaber indgået i perioderne 2003-2005 og 2001-1999. Jeg er meget interesseret i at komme til at tale med både mænd og kvinder der enten er eller har været i et dansk/thailandsk ægteskab og som bor i Århus området. I vil blive interviewet om hvordan I oplever det at være i et dansk/thailandsk ægteskab. Som antropolog er jeg interesseret i jer og jeres fortælling. Samtalen vil være uformel og vil vare i 2-4 timer. Samtalerne vil kunne forgå i perioden: 1-14 maj. Hvis du er interesseret i at hjælpe mig med at udfører min undersøgelse eller hører mere, må du gerne sende mig en mail:
Jeg håber der vil være interesse
MVH Fie

Hvis det har interesse så kontakt venligst Fie.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
kylling
Webmaster skrev:
Lovede lige at lægge dette opslag op:

Jeg er antropolog studerende og skal til at i gang med et 14 dages pilot-projekt om dansk/thailandske ægteskaber indgået i perioderne 2003-2005 og 2001-1999. Jeg er meget interesseret i at komme til at tale med både mænd og kvinder der enten er eller har været i et dansk/thailandsk ægteskab og som bor i Århus området. I vil blive interviewet om hvordan I oplever det at være i et dansk/thailandsk ægteskab. Som antropolog er jeg interesseret i jer og jeres fortælling. Samtalen vil være uformel og vil vare i 2-4 timer. Samtalerne vil kunne forgå i perioden: 1-14 maj. Hvis du er interesseret i at hjælpe mig med at udfører min undersøgelse eller hører mere, må du gerne sende mig en mail:
Jeg håber der vil være interesse
MVH Fie

Hvis det har interesse så kontakt venligst Fie.

Hvorfor er et dansk-Thai ægteskab så intersant for disse antropologer???

Der er jo skrevet mange artikler om det,samt lavet flere TV udsendelser.

Vi lever jo kun i et ægteskab som ikke er forskelligt fra et dansk ægteskab,Bortset fra vi har mere respekt for hinanden end min danske danske hustru og jegFriends

Spring til debat: