Se indlæg|
Koncert med Mai Chaorenpura i Nørrebro Hallen
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/04-2010 13:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
"Thai Esaan Dynasty" (Nong To og Nong Gaw) arrangere en koncert med sangerinde og skuespillerinde Mai CHAORENPURA. Koncerten ville blive afholdt den 7-5-2010 i Nørrebro Hallen, Bragegade 5, fra kl.18.00 til 02.00. Billetprisen er sat til 150kr ved "forkøb" på restaurant Ban Gaw, Halmtorvet 44, tlf. 33 25 48 60 , ellers 180kr for køb ved entréen til Nørrebrohallen. << As a singer, since 1989 Charoenpura has released dozens of albums, music videos and performed in many concerts. In 2007, Charoenpura performed in Manchester, for a concert organized by former Thai prime minister Thaksin Shinawatra, to celebrate his ownership of Manchester City F.C>> . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 01/05-2010 09:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Jeg synes ikke man hørt så meget om dette arrangement. Kan man læse om det andre steder eller er det aflyst ? |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 01/05-2010 13:18
|
|
Ingen der kender til dette arrangement ? Undrer mig feks over der står fra kl.18,00-02,00....! Mai Jaorenpura kan sgu da ikke synge i 8 timer..... |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 02/05-2010 09:58
|
|
prøver igen....nogen der ved noget om dette ? |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 02/05-2010 20:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Det er ikke kun concert. Det er også en Thai fest, og hun skal nok først synge ved 21-22 tiden... Indtil da vil der være musik og et opvarmnings band osv... |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 03/05-2010 10:12
|
|
Hvordan skal "thai-fest" forståes ? Hvorfor er arrangementet ikke omtalt her på siderne men kun ganske kort i debatten? |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/05-2010 16:23
|
|
L skrev: Hvordan skal "thai-fest" forståes ? Hvorfor er arrangementet ikke omtalt her på siderne men kun ganske kort i debatten? Fordi arrangøren TOO (GAWs lillebror) er ikke PR mindet , også selv efter utalige opfordringrer fra undertegnede om at kontakte mig (eller konen) og fortælle om diverse begivenheder der skulle have interesse for den Thailandske samfund i DK. Hans bror Daen som udgiver både den Online og den papirversion af Thai Tang News, skriver hellere ikke meget (intet) om det.[url]www.thaitangdaen-news.eu[/url] TOO, som har boet mange år i DK, tror stadigt at det er nok med de plakatter som bliver hængt rundt om på diverse restauranter og (thai) butikker MEN primært i KBH (hovedbanegården/Istegade/Gasværksvej). Han stoler mere på "jungletrommer" metoden, fra mund til mund. Det er sørgeligt at det er stadigt ikke gået op for ham at der er efterhånd et store skar at Thaier som er bosat rundt om på Sjælland, Fyn og især i Jylland(måske enda også dem fra Borholm, et ar hundrede stykker), og som ikke handler i KBH og som kunne eventuelt være interesseret at komme lidt ud i byen sammen med andre af deres landsmandinde end den sædvandigt klikke de omgås af og til. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/05-2010 17:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ja, det er ejendommeligt. Jeg husker du har nævnt det flere gange tidligere, Lung Yao. Uforståeligt at de ikke gør en lidt større indsats for at få bredere eksponering. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 03/05-2010 17:42
|
|
nemlig, jeg selv og min kone bor i Køge og vi anede intet om det før vi så en lille smule her. Vi vil helt klart komme derind. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 05/05-2010 08:51
|
|
så er der købt billetter ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/05-2010 14:14
|
|
rinpoche skrev: Ja, det er ejendommeligt. Jeg husker du har nævnt det flere gange tidligere, Lung Yao. Uforståeligt at de ikke gør en lidt større indsats for at få bredere eksponering. JEP, og nogle gange får man den (måske forkerte) opfatelse at De ikke er interesseret i "pøblens" tilstedværelse både til disse halve private koncerter og andre begivenheder i Wat Thai-Stenløse regi. De glemmer bare at den største omsætningsbidrag(køb af mad, drikkevarer m.m.) kommer fra netop denne gruppe.Desvære er der forekommet at nogle er røget i totterne på hinanden efter indtagelse af diverse drinks, eller er væltet rundt omkring i en ordenligt brændert. De "fine" fruer er til at finde på sponsorlisten, for det er fornemt at Fru XXX har givet 1000kr og blive nævnte for det. TOO er også "medarrangør" vedr. Stenløse templet arrangementer, (både i Nørrebro Hallen og på Nørre Gymnasium) og fx. den årlig fodbold turnering omkring Loy Kratong. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/05-2010 14:16
|
|
L skrev: så er der købt billetter ![]() Husk at komme tilbage med en feedback om festen, samt at tage nogle billeder. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/05-2010 14:21
|
|
L skrev: nemlig, jeg selv og min kone bor i Køge og vi anede intet om det før vi så en lille smule her. Vi vil helt klart komme derind. Svigerinde som også bor i Køge, og ovenikøbet barndomsveninde med GAW, vidste det heller ikke før min kone fortalte hende om det. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 05/05-2010 16:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Lung Yao skrev: L skrev: Hvordan skal "thai-fest" forståes ? Hvorfor er arrangementet ikke omtalt her på siderne men kun ganske kort i debatten? Fordi arrangøren TOO (GAWs lillebror) er ikke PR mindet , også selv efter utalige opfordringrer fra undertegnede om at kontakte mig (eller konen) og fortælle om diverse begivenheder der skulle have interesse for den Thailandske samfund i DK. Hans bror Daen som udgiver både den Online og den papirversion af Thai Tang News, skriver hellere ikke meget (intet) om det.[url]www.thaitangdaen-news.eu[/url]TOO, som har boet mange år i DK, tror stadigt at det er nok med de plakatter som bliver hængt rundt om på diverse restauranter og (thai) butikker MEN primært i KBH (hovedbanegården/Istegade/Gasværksvej). Han stoler mere på "jungletrommer" metoden, fra mund til mund. Det er sørgeligt at det er stadigt ikke gået op for ham at der er efterhånd et store skar at Thaier som er bosat rundt om på Sjælland, Fyn og især i Jylland(måske enda også dem fra Borholm, et ar hundrede stykker), og som ikke handler i KBH og som kunne eventuelt være interesseret at komme lidt ud i byen sammen med andre af deres landsmandinde end den sædvandigt klikke de omgås af og til. . Man oensker vil ikke , visse myndigheders opmaerksomhed ... Simpelt ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/05-2010 17:44
|
|
sabai sabai skrev: ........................................................................................... Man oensker vil ikke , visse myndigheders opmaerksomhed ... Simpelt ! Hvem tænkte du på , SKAT
Redigeret af Lung Yao d. 05/05-2010 17:46 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 05/05-2010 19:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
L skrev: Hvordan skal "thai-fest" forståes ? Hvorfor er arrangementet ikke omtalt her på siderne men kun ganske kort i debatten? Altså at det er en fest for hvor Mai kommer og synger. Jeg vil ik rigtig kalde det for en koncert, men mere for en thai fest med live musik med kendte fra Thailand ![]() |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 08/05-2010 11:05
|
|
Super koncert og dejlig aften med MANGE glade mennesker og en total ukrukket superstjerne der var helt nede på jorden og gav en fin koncert med fællessang og TÆT på publikum. Hun gav iøvrigt også ca 4-5 ABBA numre på flot engelsk som var specielt lavet til hendes første optræden for skandinavisk publikum. Redigeret af L d. 08/05-2010 11:20 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 08/05-2010 11:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
L skrev: ja en rigtig god oplevelse , med god musik og glade mennesker - Tak til Ban Gaw .
Super koncert og dejlig aften med MANGE glade mennesker og en total ukrukket superstjerne der var helt nede på jorden og gav en fin koncert med fællessang og TÆT på publikum. Hun gav iøvrigt også ca 4-5 ABBA numre på flot engelsk som var specielt lavet til hendes første optræden for skandinavisk publikum. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 08/05-2010 12:33
|
|
eneste lille minus var i de løb tør for øl kl.23,00, men så fik man da bilen med hjem til Køge ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 08/05-2010 12:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
L skrev: ha ha , det må ikke ske - mine colaer havde de masser af, folk må sgu ikke tørste til sådan en fest .
eneste lille minus var i de løb tør for øl kl.23,00, men så fik man da bilen med hjem til Køge ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

utalige opfordringrer fra undertegnede om at kontakte mig (eller konen) og fortælle om diverse begivenheder der skulle have interesse for den Thailandske samfund i DK. Hans bror Daen som udgiver både den Online og den papirversion af Thai Tang News, skriver hellere ikke meget (intet) om det.
både til disse halve private koncerter og andre begivenheder i Wat Thai-Stenløse regi. De glemmer bare at den største omsætningsbidrag(køb af mad, drikkevarer m.m.) kommer fra netop denne gruppe.
, SKAT