Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Drømmer jeg eller...
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/03-2010 13:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
skal jeg pudse brillerne ? ![]() Webs valutaomregneren (FOREX) viser lige nu : 100 DKK = 725,31 Baht. http://www.forexv...redirect=1 FOREX sælger lige nu THB til kursen 0.1766. Den mindste seddelvalør, der kan bestilles, er 1000 Thailandske Baht hvilket svarer til 176.60 DKK. Jeg ønsker at veksle: 1000 DKK Dato: 29-3-2010 FOREX salgskurs: 0,1766 Resultat 137,87 DKK du får 1 000,00 THB 1 000,00 DKK du får 7 253,11 THB Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/03-2010 14:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Jamen velkommen til virkeligheden Lung Yao! http://www.kasiko...hange.aspx 5,81 ved veksling af kontanter. 17,21 den anden vej. Det er ikke godt. ![]() PL |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/03-2010 14:08
|
|
PL![]() Hvorfor lod du mig ikke "drømme videre".
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/03-2010 14:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
1.00 DKK = 5.85596 THB Live rates at 2010.03.29 12:40:20 UTC http://www.xe.com |
|
|
|
| Hilux |
Lagt på d. 29/03-2010 14:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Jeg har lige haft ringet til Forex for at reservere thai bath til den kurs de viser på deres hjemmeside, men de kunne kun beklage at hjemmesiden i øjeblikket viste forkert ![]() Der kunne ellers lige være blevet til en ekstra af de kolde på den næste tur Hilux |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/03-2010 15:12
|
|
Så er festen forbi, og nu vågner jeg igen til de barske "realiteter": Veksl: 100 Danmark, DKK Til: Thailand, THB Vis resultat: 566,25
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/03-2010 15:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har lige sendt penge til fruen idag, hun skal ud og købe møbler til det tomme hus. Med de dagspriser der er på baht´en, skal vi sove på ølkasser, og maden den insamlede og fangede, skal laves på et bål omme i baggården. Happy hour har fået et helt nyt begreb. Jeg har is i maven (ikke fra drinks), så jeg venter lidt med at overføre til min bank i Thailand. Redigeret af vandango d. 29/03-2010 15:32 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/03-2010 16:04
|
Ja, det er sparetider med den kurs... Gad vide om vi ku' dyrke et eller andet her på balkonen, tomater, agurker, radiser, kartofler og lidt skunk, måske?! ![]() Man kan vel også brygge sit eget øl, må hellere få et bryggersæt med hjemmefra næste gang... PL Redigeret af PL d. 29/03-2010 16:07 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/03-2010 16:18
|
|
PL skrev: Ja, det er sparetider med den kurs... Gad vide om vi ku' dyrke et eller andet her på balkonen, tomater, agurker, radiser, kartofler og lidt skunk, måske?! ![]() Man kan vel også brygge sit eget øl, må hellere få et bryggersæt med hjemmefra næste gang... PL Nope hold dig væk fra øl, det er for usikkert. Sats dine penge på sukker og gær, når det er boblet færdigt, ringer du efter drengene her på DTW, så destillerer vi det, får en kæmpe kæffert på, og går på gaden og slås med dine streetdogs. ![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/03-2010 16:38
|
Godt råd, Vandando, tak! Ja, hård sprut skal der til, intet mindre... ![]() Hmmm... Hvad med noget Lao Khao? Hæ! Så kører endnu en tråd amok... Nå skidt, kan man spare nogle grunker hører det vel ind under valuta, ikke? PL |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 29/03-2010 16:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
2000 DK = 11500 hos Kineseren i Torsdags ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/03-2010 17:15
|
|
PL skrev: Godt råd, Vandando, tak! Ja, hård sprut skal der til, intet mindre... ![]() Hmmm... Hvad med noget Lao Khao? Hæ! Så kører endnu en tråd amok... Nå skidt, kan man spare nogle grunker hører det vel ind under valuta, ikke? PL Mig og drengene er også helt med på Lao Khao. Men når jeg ser sådanne ud i en regulær Lao Khao brandert, så må du kunne garantere mig, at jeg bliver smidt i seng. For lige at understrege alvoren heri, en time efter billedet blev taget, blev jeg smidt op på ladet af en truck, og kørt til mit hotel og smidt i seng. Mine Lao Khao kammeshukker fortsatte til den åle morgen. Studér iøvrigt mit Lao Khao hoved, det er noget jeg aldrig mere i mit liv spøger med. Men jeg viste mit danske sindelag ude i los knowwhere, kæmpede hårdt over for thaimændene, men tabte. Skal dog lige nævnes, at jeg havde kvalt en flaske SangSom inden at det gik løs. Bvdr. det magiske dræberglas står lige ved siden af mine cigaretter. [img]http://lh4.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/SRLMp-Ba3FI/AAAAAAAAB2o/9WQd5ycl9rQ/s640/IMG_0714.jpg[/img] is not a valid Image. Og den tomme SangSom, syntes sgu nok at jeg har vist risbønderne hvad en dansker står for. [img]http://lh5.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/SRLM47PfZ2I/AAAAAAAAB3g/-2mqP4smFgI/s640/IMG_0720.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 29/03-2010 17:29 |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 29/03-2010 17:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
Ja, desværre er DKR knyttet op mod Euro som er i frit fald....
Redigeret af Asda d. 29/03-2010 17:35 ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 29/03-2010 17:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Til jer stand in figurere fra filmen " Baenken " husk at ha' forsikringen iorden, det havde jeg ikke og prisen bliver for mig inden jeg er faerdig med hospitalet ca. 400.000 THB.. Ca. en halv Harley Davidson......... [img]http://fazenet.kfum-kfuk.dk/uploads/pics/baenken01.jpg[/img] is not a valid Image. Men livet har jeg endnu......
Redigeret af Suk d. 29/03-2010 17:48 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/03-2010 17:57
|
Vandango: Ja, det er sgu' godt og hyggeligt selskab du er havnet i, he-he! Man skal ikke spøge med Lao Khao, ja, det gælder vel egentlig al sprut, men især den Thailandske synes jeg... Suk: Det var godt du overlevede, går fanden nu i kloster, hæ! Nå, det er heller ikke noget at spøge med, og en dyr omgang, ingen forsikring? Det er da hul i hovedet rent ud sagt... Et citat fra den gamle mystiker William Blake: "The road of excess leads to the palace of wisdom" Så der er nok mange "wise guys" her! PL Redigeret af PL d. 29/03-2010 18:01 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/03-2010 18:24
|
|
Suk skrev: Til jer stand in figurere fra filmen " Baenken " husk at ha' forsikringen iorden, det havde jeg ikke og prisen bliver for mig inden jeg er faerdig med hospitalet ca. 400.000 THB.. Ca. en halv Harley Davidson......... [img]http://fazenet.kfum-kfuk.dk/uploads/pics/baenken01.jpg[/img] is not a valid Image. Men livet har jeg endnu...... ![]() Du er her stadigvæk, og det er godt SUK, se nu at få en forsikring! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 29/03-2010 18:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
vandango skrev: [img]http://lh4.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/SRLMp-Ba3FI/AAAAAAAAB2o/9WQd5ycl9rQ/s640/IMG_0714.jpg[/img] is not a valid Image. Taak ska` du ha` for en koger, Vandango. Jeg fik et skud varm Lao Khao i landsbyen i `93. Siden er jeg aldrig gået tilbage, det var da noget afskyeligt sprøjt. Jeg tror nu ellers, at hvis du ikke havde tyvstartet, ville du have drukket hele flokken af de der småfyre i hegnet. Der er også noget der bliver betegnet som det "asiatiske gen" der drejer sig om alkohol-forbrænding, hvorved du har udover din volumen også en genetisk fordel ![]() Men godt at se, at du forsvarede de danske farver ![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 29/03-2010 19:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Det "asiatiske gen", javist, men jeg tror nu det findes i flere versioner. Først i 70'erne kendte jeg en herboende (Danmark) lille thailandsk pige, ca. 40 kg vil jeg tro. Hun kunne drikke, som ikke mange danskere kan klare det. Til en julefrokost drak hun blandt andre mig under bordet, men alligevel var hun helt frisk igen dagen efter, da hun skulle arbejde (servitrice i restaurant Canton). Peter
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/03-2010 19:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Suk skrev: Til jer stand in figurere fra filmen " Baenken " husk at ha' forsikringen iorden, det havde jeg ikke og prisen bliver for mig inden jeg er faerdig med hospitalet ca. 400.000 THB.. syntes da ikke det var så længe før du blev indlagt du fortalte om at nu turde du ikke leve i thailand mere uden forsikring og derfor havde lavet en? men måske den bare ikke dækkede det der skete for dig? ang lao khao så fik jeg en flaske med hjem fra svigerfar engang, smagte på den en enkelt gang og phuuu ha.. sang som derimod smager helt fint med lidt m150 og coke
Redigeret af d. 29/03-2010 19:40 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/03-2010 19:52
|
paulsenp skrev: Det "asiatiske gen", javist, men jeg tror nu det findes i flere versioner. Først i 70'erne kendte jeg en herboende (Danmark) lille thailandsk pige, ca. 40 kg vil jeg tro. Hun kunne drikke, som ikke mange danskere kan klare det. Til en julefrokost drak hun blandt andre mig under bordet, men alligevel var hun helt frisk igen dagen efter, da hun skulle arbejde (servitrice i restaurant Canton). Jeg har altid vidst det: Thailændere er i familie med Grønlændere, de bliver også stangstive lynhurtigt! ![]() Lever hun endnu, den lille tørstige 40K? PL |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

2000 DK = 11500 hos Kineseren i Torsdags