Se indlæg
 Udskriv debat
Meninger om DTW. lige nu.
sony
b_j3ns3n skrev:
jeg smider en 50 på han er her igen om en uge Pfft..
er ikke altid enig med hverken PL eller Suk men jeg nyder mange af deres indlæg og synes de er med til at gøre siden spændene Grin lige som så mange andre er

Du er da en spillefugl hva.Bvdrrrrrr

Ja jeg savner også suk (i hvert som i gamle dage) og kommer også til at savne pl men mon ikke han kommer igen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
ja ja selvfølgelig kommer de igen, godt det samme, men selv en gammel ugle skal åbenbart have en lærestreg. Utroligt at de ikke er blevet klogere og ikke kan lade være med at smide stinkbomber, og blive smidt ud igen igen :-)

sony
Tjaaa natty nogle er nemmere at få op i det røde felt end andre, bare synd de ikke kan lære at styre sig.

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Jeg synes det er meget ægerligt at både Suk og Pl ikke er herinde mere ( lige nu ), men selvfølgelig når man får de 3 bær er det jo slut, det ved alle, men der er også nogle der simpelthen forsøger at irritere i andres indlæg for så at fremprovokere et medlem herinde 1bær el 2 el 3...
Jeg håber de begge snart kommer tilbage, de laver begge rigtig mange gode indlæg.Cheers
Redigeret af d. 04/08-2010 23:13

natty skrev:
ja ja selvfølgelig kommer de igen, godt det samme, men selv en gammel ugle skal åbenbart have en lærestreg. Utroligt at de ikke er blevet klogere og ikke kan lade være med at smide stinkbomber, og blive smidt ud igen igen :-)

måske det har noget ang psykisk tilstand efter indtagelse af alkohol at gøre Wink læg mærke til de tidspunkter det sidste bær er kommet på, det er aldrig om morgenen.

jeg savner også SUK og PL, men ikke deres angreb på andre folk, eller snak uden for tråden.

Spring til debat: