Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.
Fido
Joe skrev:
Vi nøjes med 'stemplet' så. Måske du kunne forklare mig hvad 'blåstemplet' betyder?

Godkendt, anerkendt .... find selv på flere.

Bla bla bla
One man's ceiling is another man's floor

hfb
vandango skrev:
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.?

Det må være fuldstændig op til hende, kan ikke se hvad det vedrører andre.
Og hvis der er nogle der ikke kan tolerere, hvordan kvinderne arbejder, så bliv dog væk!

Hvis det er kriminelt vedrører det vel andre?

Joe
Okay, tak. Så kan man vel også sige, at man blåtempler vedkommende som psykopat, eller inkarneret sexturist. Synes selv det lyder ret godt.

vandango
hfb skrev:
vandango skrev:
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde.?

Det må være fuldstændig op til hende, kan ikke se hvad det vedrører andre.
Og hvis der er nogle der ikke kan tolerere, hvordan kvinderne arbejder, så bliv dog væk!

Hvis det er kriminelt vedrører det vel andre?

Tråden handler ikke om pædofili, du må oprette en ny tråd, hvis du gerne vil drøfte mindreårige piger der arbejder på bar, og hvor gamle kunderne så må være.

hfb
Læs venligst hvad tråden handler om.........

Rasmus skrev:
Hvor ung kan en prof. barpige i Thailand være i forhold til sin kunde, uden at forholdet kan gøres til genstand for beskyldninger om et pædofili forhold?

ThomasHOL
Joe skrev:
Okay, tak. Så kan man vel også sige, at man blåtempler vedkommende som psykopat, eller inkarneret sexturist. Synes selv det lyder ret godt.

Nej det er ikke rigtig brug af ordet. Ifølge ordbogen.com er dette definitionen

tilslutte sig eller godkende kvaliteten af en fremgangsmåde, en beslutning, et produkt eller lignende

Altså du blåstempler ikke en person, men en handling, en opførsel eller ligende. Hvis vi skal blive i din analogi så blåstembler man prostitution når man går ud med barpiger.

juj

Holder mig til dem omkring de 25 aar saa det giver en aldersforskel paa 25 til 30 aar. Og den bliver jo bare stoere med tiden hehe. Hvorfor i alverden skulle jeg betale for en bar pige der naermer sig sidste salgs dato, naar jeg kan faa en ung flot top tunet model til de samme penge.

Nae Jeg ender sgu som min gamle svenske genbo i Karon. En nobel svensk herre paa 84 der ogsaa havde en svaghed for de unge lamseben. Hver aften gik han paa Bar og tog en ung flot model med ud og spise, der efter et par gin og tonics inden de gik hjem til ham. Dagen efter gik de ud og spist morgenmad sammen inden de skiltes.

Jeg boede midt i en svensker koloni, og alle var selvfoelgelig forarget. Han blev frosset ud, og alle naegtede at hilse paa det gamle svin.

Det maerkelig er saa at han var meget populaer ved pigerne.
Naar jeg spurgte hvordan det hang sammen var svaret Him always very clean. Him have good heart him very nice man.

Jeg beundrede den gamle charmoer, og libertiner. Og haaber jeg kan goere ham kunstykket efter, naar eller hvis jeg naar den alder.

Joe
juj skrev:

Jeg beundrede den gamle charmoer, og libertiner. Og haaber jeg kan goere ham kunstykket efter, naar eller hvis jeg naar den alder.

Alternativt forbillede.. Det må jeg sige. Vil dog kun være et kunststykke, hvis ikke der var penge involveret, men det ved du vel.

Ja, alle der tager en barpige er sikkert klar over det er pga. penge -da der jo ligesom skal betales...he he Grin

juj
Joe skrev:
juj skrev:

Alternativt forbillede.. Det må jeg sige. Vil dog kun være et kunststykke, hvis ikke der var penge involveret, men det ved du vel.

Jepz men med en Bar pige er der den fordel, at man kender prisen.Pfft

b_j3ns3n
og man ved hvad man får
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Nej FCK, man ved ikke hvad man får. Somme tider kan en plastik dukke fra Istedgade være bedre. NB, jeg taler ikke ag egen erfaring.

swed
jylland55 skrev:
Helt ærlig hvor vil i hen med et sådant spørgsmål???

er det for at lovligøre sig selv?

Pædofili er ULOVLIGT..... og skal ikke gøres til et spørgsmål om aldersforskeld med en barpige fra Thailand

Jeg trode Dansk Thai website var lavet som forum for at hjælpe hinanden hvis man ville have viden om Thailand m,m

https://www.polit...odifyGuest

Ring til vores døgnbemandede sexturisme-hotline på
tlf.: +45 45 15 09 90

At være pædofil er ikke ulovligt , det er det der imod at være udøvende pædofil , og så bliver du ikke dømt for at være pædorfil , men for sexuel omgang med mindreårige, og det er kun ca 20% der dømmes efter denne paragraf der er pædofile , hovedparten er voksene der er interesseret i meget unge mennesker , så en 18årig thai der ligner en dansker på 12-13 er hvad de går efter i thai , så svinet kan være meget tættere på både dig og mig end man drømmer om
Swed

bagerbager
ABEKATTEN skrev:
Nej FCK, man ved ikke hvad man får. Somme tider kan en plastik dukke fra Istedgade være bedre. NB, jeg taler ikke ag egen erfaring.
hvor kan jeg få en sådan ? kan man få en prøve tur inden køb ? hvor gammel skal den være før det er aksepteret at en på 50 år køber den ? ....... nu er vi da langt fra tråden. nå men lidt alvor, hvis de der arbejder som bar piger er over 18 år og selv lader sig købe er det vel ligegyldig om køberen er ung eller gammel, det er folks egne moral der skal gælde. jeg siger da heller ikke noget når jeg står i kø på en burgerbar og kunden forand mig er en stor fed person som hellere skulle spise frugt/grønt,

FCKdk
b_j3ns3n skrev:
og man ved hvad man får

Aarh ja, bob-bob, i princippet....
En prostitueret i en bar, go-go eller bordel ved formodentlig at hun/han er gået ind i en handel/ et forhold der handler om sex, alligevel må Jeg som en erfaren ræv sige, at jo ældre og mere erfaren, des bedre!!!! Du risikerer at komme hjem med en ung pige der er en ultimativ "starfish", der hverken vil det ene eller andet, som starter med at gribe tv-remoten og se film den halve nat, mens hun snakker i telefon med veninderne, uden at få kludene af....
Tag hellere en lidt brugt model, midt i 20'erne eller ældre, de er vant til at arbejde for føden!!!!
Så er der heller ikke så mange der ser på manden som et svin med
hang til pædofil-sex!!!!Cool
Redigeret af FCKdk d. 23/02-2010 13:02

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Joe
bagerbager skrev:
hvor kan jeg få en sådan ? kan man få en prøve tur inden køb ? hvor gammel skal den være før det er aksepteret at en på 50 år køber den ? ....... nu er vi da langt fra tråden. nå men lidt alvor, hvis de der arbejder som bar piger er over 18 år og selv lader sig købe er det vel ligegyldig om køberen er ung eller gammel, det er folks egne moral der skal gælde. jeg siger da heller ikke noget når jeg står i kø på en burgerbar og kunden forand mig er en stor fed person som hellere skulle spise frugt/grønt,

Der er forskel på den overvægtige mand og dig. Han begår ikke en lovovertrædelse ved at bestille for mange burgere. Det gør du derimod, når du køber dig til sex. Undskyld jeg siger 'du, ved selvfølgelig ikke hvad du gør og ikke gør.

b_j3ns3n
FCKdk skrev:
En prostitueret i en bar, go-go eller bordel ved formodentlig at hun/han er gået ind i en handel/ et forhold der handler om sex, alligevel må Jeg som en erfaren ræv sige, at jo ældre og mere erfaren, des bedre!!!! Du risikerer at komme hjem med en ung pige der er en ultimativ "starfish", der hverken vil det ene eller andet, som starter med at gribe tv-remoten og se film den halve nat, mens hun snakker i telefon med veninderne, uden at få kludene af....
Tag hellere en lidt brugt model, midt i 20'erne eller ældre, de er vant til at arbejde for føden!!!!

du siger altså, en gammel madpakke kan også smage godt. Pibe
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Lung Yao
b_j3ns3n skrev:
FCKdk skrev:
..................................................................................................

Sad
Friends : << Det er i de gamle gryder at man laver den bedste suppe >> Angel Guitar
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

vandango
b_j3ns3n skrev:
FCKdk skrev:

Det er sgutte i sengen vært(kv)inderne vinder (forståeligt nok), men det er alt det andet man kan også lave sammen, der er rigtig mange søde kvinder der arbejder på barerne, som du kan lave en masse sjov og fis med, hvis du en dag bare har brug for selskab.

Lung Yao
FCKdk skrev:
b_j3ns3n skrev:
og man ved hvad man får

Du glemte det væsentlig :
<< Og det eneste "Gummi" hun kender til, er den hun har i munden.........(af mærket Chiklet LOL LOL )
. variety.teenee.com/foodforbrain/img8/16357.jpgRolll
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: