Se indlæg|
pattaya (paradis )
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 02/10-2009 09:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
BJ skrev: det ser ud som en sammen lægning af 2 ord så der spares taste tryk.........slappe af = slappaDream skrev: Det hedder slappe BJ, men det kan da godt vaere at du udtaler det slappa.......... ![]() UPS...Det var en stave fejl! MVH.BJ |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 02/10-2009 09:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hej alle Det jeg skrev om alder og Pattaya skrev jeg ud fra mine egne erfaringer og egne oplevelser. Men det kan jo være jeg har frekventeret de forkerte steder i Pattaya :-), Ja jo der er da selvfølgelig discoteker og der bor selvfølgelig mange unge thaier i Pattaya, som også har brug for at more sig. Når jeg har snakket med unge turister som rejser rundt i landet, og jeg har spurgt en del, er Pattaya meget sjældent blevet nævnt, som et sted de havde været eller ville tage hen på deres rundtur. Men de har nu også mest været rygsæks turister. Det er muligt jeg tager fejl, det vil jeg da kun håbe---og bøjer mig i støvet :-) Mht til togturen til Chiang Mai som også blev nævnt. Jeg synes den kan være ganske sjov, men nu elsker jeg også at køre med tog. Jeg har mødt mange turister og thaier i toget som jeg har hygget mig med, vågne op om morgenen og kigge ud på det smukke landskab. Og så er der jo bar/spisevognen, hvor jeg flere gange har deltaget i ret animerede sammenkomster, mange whiskey-flasker på bordet, så de glemte at lukke vognen til tiden eller var ligeglade, den ene af tjenerne havde ihvertfald ret ondt i hårrødderne da han vågnede, og det havde jeg sgu også :-) Ha en god dag :-) Redigeret af hanspeter d. 02/10-2009 10:05 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 02/10-2009 10:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Jeg kan godt li' det sted der ligger paa hjoernet af post office og second Rd. Husker dog ikke navnet, men det er paa samme side som Copenhagen.der er lidt fin underholdning hver aften..........eller det var der for aar tilbage. Buddha hill paa vej mod Jomtien skal ogsaa opleves..og naar man saa er i Jomtien og er koert forbi alt snavset, ja ligger der nogen fine og hyggelige spisestedder der...... Taenk at jeg kunne skrive noget positivt.......... ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 02/10-2009 10:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
bagerbager skrev: BJ skrev: det ser ud som en sammen lægning af 2 ord så der spares taste tryk.........slappe af = slappaDream skrev: Det hedder slappe BJ, men det kan da godt vaere at du udtaler det slappa.......... ![]() UPS...Det var en stave fejl! MVH.BJ Jeg kan godt se det, men det var ikke planen. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 02/10-2009 10:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Dream skrev: Jeg kan godt li' det sted der ligger paa hjoernet af post office og second Rd. Husker dog ikke navnet, men det er paa samme side som Copenhagen.der er lidt fin underholdning hver aften..........eller det var der for aar tilbage. Buddha hill paa vej mod Jomtien skal ogsaa opleves..og naar man saa er i Jomtien og er koert forbi alt snavset, ja ligger der nogen fine og hyggelige spisestedder der...... Taenk at jeg kunne skrive noget positivt.......... ![]() Malibu bar....... Ligger der ikke mere, men er flyttet længere ud på second road |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 02/10-2009 10:24
|
Praecis GW. Tak for det..........![]() |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 02/10-2009 10:25
|
|
Dream skrev: var det ikke der de havde tina tuner show ?? hvis det var er det flyttet ud forbi mikes shopingmall ca 1km lige før det nye central markedJeg kan godt li' det sted der ligger paa hjoernet af post office og second Rd. Husker dog ikke navnet, men det er paa samme side som Copenhagen.der er lidt fin underholdning hver aften..........eller det var der for aar tilbage. Buddha hill paa vej mod Jomtien skal ogsaa opleves..og naar man saa er i Jomtien og er koert forbi alt snavset, ja ligger der nogen fine og hyggelige spisestedder der...... Taenk at jeg kunne skrive noget positivt.......... ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 02/10-2009 10:29
|
Rigtigt BB, jeg har set bla. det show med stor fonoejelse flere gange.... Maaske man skulle kigge forbi en dag........ Ang Tiffany..........Det er heller ikke at kimse af, saa det foerste gang i '89 Redigeret af Dream d. 02/10-2009 10:31 |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 02/10-2009 10:55
|
|
Dream skrev: ja showet er fint og så koster det kun det man drikker at se det.+tips naturligvisRigtigt BB, jeg har set bla. det show med stor fonoejelse flere gange.... Maaske man skulle kigge forbi en dag........ Ang Tiffany..........Det er heller ikke at kimse af, saa det foerste gang i '89 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 02/10-2009 11:33
|
|
Dream skrev: Jeg kan godt li' det sted der ligger paa hjoernet af post office og second Rd. Husker dog ikke navnet, men det er paa samme side som Copenhagen.der er lidt fin underholdning hver aften..........eller det var der for aar tilbage. Taenk at jeg kunne skrive noget positivt.......... ![]() Jamen Dream er du fuld i dag ...det er jo PATTAYA du skriver positivt om man!![]() er du helt sikker på at DR.Ning ikke lige skal tjække dig, bare for en sikkerheds skyld ![]() ![]() ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 02/10-2009 11:40
|
Jeg vil vaere et nyt og bedre menneske.......![]() Nej, jeg er ikke fuld............endnu..........! ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 02/10-2009 11:45
|
|
Det var gogt du fik endu med!, du bor jo trodsalt i Thailand.![]() Og den øverste sætning tror jeg ville klæ dig. ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 02/10-2009 11:47 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/10-2009 14:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
BJ: pas nu lige på din første linie....det med stavefejl du ved ( 2 stk min.) ![]() Ja Dream er da i godt Dream humør idag...det er vel et eksempel på at alle kan lide Pattaya på et eller andet plan. ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 02/10-2009 14:25
|
|
Er du på stoffer eller eller hvad man, fordi Dream er i godt humør I DAG er det den unden fløjteme ikke sikkert, at det forsætter, men det kunne være dejligt hvis det gjorde. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 02/10-2009 14:25 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 02/10-2009 14:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Er der nogen der har set lidt af de "alternative" show ? For eksempel .Ping Pong, Banana, osv. i Tiger Club ved Walking Street/Soi Diamond. Er bestemt ikke for sarte sjæle !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 02/10-2009 14:31
|
|
Nej ikke endu, men chansen for at jeg for det set er stor. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 02/10-2009 14:33
|
|
sabai sabai skrev: jeg har set det show på secretsEr der nogen der har set lidt af de "alternative" show ? For eksempel .Ping Pong, Banana, osv. i Tiger Club ved Walking Street/Soi Diamond. Er bestemt ikke for sarte sjæle ! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 02/10-2009 14:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
BJ skrev: Nej ikke endu, men chansen for at jeg for det set er stor. MVH.BJ Go fornøjelse ! Men pas på når der bliver skudt med pile ! Ved ikke om Tiger Club stadig er der ,men der nok masser af andre spændende steder med disse Show , oppe på førstesalen ! Redigeret af sabai sabai d. 02/10-2009 14:42 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 02/10-2009 14:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
jeg vil bare lige tilføje at jeg var i pattaya første gang da jeg var 24 år og jeg er sikker på at jeg ikke ville have haft det sjovere hvis jeg var 50 år det er vel et spørgsmål om hvilke steder man opholder sig hvor mange unge og gamle mennesker man møder på marinen, insomnia og lucifer ser man ikke mange ældre mennesker og de større agogo´s i walking street har heller aldrig mindet mig om åreknuderally i seniorcenteret det er en fin blanding af unge og ældre men fælles for alle er at alle er glade og i godt humør men går man på ølbarer oppe omkring soi bua chao eller i naklua eller på de 2 barer for enden af soi post office så møder man flest ældre gæster så hvis jeg var 26 og godt kunne lide at feste og have det sjovt så ville jeg se at komme afsted.. hvem ved måske vil du ærgre dig over du ikke så stedet tidligere |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 02/10-2009 15:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
Det er hermed besluttet at jeg skal se pattaya for en uge næste gang, jeg tager afsted. Som der bliver nævnt findes der jo andre øer i området, hvis det skulle gå hel galt med forventninger og realiteten. Således har jeg da ligeledes mulighed for at ytre en begrænset mening om Pattaya efterfulgt her på siden. Bagerbager: Jeg takker for din pm med endnu mere info. Hotellet som du henviser til, lyder spændende. jeg vender tilbage til dig, når jeg har overstået denne weekend (arbejde).
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

...det er jo PATTAYA du skriver positivt om man!