Se indlæg|
Paradiset- Den Aller Største Myte Af Dem Alle
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/07-2008 08:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
aaby skrev: aaby skrev: rinpoche skrev: 1) De der kun kan se det gode med deres rosenfarvede solbriller 2) De der kun kan se det negative med deres mørke solbriller. 3) De der kan se såvel godt som ondt, og får det bedste ud af det. 4) Og så er der de som ikke fatter en bønne. Tak for den opdeling. Jeg hører til hos nr. 3, med det tillæg, at jeg lever en bevidst tilværelse her. Jeg lader mig ikke rive med at strømninger, gruppepress, osv. Jeg har simpelthen bygget min egen tilværelse op, men jeg er jo også et socialt menneske, så jeg opsøger bekendte og venner, og de opsøger mig. De tråde jeg laver her, laver jeg for at diskutere, og tråden om paradiset, ja den kom fordi jeg endnu en gang så noget, som i mine øjne ikke var ret godt, og som var meget meget langt fra paradiset. Den rutine manden havde bygget op, vil slå ham ihjel en vakker dag, han vil ikke dø af alderdom, det garanterer jeg for. Ikke desto mindre virkede det, som om dét jeg så som forfærdeligt, blev accepteret som noget uundgåeligt af vedkommende, og de fem seks andre som hørte på den samme historie, holdt præcis som jeg deres kæft. To nikkede dog genkendende, de var eller havde selv været i den samme situation. Tilbage til emnet, det mulige paradis i Thailand. Jeg hørte en gang en sige, at jo mere den nye tilværelse i Thailand minder om det som passede én godt i Danmark, jo bedre vil det gå for dig. Du vil leve længere, du vil undgå en masse problemer. Paradiset finder du (måske) hvis det eneste du ændrer, stort set, er opholdelseslandet, resten kører bare videre som det altid har gjort. Hvis du plejer at drikke fem genstande pr dag i DK, så gør det samme her. Hvis du plejer at undgå at gifte dig med en prostitueret i DK, så gør det samme her. Hvis du undgår spirituskørsel i DK, gør det samme her. Hvis du plejer at lade folk betale for deres egen øl i DK, gør det samme her. Jeg har set snesevis af folk ude i landsbyerne, som holder hof, som kun har deres såkaldte thaivenner, fordi han, den skøre farang, betaler drinks. Hvis du plejer at drikke med økonomisk jævnbyrdige i DK, gør det samme her. Hvis du plejer at tænke med hjernen i DK, og ikke med pikhovedet, så præv, selv om det kan være svært, det erkender jeg, så er det ikke ret godt hvis man vil finde paradiset, hvis man flytter hjernen ned under navlen et sted. Osv osv. Kan i have en god dag, alle sammen. Se det er nok det nærmeste jeg har været på at skrive om min egen tilværelse i Thailand, John. Og jo, jeg har fundet mit paradis i Thailand. Og det har jeg gjort ved at skabe en hverdag, sådan helt bevidst. Jeg har små regler, som jeg holder. Jeg vil ikke ende som alkoholiker. Jeg vil ikke ende med at veje 40 kg. for meget. Jeg vil ikke ende med at blive presset dagligt, ugentligt, eller månedligt at en thaisamlevers familie. Så jeg har ikke en thaikæreste. Jeg vil heller ikke ende som en anden fiskerkælling, sidde på det nærmeste hjørne og sladre med danskere som ikke har andet at give sig til. Så jeg deltager ikke i al den "kone" sladder der foregår. Men jeg hopper ind og ud af samvær med danskere og andre vesterlændinge, som det nu passer mig. Hjørnestenene i min tilværelse her i Thailand, paradiset, er et vidunderligt parforhold, og så mit arbejde. Mit arbejde er min livsstil, jeg hopper ind og ud af det, smutter til stranden, dyrker motion, læser aviser dagligt, følger med i det vi kalder virkeligheden. Så jo, jeg har skabt mit eget paradis, jeg har ikke fundet det, men etableret et liv, som jeg synes det skal være. Og så kan du, John, og mange andre, sige .. ja men det har vi da også gjort. Vi vil bare noget andet en dig, aaby :-D Og det kan der være mange sandheder i. Men forklar mig så lige, hvorfor jeg ikke kan sætte mig ved en dansk restaurantionsbord med fem mennesker, uden at der er mindst én, som har mistet sit hus, sin bil, sin forretning, eller sin livsdrøm? Så sent som i går hørte jeg om en af mine bekendte, som havde store problemer med sin "thai familie" som krævede mere og mere, ville have en større og større del af hans penge. :-( Men heldigvis er han den eneste dansker der har oplevet det, og der er helt sikkert ikke en eneste her på DTW, som har prøvet d e t. For så havde de selvfølgelig snakket om det i en tråd som denne. Er du enig John? At være sammen med andre danskere her, er godt nok en blandet fornøjelse, må jeg erkende. Jeg har lært at bruge det jeg kan, og smide resten væk. Og hvis det bliver for meget, så smutter jeg videre så hurtigt jeg kan. Men det er vigtigt for mig lige at møde andre en gang i mellem, men langt det meste af min tid holder jeg mig væk fra fra, ja fra det som jeg opfatter som negativt, bajerne, de rystende hænder, elefantfødderne som mange danskere skaber i Thailand p gr af for meget druk, osv.osv. Ha en god dag, alle sammen. jeg skal videre. Først forklarer du, at DU har skabt dit Paradis i Thailand. Derefter skriver du, at John måske kan have ret i, at der at der findes andre former for Paradis end dit. Men så betvivler du alligevel Johns udsagn, fordi du fornyligt har hørt om én det gik galt for. Det er dog den værste form for tågeargumentation jeg længe har hørt. Mon ikke der også kan findes tilfælde af ikke-overvægtige, for hvem det er gået galt i Thailand? I så fald kan man med samme ret så tvivl om, at du har skabt dit Paradis. Jeg kender i øvrigt en anden, som aldrig drikker,men han blev skilt fra konen, så jeg begynder faktisk at tvivle stærkt på at du har fundet dit Paradis. Men nu er der nok en sten i skoen der trykker - for så havde du nok skrevet om det i denne tråd. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/07-2008 08:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Kan kun tale for mig selv..........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 09:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja suk hvor svært kan det være, alle har vel deres eget lille paradis, selv heri lille danmark kan man finde et paradis. ![]() ![]() |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 15/07-2008 13:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Paradis...... Hvem skal nu definere om vi har fundet paradis..... Det skal vi selv,det er kun hver enkelt der kan måle og veje lige præcis hans/hendes paradis.... Alle menneskers tankegang er jo heldigvis forskellig,det udarter sig jo så i at vi individuelle mennesker både hvad angår måden vi er på og ikke mindst hvad vi ønsker her i livet,heldigvis er mennesker meget forskellige,ellers ville det sku da være for kedeligt det hele.... PARADIS.....Mener man selv at have fundet paradis så har man jo det uanset hvad en eller anden forsmået dansker med janteloven i hånden ellers mener claus ![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 15/07-2008 13:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
[img][/img][url][/url] aaby skrev: [quote]aaby skrev: [quote]rinpoche skrev: 1) De der kun kan se det gode med deres rosenfarvede solbriller 2) De der kun kan se det negative med deres mørke solbriller. 3) De der kan se såvel godt som ondt, og får det bedste ud af det. 4) Og så er der de som ikke fatter en bønne. Tak for den opdeling. Jeg hører til hos nr. 3, med det tillæg, at jeg lever en bevidst tilværelse her. Jeg lader mig ikke rive med at strømninger, gruppepress, osv. Jeg har simpelthen bygget min egen tilværelse op, men jeg er jo også et socialt menneske, så jeg opsøger bekendte og venner, og de opsøger mig. De tråde jeg laver her, laver jeg for at diskutere, og tråden om paradiset, ja den kom fordi jeg endnu en gang så noget, som i mine øjne ikke var ret godt, og som var meget meget langt fra paradiset. Den rutine manden havde bygget op, vil slå ham ihjel en vakker dag, han vil ikke dø af alderdom, det garanterer jeg for. Ikke desto mindre virkede det, som om dét jeg så som forfærdeligt, blev accepteret som noget uundgåeligt af vedkommende, og de fem seks andre som hørte på den samme historie, holdt præcis som jeg deres kæft. To nikkede dog genkendende, de var eller havde selv været i den samme situation. Tilbage til emnet, det mulige paradis i Thailand. Jeg hørte en gang en sige, at jo mere den nye tilværelse i Thailand minder om det som passede én godt i Danmark, jo bedre vil det gå for dig. Du vil leve længere, du vil undgå en masse problemer. Paradiset finder du (måske) hvis det eneste du ændrer, stort set, er opholdelseslandet, resten kører bare videre som det altid har gjort. Hvis du plejer at drikke fem genstande pr dag i DK, så gør det samme her. Hvis du plejer at undgå at gifte dig med en prostitueret i DK, så gør det samme her. Hvis du undgår spirituskørsel i DK, gør det samme her. Hvis du plejer at lade folk betale for deres egen øl i DK, gør det samme her. Jeg har set snesevis af folk ude i landsbyerne, som holder hof, som kun har deres såkaldte thaivenner, fordi han, den skøre farang, betaler drinks. Hvis du plejer at drikke med økonomisk jævnbyrdige i DK, gør det samme her. Hvis du plejer at tænke med hjernen i DK, og ikke med pikhovedet, så præv, selv om det kan være svært, det erkender jeg, så er det ikke ret godt hvis man vil finde paradiset, hvis man flytter hjernen ned under navlen et sted. Osv osv. Kan i have en god dag, alle sammen. Se det er nok det nærmeste jeg har været på at skrive om min egen tilværelse i Thailand, John. Og jo, jeg har fundet mit paradis i Thailand. Og det har jeg gjort ved at skabe en hverdag, sådan helt bevidst. Jeg har små regler, som jeg holder. Jeg vil ikke ende som alkoholiker. Jeg vil ikke ende med at veje 40 kg. for meget. Jeg vil ikke ende med at blive presset dagligt, ugentligt, eller månedligt at en thaisamlevers familie. Så jeg har ikke en thaikæreste. Jeg vil heller ikke ende som en anden fiskerkælling, sidde på det nærmeste hjørne og sladre med danskere som ikke har andet at give sig til. Så jeg deltager ikke i al den "kone" sladder der foregår. Men jeg hopper ind og ud af samvær med danskere og andre vesterlændinge, som det nu passer mig. Hjørnestenene i min tilværelse her i Thailand, paradiset, er et vidunderligt parforhold, og så mit arbejde. Mit arbejde er min livsstil, jeg hopper ind og ud af det, smutter til stranden, dyrker motion, læser aviser dagligt, følger med i det vi kalder virkeligheden. Så jo, jeg har skabt mit eget paradis, jeg har ikke fundet det, men etableret et liv, som jeg synes det skal være. Og så kan du, John, og mange andre, sige .. ja men det har vi da også gjort. Vi vil bare noget andet en dig, aaby :-D Og det kan der være mange sandheder i. Men forklar mig så lige, hvorfor jeg ikke kan sætte mig ved en dansk restaurantionsbord med fem mennesker, uden at der er mindst én, som har mistet sit hus, sin bil, sin forretning, eller sin livsdrøm? Så sent som i går hørte jeg om en af mine bekendte, som havde store problemer med sin "thai familie" som krævede mere og mere, ville have en større og større del af hans penge. :-( Men heldigvis er han den eneste dansker der har oplevet det, og der er helt sikkert ikke en eneste her på DTW, som har prøvet d e t. For så havde de selvfølgelig snakket om det i en tråd som denne. Er du enig John? At være sammen med andre danskere her, er godt nok en blandet fornøjelse, må jeg erkende. Jeg har lært at bruge det jeg kan, og smide resten væk. Og hvis det bliver for meget, så smutter jeg videre så hurtigt jeg kan. Men det er vigtigt for mig lige at møde andre en gang i mellem, men langt det meste af min tid holder jeg mig væk fra fra, ja fra det som jeg opfatter som negativt, bajerne, de rystende hænder, elefantfødderne som mange danskere skaber i Thailand p gr af for meget druk, osv.osv. Ha en god dag, alle sammen. jeg skal vide Redigeret af VIP d. 15/07-2008 13:37 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/07-2008 16:03
|
|
Sad hos den Danske bager i aften, der sad en mand som har opholdt sig meget i Pattay, han siger saa til mig : alle thaikvinder ta'r roeven paa dig, jeg siger saa til ham, mens jeg peger paa min kone, om det gaelder alle..........Han siger : ja , du har bare ikke opdaget det endu, hvis min kone ikke havde talt mig til ro, saa havde han faaet taesk./........Manden sidder faktisk og sige op i mit aabne ansigt, at min kone er en luder.....han nbor i Korat, men har opholdst sig mange aar i Pattay...................Moeder ham imorgen , maaaske der er en RF. i luften.....DON'T JOKE WITH MY LOVE.....!!!!!!!!!!
Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/07-2008 16:22 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 17:22
|
|
det er sku da godt vi ikke allesammen syntes det er paradiset at bo i Thailand sammen med Ning, for helvede da en ballade der var blevet ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/07-2008 17:56
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
aaby Hvor vil du egentlig opnå med dine påstande og indlæg Du skriver i anden tråd at der er en klike i Nong Khai der har lavet blokader for at lukke en dansk resturant, hvad med at uddybe dette, istedet for at komme med et postulat.. Du har stadig ikke svaret på hvem det var der fik stjålet de 2 biler, henvis gerne til tråden aaby skrev: Men forklar mig så lige, hvorfor jeg ikke kan sætte mig ved en dansk restaurantionsbord med fem mennesker, uden at der er mindst én, som har mistet sit hus, sin bil, sin forretning, eller sin livsdrøm? Så sent som i går hørte jeg om en af mine bekendte, som havde store problemer med sin "thai familie" som krævede mere og mere, ville have en større og større del af hans penge. :-( Men heldigvis er han den eneste dansker der har oplevet det, og der er helt sikkert ikke en eneste her på DTW, som har prøvet d e t. For så havde de selvfølgelig snakket om det i en tråd som denne. Er du enig John? Næ egentlig ikke, vi omgås bare ikke de samme mennesker ![]() Kender pt. ikke nogen farang med bopæl i Thailand, der ikke har fundet deres paradis, på godt og ondt. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 19:03
|
|
manse skrev: ....Når jeg tænker tilbage, ja så var jeg sgu mere end blind den første tid, og hvis jeg havde lyttet til alle de andvarsler der kom herfra siten, ja så havde jeg sgu haft 2 bilen. Nu skal det ikke forstås sådan, at jeg fortryder, slet ikke, men jeg har konstateret at mange af de advarsler jeg fik af flere herinde var rigtige. Jeg har lært. Jeg har betalt. Jeg er glad. Jeg er stadig blind af kærlighed, men nu koster det ikke. Hej John. Du leverer selv et bevis på, hvor svært det kan være at kommunikere. Nu skriver du at jeg har skrevet at nogen har fået stjålet 2 biler. Det mener jeg virkelig aldrig at jeg har skrevet. Men de 2 biler, det er ovenstående jeg tænker på. Hvis der er noget i det jeg har misforstået, beklager jeg det meget. Og nu til dine indlæg til mig John. Du har kommenteret et par af mine tråde, men har stort set holdt dig fra trådens emne. Er du i gang med at gå efter mig, i stedet efter bolden? Hvad i alverden har den gamle Nong Khai tråd med denne tråd at gøre? Gider du lige :-( Mine påstande, som du kalder dem. jeg har forsøgt at skabe debat, om det vi alle oplever. Du taler om paradis på godt og ondt. det lyder fint. Så kan du nu vælge mellem at sige at du ikke vil diskutere det, eller fortælle op hvad du eller andre har oplevet. Eller bare køre der ud af, som du har gjort indtil nu, uden at forholde dig til emnet. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/07-2008 20:26
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har aldrig påstået at det skulle være let at kommunikere. Jeg prøver at forstå dine indlæg, og det finder jeg vanskeligt. Det er rigtigt at du IKKE har skrevet at nogen har fået stjålet 2 biler, men du startede med at skrive at Bamsen havde mistet 2 biler, og det undre mig, for Bamsen har aldrig ejet en bil i Thailand. Jeg mener bestemt at jeg forholder mig til trådene både denne og den om Nong Khai http://www.dansk-...post_67574 Hvorfor i alverden mener du at jeg ikke kan deltage i debatten fordi jeg skriver: paradis på godt og ondt. Jeg er totalt uforstående overfor din påstand om at jeg skulle gå efter dig og ikke bolden. Selvom jeg ikke er enig i mange af dine indlæg har jeg på intet tidspunkt været personlig. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| BiBob Man |
Lagt på d. 16/07-2008 03:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
vip skrev: Men forklar mig så lige, hvorfor jeg ikke kan sætte mig ved en dansk restaurantionsbord med fem mennesker, uden at der er mindst én, som har mistet sit hus, sin bil, sin forretning, eller sin livsdrøm? Så sent som i går hørte jeg om en af mine bekendte, som havde store problemer med sin "thai familie" som krævede mere og mere, ville have en større og større del af hans penge. Forklaringen er rimeligt enkelt – måske mangel på omtanke samt udpræget naivitet. Det er mit bedste bud! The BiBob Man |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/07-2008 08:12
|
|
lung skrev: det er sku da godt vi ikke allesammen syntes det er paradiset at bo i Thailand sammen med Ning, for helvede da en ballade der var blevet ![]() ![]() Nu er jeg saa blevet sober igen, det jeg egentlig tror om en stodder som ham jeg moedte igaar er, at han er en af disse typer, som sidder og foere sig frem paa diverse bar'e her i Thailand og har smagt den Thailandske boef mange gange og aldrig bliver klogere.....Det kan da ikke kaldes et paradis...vel ? Da han endelig dinglede af, skulle han jo ogsaa lige ha' en dame med hjem paa hotellet, haaber at han fik boef...
Redigeret af Suk Rak Ning d. 16/07-2008 08:17 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| lastclass |
Lagt på d. 16/07-2008 10:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
hej alle .. jeg har 2 venner der har soldt alt og flyttet til thailand.. de har boet der i snart 5-6 år tror de har fundet "lykken" virker i hverfald sådan da jeg var nede og besøge dem så jeg tror godt det kan lykkes .. ![]() lastclass |
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 17/07-2008 02:21
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
Kan ikke helt forstå de mange som mister mange penge på at konen skrider med huset når det er betalt. Er det ikke bare og købe en lejlighed i et condominium hvor det er tilladt for udenlændinge og eje deres egen lejlighed. Så kan man jo starte med og bo sammen med konen der de første 4-5 år. Hvis det så ikke holder, ja så har man jo ikke mistet pengene, da lejligheden står i ens eget navn. Hvis hun kun gider bo sammen med dig under forudsætning af at i køber huset i hendes navn, Ja så kunne det jo tyde på at hun kun tager dig for dine penge. Der er så mange søde damer i Thailand, så man må jo videre til den næste, hvis den man er forelsket i kun er ude efter ens penge. Kan ikke helt se problemet, med mindre man kun vil bo i hus. Mange condominiumer har 24 timers security, så man behøver heller ikke være bange for indbrud når man er på ferie med familien. Vil mene at det er den nemmeste vej til ikke og blive forblindet af de søde piger. ( Læs: Miste penge, blive taget røven på ) Har selv i tankerne og købe noget i Pattaya, og hvis det bliver til noget, bliver det noget i stil med View Talay project 6, da det ligger lige midt i der hvor jeg elsker og komme. Perfekt sted. Elsker Thailand og dets folk. Simpelthen paradis. Kommer nok til Thailand i slutningen af September, og igen til December. M.v.h. Kim |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 17/07-2008 04:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Godt skrevet Kimberg! Kan kun være enig. |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 17/07-2008 06:39
|
Lidt forlængelse af Kimberg. Mange thaipigerne har eventyrlige evner til at overtale udenlandske mænd til ting som de aldrig ville drømme om at acceptere med en dansk kæreste/kone. F.eks. tror jeg ikke, der er mange mænd i Danmark der vil købe og betale et hus og landbrugsjord i konens navn, som hendes særeje. (som et hus i thaipiges navn ofte betyder i praksis. Pigen aldrig vil sælge huset og give manden pengene tilbage og husene kan sjældent sælges, da de er alt for dyre for de lokale at købe. Og måske ikke mindst vigtigt, pigen vil gøre alt for ikke at tabe ansigt i lokalsamfundet. Jorden vil hun til enhver tid beholde.) Og nej, jeg tror ikke det har noget med kultur, traditionel eller god skik i Thailand at gøre. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 17/07-2008 09:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Kære lols Dette er engang sludder, med hensyn til danske damer. Jeg har gjort det, og jeg kender enormt mange der har gjort det samme, men det er nok mere skat man tænker på, men jeg kan ikke se nogen forskel og se hvad kimberg skriver, ja så kan det ikke gå helt galt. Dette her er ikke kun thai relateret, men hvis du synes det er, ja så har jeg jo et problem................. |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 17/07-2008 10:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
lols skrev: F.eks. tror jeg ikke, der er mange mænd i Danmark der vil købe og betale et hus og landbrugsjord i konens navn, Nej, men man kan heller ikke foretage den sammenligning. I mit eget tilfælde havde begge mine to tidligere (danske) koner en ligeså stor indkomst som jeg, og den ene tillige en ret betydelig arv. Så hvorfor skulle jeg så begynde og give dem både hus og land! I min nuværende situation har kæresten ingenting, absolut ingenting. Og det har været mig den største glæde i livet og give hende hus og land. Og skulle det mod forventning så ikke gå, så har det været det hele værd allerede nu, med alle de gode oplevelser jeg har haft. Aldrig har jeg følt det så godt, og så rigtigt som jeg har det nu. Mvh. swedmark |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 17/07-2008 12:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
sweedmark----> fedt for dig se det er jo det paradis tråden handler om !! håber du har det sådan resten af dine dage
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 17/07-2008 12:18
|
manse skrev: Kære lols ....Jeg har gjort det, og jeg kender enormt mange der har gjort det samme, men det er nok mere skat man tænker på,... Det er jo en helt anden sammenhæng. Så vidt jeg ved ingen økonomisk skattemæssig fidus ved at give konen huset i Thailand. Jo man slipper for evt. ejendomsskat i DK..... Men tror ikke det er baggrunden for det i TH. Til Svedmark: Svedmard, Det ændrer ikke min mening. I tilfældet at du havde mødt en dansk kvinde, der absolut kun havde bistandsindtægten, ville du så købe jord og hus til hende? Jo, du har fået mange gode oplevelser go det er jo dejligt, men de har også kostet lidt - jeg ville dæleme også blive glad og smilende, den dag en kvinde gav mig et hus til 20 - 40 årslønninger. Som jeg tilmed kunne beholde den dag jeg smider hende ud. Ved godt emnet er ømtåleligt. Har vist også været oppe i andre tråde. Ideen om netop huset udsprang af indlægget om at bo i lejlighed i stedet for at risikere at tabe investeringen i et hus. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

for helvede da en ballade der var blevet