Se indlæg
 Udskriv debat
Forex giver den bedste kurs
vagt skrev:
Til Bamsen

Hvordan få man et Forex priviliged member card

V.H.
Per

Davs Vagt

hvis du går ind til forex butikken
der kan man få et ansøgningsskema og har du et firma
kan du også få en lidt bedre kurs,hvis du får det kort

bamsen

Hanuman
Ja, i Danmark er jeg fuldstændig enig i at FOREX giver den bedste kurs - jeg understreger blot at de ikke gør det på verdensplan da man pt får 6, 87 THB for en krone hos FOREX, men 6, 95 THB hos Siam Exchange.

Misforstå mig ikke, FOREX ER de bedste i DK, men i Thailand er de overgået.

Tak for observationen, Bamse Wink
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Heino
Er der en som kan oplyse om hvor man veksler i Hua-hin, er der veksle kontorer der også, eller er det banken man går til?

phitsanulok
banker og vekslekontorer over ALT i LOS :-D god tur
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
SteenJ
Der er utallige steder i byen med vekselsteder og banker, men hvis du går på den lille vej lange Hilton er der steder der veksler til en ganske fornuftig kurs.
Men du kan veksle alle steder.
Skal du have noget for pengene skal du veksle mange penge, der ER ikke den store forskel.

Med venlig hilsen
Steen J
Hua Hin

Heino
Steen J skrev:
Der er utallige steder i byen med vekselsteder og banker, men hvis du går på den lille vej lange Hilton er der steder der veksler til en ganske fornuftig kurs.
Men du kan veksle alle steder.
Skal du have noget for pengene skal du veksle mange penge, der ER ikke den store forskel.

Med venlig hilsen
Steen J
Hua Hin

Vejen langs Hilton, det bliver der jeg skal veksle så, det er ikke langt fra hotellet... tak for svaret

Frank
Heino:

Det ville være oplysende, hvis du samtidig noterer kursen, hvor du veksler, samt kursen et andet sted.

Og så poster det her, så man kan se om det er omvejen værd.

Spring til debat: