Se indlæg|
Nægtet visum til DK
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 16/02-2014 04:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
Nej det gør han ikke og jeg kan heller ikke afsløre det, har lovet at lade være. Det er jo også irrelevant, jeg brugte det blot som eksempel, udover mit eget eksempel hvor min kone uden min viden var så dum at gå til en visum agent også. Hvilket resulterede i de smed min forudfyldte blanket ud, og lavede hende en ny. Som var forkert, og det endte med jeg måtte rede trådene ud med eva over telefonen.Så med de 2 historier, den ene personlig erfaring, der har jeg ikke meget positiv overfor agenter ![]() Jeg tror da helt sikkert du er bedre end så mange thai agenter, uden tvivl. Men jeg finder det helt unødvendigt, når ambassaden både per mail, post eller telefon hjælper dig ganske gratis, og er meget forstående og hjælpsomme. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/02-2014 04:52
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Bjarke85 skrev: Nej det gør han ikke og jeg kan heller ikke afsløre det, har lovet at lade være. Det er jo også irrelevant, jeg brugte det blot som eksempel, udover mit eget eksempel hvor min kone uden min viden var så dum at gå til en visum agent også. Hvilket resulterede i de smed min forudfyldte blanket ud, og lavede hende en ny. Som var forkert, og det endte med jeg måtte rede trådene ud med eva over telefonen.Så med de 2 historier, den ene personlig erfaring, der har jeg ikke meget positiv overfor agenter ![]() Jeg tror da helt sikkert du er bedre end så mange thai agenter, uden tvivl. Men jeg finder det helt unødvendigt, når ambassaden både per mail, post eller telefon hjælper dig ganske gratis, og er meget forstående og hjælpsomme. Jeg har ikke tal på, hvor mange visa, som vi har hjulet med til Schengen, England og Australien med succes, men jeg har heller ikke tal på, hvor mange, der har tilbageholdt oplysninger for os. Redigeret af Robert Kronberg d. 16/02-2014 04:57 |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 16/02-2014 10:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Kan altså ikke lade være med at blande mig en smule i denne strid. Grundlæggende er jeg enig med begge parter. Jeg har selv følt mig usikker på hvordan det skulle udfyldes, men gjorde det hele selv, da netop ambassaden frarådede folk at benytte sig af agenter. Min holdning er som Bjarkes, at det er fjollet at spilde penge på noget, som man selv kan gøre, men jeg kan så absolut godt se agenters berretigelse, da ikke alle føler sig sikre. Så jeg forstår begge lejre.. Der hvor min kæde hopper af i denne verbale strid, er hvis den ene part kommer med beskyldninger som ikke kan understøttes. Så skal man helt lade være med at beskylde. Det ville være fint hvis beskyldningen om at en unavngiven visa agent ikke kunne hjælpe, men at sætte et navn på uden at underbygge det, er altså bare ikke okay. Man kan være enig eller uenig i om man ønsker at benytte en forretning, i det her tilfælde Roberts, men hvis man skyder med skarpt mod en navngiven forretning uden at underbygge det, så risikerer man at skade denne forretning. Og så synes jeg at svedsken skal på bordet. Hvis ikke man kan gøre det, så skal man udelade forretningens navn. Jeg tager ikke stilling til sandhedsværdien i Bjarkes udsagn om at et visa ikke kunne udstedes til en person via Roberts firma, men udelukkende i at der ikke fremlægges dokumentation for udtalelsen. Jeg vil afslutningsvis sige, at jeg som bruger af dette forum er vildt begejstret for de af jer, der faktisk gider sætte jer ned og hjælpe folk. Det er jo netop hvad mange har brug for... Men fra tid til anden bliver der lidt for meget personligt krig på ord. Jeg håber at i alle på trods af forskellige meninger har overskud til at hjælpe de som har brug for det. Og lad os så komme videre i livet.. :-) |
|
|
|
| energy |
Lagt på d. 16/02-2014 10:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
farao54 skrev: Kan altså ikke lade være med at blande mig en smule i denne strid. Grundlæggende er jeg enig med begge parter. Jeg har selv følt mig usikker på hvordan det skulle udfyldes, men gjorde det hele selv, da netop ambassaden frarådede folk at benytte sig af agenter. Min holdning er som Bjarkes, at det er fjollet at spilde penge på noget, som man selv kan gøre, men jeg kan så absolut godt se agenters berretigelse, da ikke alle føler sig sikre. Så jeg forstår begge lejre.. Der hvor min kæde hopper af i denne verbale strid, er hvis den ene part kommer med beskyldninger som ikke kan understøttes. Så skal man helt lade være med at beskylde. Det ville være fint hvis beskyldningen om at en unavngiven visa agent ikke kunne hjælpe, men at sætte et navn på uden at underbygge det, er altså bare ikke okay. Man kan være enig eller uenig i om man ønsker at benytte en forretning, i det her tilfælde Roberts, men hvis man skyder med skarpt mod en navngiven forretning uden at underbygge det, så risikerer man at skade denne forretning. Og så synes jeg at svedsken skal på bordet. Hvis ikke man kan gøre det, så skal man udelade forretningens navn. Jeg tager ikke stilling til sandhedsværdien i Bjarkes udsagn om at et visa ikke kunne udstedes til en person via Roberts firma, men udelukkende i at der ikke fremlægges dokumentation for udtalelsen. Jeg vil afslutningsvis sige, at jeg som bruger af dette forum er vildt begejstret for de af jer, der faktisk gider sætte jer ned og hjælpe folk. Det er jo netop hvad mange har brug for... Men fra tid til anden bliver der lidt for meget personligt krig på ord. Jeg håber at i alle på trods af forskellige meninger har overskud til at hjælpe de som har brug for det. Og lad os så komme videre i livet.. :-) 👍👍👍👍. Du har fuldstændig ret. Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og jeg kan heller ikke afsløre det, har lovet at lade være. Det er jo også irrelevant, jeg brugte det blot som eksempel, udover mit eget eksempel hvor min kone uden min viden var så dum at gå til en visum agent også. Hvilket resulterede i de smed min forudfyldte blanket ud, og lavede hende en ny. Som var forkert, og det endte med jeg måtte rede trådene ud med eva over telefonen.