Se indlæg|
7-årige pige udvises
|
|
| waree |
Lagt på d. 10/11-2013 11:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
haaber at de kommer tilbage. *buster Larsen land ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/11-2013 12:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Thomas72 skrev: Tjaaah, måske om Dig ? [img]http://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1450262_10152066921634974_880463913_n.jpg[/img] is not a valid Image. Det siger vel alt? . Venligst forklar os "ignoranter", sammenhæng med tråden : <<Besøg i Laos for første gang >> og "mangel på bar piger i Vientiane". Har han også haft en "finger" med i spillet der? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 10/11-2013 12:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Im og hendes mor har sagt farvel til Nordjylland Trods stort fakkeloptog er mor og datter udvist - flyet fra Aalborg er lettet AALBORG: Søndag formiddag rejste syv-årige Im og hendes mor Suthida mod deres vilje fra Nordjylland i et fly mod København, og senere på dagen videre mod Bangkok i Thailand. Mor og datter skal forlade Danmark, da byretten i Hjørring 11. oktober besluttede at opretholde Udlændingestyrelsens udvisning af dem begge, efter at Suthidas danske mand døde af kræft i 2012. ... http://www.nordjy...5/112/1513 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 10/11-2013 12:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
@Lung Yao; Jeg tror Thomas72 kom til at poste den i den forkerte tråd, tror han ville have haft den over til : 7 årig pige udvises ... Men kun mit ydmyge gæt ... Ud fra hvad har har været aktiv på den sidste tid, altså en taste fejl fra Thomas72 Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/11-2013 12:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Taxidriver990. Det var også klar over, jeg skulle bare påpege at folk inden de trykker på Send/Gem svar, skulle fx. lige : Se svar. Man har tid til det, for at se om det man skrev var det man mente og om det var i den "rigtige rubrik/tråd". . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 10/11-2013 13:23
|
|
Tjaaah, måske om Dig ? Venligst forklar os "ignoranter", sammenhæng med tråden : <<Besøg i Laos for første gang >> og "mangel på bar piger i Vientiane". Har han også haft en "finger" med i spillet der? Det var udelukkende en fejl, så det var ikke bevidst. Jeg beklager fejlen, men vi er jo kun mennesker. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 10/11-2013 13:34
|
|
Nordirland har bloody sunday. Fra idag og fremover har Danmark sorte søndag.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 10/11-2013 18:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/484727_10201432106058291_444996569_n.jpg[/img] is not a valid Image. Fucking nar ! Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 10/11-2013 18:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Er de ikke en indsamling i gang til Im og hendes mor på facebook eller i Nordjylland,har nogen evt konto nr Skal vi evt lave en på siden her med hjælp fra webmaster, er der nogle der kender til sådan noget hvordan det skal gøres. http://www.skrivu...start/3110 |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 10/11-2013 19:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Longway skrev: Min kone og jeg tager muligvis i lufthavnen og tager imod dem, mest fordi jeg taler dansk, altsaa for den lille piges skyld.........Vi bor ej saa langt fra lufthavnen. Men lad os nu se om den bliver reddet..Jeg tvivler. Ja undskyld, men jeg er meget beroert af denne sag. ------------------------------------ Tag noget video med dem, som opfølgning/ interwiew....de lander snart.... Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 10/11-2013 20:03
|
|
I saafald hun/de er med paa den, saa skal jeg nok tage lidt video. Kl. er nu 2. de lander 6.30. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 10/11-2013 20:22
|
Longway skrev: I saafald hun/de er med paa den, saa skal jeg nok tage lidt video. Kl. er nu 2. de lander 6.30. Supergodt, du gør evt. et godt stykke arbejde for dem som andre ikke har tænkt på ..giv den fuld gas med interview hvis du/i møder dem i lufthavnen....måske det kan hjælpe sagen... dog trist de ikke for længst har fået lov at opholde sig i Dk. Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 10/11-2013 21:24
|
|
Så hjerteskærende, man næsten får tårer i øjnene Utroligt Morten Bødskov ikke kan indse, at han kan gribe ind. Magen til klaphat skal man lede længe efter.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 10/11-2013 22:00
|
|
At man naesten faar taare i oejnene, nej, her faar de frit loeb, jeg har aldrig oplevet noget saa soergeligt og uretfaedigt....2.5 time, saa er de i Thailand.
Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/11-2013 22:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jeg er træt af at vi hvert måned skal se en historie som denne... regler er regler...og ja, danskere kan bedre lide thaier og filippinere end somaliere og pakistanere...men så længe reglerne ikke kan tilgodese visse befolkningsgrupper som fx visumreglerne kan, ja så er reglerne ok som de er... folk bør snart indse hvordan de åbne grænser og inkompetente politikere har ødelagt det hele for en masse mennesker.....hvorfor kan venstrefløjen ikke forstå at øget indvandring ikke gavner dem som er i DK allerede...denne sag er endnu et eksempel på..... hvad jeg prøver at sige er at den massive indvandring fra muslimske lande har smadret vores system op og ødelagt det for alle.....de 'gode' indvandrere bliver behandlet på lige fod med de 'dårlige' indvandrere...tror godt folk ved hvad der menes med 'gode' og 'dårlige'... |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 10/11-2013 23:00
|
JS skrev: Jeg er træt af at vi hvert måned skal se en historie som denne... regler er regler...og ja, danskere kan bedre lide thaier og filippinere end somaliere og pakistanere...men så længe reglerne ikke kan tilgodese visse befolkningsgrupper som fx visumreglerne kan, ja så er reglerne ok som de er... folk bør snart indse hvordan de åbne grænser og inkompetente politikere har ødelagt det hele for en masse mennesker.....hvorfor kan venstrefløjen ikke forstå at øget indvandring ikke gavner dem som er i DK allerede...denne sag er endnu et eksempel på..... hvad jeg prøver at sige er at den massive indvandring fra muslimske lande har smadret vores system op og ødelagt det for alle.....de 'gode' indvandrere bliver behandlet på lige fod med de 'dårlige' indvandrere...tror godt folk ved hvad der menes med 'gode' og 'dårlige'... @JS, Jeg har kendskab til så mange kriminelle udlændinge der på trods af deres utrolig meget kriminelle forhold/ adfærd igennem mange år alligevel har fået forlænget deres ophold i landet ! jeg har nogle gange forhåbentlings fuldt tænkt YES nu når vi har denne person igen i fælden...så må han da blive udvist ! selv når personen er påvirket af NARKOTIKA ....men nej NEJ...jeg kunne blot sige hej ...hej...til de samme fjolser igen igen.....og her +10 år efter er de samme kriminelle fjolser i DK og- de laver præsis det samme kriminalitet hver dag fra morgen til aften...same same....jeg må indrømme, jeg har faktisk givet op....det jeg arbejdede med hver dag dengang var faktisk værdiløst...de fjolser der ikke er døde af od er der stadig, og der er kommet nye til...men de er jo alle tilsyneladende velkomne i DK ???? Det er da skandaløst Mvh,
Nahm |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 10/11-2013 23:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Longway skrev: [img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/484727_10201432106058291_444996569_n.jpg[/img] is not a valid Image. Fucking nar ! Jeg synes da godt, at man kan tale ordentligt om folk, om det så er Dronning Margrethe, Pia Kjærsgaard, Morten Bødskov eller en anden person som man af en eller anden grund ikke bryder sig om. Hvis du skulle have glemt det, så er hr. Morten Bødskov repræsentant for det land som hver måned sørger for at du kan hæve en 'fed' check uden at skulle røre så meget som en finger. Er Danmark så meget et 'lorteland' som flere (herunder vist også dig selv, mere eller mindre) giver udtryk for (her og) på din facebook profil, ja så synes jeg da at de skulle finde sig et andet land og/eller frasige sig alle offentlige ydelser fra det 'lorteland' Der er stor uenighed om, hvorvidt justitsministeren har mulighed for at omgøre beslutningen om udvisning. Kan nogen fremskaffe en lovparagraf hvor denne mulighed er beskrevet?? |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 10/11-2013 23:19
|
|
THansen skrev: Longway skrev: [img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/484727_10201432106058291_444996569_n.jpg[/img] is not a valid Image. Fucking nar ! Jeg synes da godt, at man kan tale ordentligt om folk, om det så er Dronning Margrethe, Pia Kjærsgaard, Morten Bødskov eller en anden person som man af en eller anden grund ikke bryder sig om. Hvis du skulle have glemt det, så er hr. Morten Bødskov repræsentant for det land som hver måned sørger for at du kan hæve en 'fed' check uden at skulle røre så meget som en finger. Er Danmark så meget et 'lorteland' som flere (herunder vist også dig selv, mere eller mindre) giver udtryk for (her og) på din facebook profil, ja så synes jeg da at de skulle finde sig et andet land og/eller frasige sig alle offentlige ydelser fra det 'lorteland' Der er stor uenighed om, hvorvidt justitsministeren har mulighed for at omgøre beslutningen om udvisning. Kan nogen fremskaffe en lovparagraf hvor denne mulighed er beskrevet?? Bødskov har kendt til sagen i mere end 11 måneder, så der har været masser af tid, til at få ændret loven. Så det kunne komme Im og Suthida til gode. Og du kan da ikke forvente at vi skal skamrose et land der behandler en lille pige på sådan en modbydelig måde. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 10/11-2013 23:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Thomas72 skrev: THansen skrev: Longway skrev: [img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/484727_10201432106058291_444996569_n.jpg[/img] is not a valid Image. Fucking nar ! Jeg synes da godt, at man kan tale ordentligt om folk, om det så er Dronning Margrethe, Pia Kjærsgaard, Morten Bødskov eller en anden person som man af en eller anden grund ikke bryder sig om. Hvis du skulle have glemt det, så er hr. Morten Bødskov repræsentant for det land som hver måned sørger for at du kan hæve en 'fed' check uden at skulle røre så meget som en finger. Er Danmark så meget et 'lorteland' som flere (herunder vist også dig selv, mere eller mindre) giver udtryk for (her og) på din facebook profil, ja så synes jeg da at de skulle finde sig et andet land og/eller frasige sig alle offentlige ydelser fra det 'lorteland' Der er stor uenighed om, hvorvidt justitsministeren har mulighed for at omgøre beslutningen om udvisning. Kan nogen fremskaffe en lovparagraf hvor denne mulighed er beskrevet?? Bødskov har kendt til sagen i mere end 11 måneder, så der har været masser af tid, til at få ændret loven. Så det kunne komme Im og Suthida til gode. Og du kan da ikke forvente at vi skal skamrose et land der behandler en lille pige på sådan en modbydelig måde. Det forventer jeg nu heller ikke. Jeg synes bare, at retorikken i denne her sørgelige sag har nået et niveau som ikke er en debat værdig, hverken her eller andet steds. |
|
|
|
| mobbe |
Lagt på d. 10/11-2013 23:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
Hallo THansen! Hvis du ikke kan tåle at høre hvad flertallet i DK mener, så find et andet sted at ytre dig ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.