Se indlæg|
Karen Thisted Over stregen?
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/03-2012 11:49
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Alle vil vide sandheden herude, men jeg tror de fleste ved det i forvejen.. Det var bare ikke oplægget til denne udsendelse, da den skulle handle om Grænseløs kærlighed. Som der også bliver sagt i udsendelsen, havde jeg på forhånd sagt at jeg og min dame ikke ville svare på ting vedr. prostitution osv. Alligevel skulle hun prøve, men det gik jo heller ikke, vi svarede ikke på de ting. At hun så efterfølgende skal udstille mig og min dame som løgnere er at gå for langt. Hvis der nogle løgnere i det her spil, må det være hele holdet bag Mormors Bordel, da de bilder alle ind det skal handle om kærlighed på tværs af kulturer og grænser, men alligevel prøver at få det til at handle om prostitution. Vi ved alle hvad der foregår herude og det behøver man ikke lave flere udsendelser på, men bare accepterer. Det foregår i hele verden Danmark incl. Skrev Moerk5002. Han har ret mht det med kaerlighed som jo var det udsendelsen skulle handle om. Vi fik da ogsaa at vide at barejeren elskede sin danske forlovede, saa det var helt fint. Men jeg kan ikke forstaa hvorfor Moerk5002 ikke svarede aerligt og redeligt paa KTs spoergsmaal, som han selv skriver ved alle hvad der foregaar herud, men det ved KT ikke og derfor ville hun gerne blive bekraeftet i sin paastand. Om man saa skal kalde folk for loegnere er saa en anden sag. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 18/03-2012 13:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
hugoboerge skrev: Alle vil vide sandheden herude, men jeg tror de fleste ved det i forvejen.. Det var bare ikke oplægget til denne udsendelse, da den skulle handle om Grænseløs kærlighed. Som der også bliver sagt i udsendelsen, havde jeg på forhånd sagt at jeg og min dame ikke ville svare på ting vedr. prostitution osv. Alligevel skulle hun prøve, men det gik jo heller ikke, vi svarede ikke på de ting. At hun så efterfølgende skal udstille mig og min dame som løgnere er at gå for langt. Hvis der nogle løgnere i det her spil, må det være hele holdet bag Mormors Bordel, da de bilder alle ind det skal handle om kærlighed på tværs af kulturer og grænser, men alligevel prøver at få det til at handle om prostitution. Vi ved alle hvad der foregår herude og det behøver man ikke lave flere udsendelser på, men bare accepterer. Det foregår i hele verden Danmark incl. Skrev Moerk5002. Han har ret mht det med kaerlighed som jo var det udsendelsen skulle handle om. Vi fik da ogsaa at vide at barejeren elskede sin danske forlovede, saa det var helt fint. Men jeg kan ikke forstaa hvorfor Moerk5002 ikke svarede aerligt og redeligt paa KTs spoergsmaal, som han selv skriver ved alle hvad der foregaar herud, men det ved KT ikke og derfor ville hun gerne blive bekraeftet i sin paastand. Om man saa skal kalde folk for loegnere er saa en anden sag. hugoboerge du bør også læse det indlæg FarangDingDong skrev d. 16/03-2012 10:58 Hvis du gør det, vil du finde ud a,f at barejeren for tre år siden gjorde netop det, du ville have ham til at gøre i denne udsendelse. Mon ikke han blot har lært noget af sine erfaringer. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/03-2012 13:23
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
maik skrev: hugoboerge skrev: Alle vil vide sandheden herude, men jeg tror de fleste ved det i forvejen.. Det var bare ikke oplægget til denne udsendelse, da den skulle handle om Grænseløs kærlighed. Som der også bliver sagt i udsendelsen, havde jeg på forhånd sagt at jeg og min dame ikke ville svare på ting vedr. prostitution osv. Alligevel skulle hun prøve, men det gik jo heller ikke, vi svarede ikke på de ting. At hun så efterfølgende skal udstille mig og min dame som løgnere er at gå for langt. Hvis der nogle løgnere i det her spil, må det være hele holdet bag Mormors Bordel, da de bilder alle ind det skal handle om kærlighed på tværs af kulturer og grænser, men alligevel prøver at få det til at handle om prostitution. Vi ved alle hvad der foregår herude og det behøver man ikke lave flere udsendelser på, men bare accepterer. Det foregår i hele verden Danmark incl. Skrev Moerk5002. Han har ret mht det med kaerlighed som jo var det udsendelsen skulle handle om. Vi fik da ogsaa at vide at barejeren elskede sin danske forlovede, saa det var helt fint. Men jeg kan ikke forstaa hvorfor Moerk5002 ikke svarede aerligt og redeligt paa KTs spoergsmaal, som han selv skriver ved alle hvad der foregaar herud, men det ved KT ikke og derfor ville hun gerne blive bekraeftet i sin paastand. Om man saa skal kalde folk for loegnere er saa en anden sag. hugoboerge du bør også læse det indlæg FarangDingDong skrev d. 16/03-2012 10:58 Hvis du gør det, vil du finde ud a,f at barejeren for tre år siden gjorde netop det, du ville have ham til at gøre i denne udsendelse. Mon ikke han blot har lært noget af sine erfaringer. Nedenstaaende er fra den link som er blevet refereret til. Nu begynder det nemlig at blive sjovt fordi Moerk5002 nu naevner at han tjener 4,000 dkk som manager. Mig bekendt kan der ikke gives arbejdstilladelser til faranger som manager paa en girlie bar, men maaske tager jeg fejl ? Bortset fra det burde han have sagt til KT hvad det var hun godt ville hoere fordi det er sandheden, saa ingen soeforklaringer omkring det. Hvordan vi end vender og drejer det saa er det alfonseri og rufferi selv om det benaegtes nedenfor. Der er intet at tjene på damerne, tværtimod så koster det penge for baren hver måned. Vi har udelukkende øl, spiritus, kaffe, vand osv at tjene på. Dette kan absolut ikke kaldes hverken rufferi eller alfonseri. Jeg tjener som manager ca 4000 danske kroner om måneden og ``arbejder`` 12-14 timer i døgnet, 7 dage om ugen.....! Altså meget mere end damerne, som arbejder 8-9 timer om dagen. De har også deres fridage som de kan tage som de har lyst til, derudover kan de rejse hjem til familien hver tredie måned, på vores regning, i en uges tid....! |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 18/03-2012 19:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
hugoboerge skrev: maik skrev: hugoboerge skrev: Alle vil vide sandheden herude, men jeg tror de fleste ved det i forvejen.. Det var bare ikke oplægget til denne udsendelse, da den skulle handle om Grænseløs kærlighed. Som der også bliver sagt i udsendelsen, havde jeg på forhånd sagt at jeg og min dame ikke ville svare på ting vedr. prostitution osv. Alligevel skulle hun prøve, men det gik jo heller ikke, vi svarede ikke på de ting. At hun så efterfølgende skal udstille mig og min dame som løgnere er at gå for langt. Hvis der nogle løgnere i det her spil, må det være hele holdet bag Mormors Bordel, da de bilder alle ind det skal handle om kærlighed på tværs af kulturer og grænser, men alligevel prøver at få det til at handle om prostitution. Vi ved alle hvad der foregår herude og det behøver man ikke lave flere udsendelser på, men bare accepterer. Det foregår i hele verden Danmark incl. Skrev Moerk5002. Han har ret mht det med kaerlighed som jo var det udsendelsen skulle handle om. Vi fik da ogsaa at vide at barejeren elskede sin danske forlovede, saa det var helt fint. Men jeg kan ikke forstaa hvorfor Moerk5002 ikke svarede aerligt og redeligt paa KTs spoergsmaal, som han selv skriver ved alle hvad der foregaar herud, men det ved KT ikke og derfor ville hun gerne blive bekraeftet i sin paastand. Om man saa skal kalde folk for loegnere er saa en anden sag. hugoboerge du bør også læse det indlæg FarangDingDong skrev d. 16/03-2012 10:58 Hvis du gør det, vil du finde ud a,f at barejeren for tre år siden gjorde netop det, du ville have ham til at gøre i denne udsendelse. Mon ikke han blot har lært noget af sine erfaringer. Nedenstaaende er fra den link som er blevet refereret til. Nu begynder det nemlig at blive sjovt fordi Moerk5002 nu naevner at han tjener 4,000 dkk som manager. Mig bekendt kan der ikke gives arbejdstilladelser til faranger som manager paa en girlie bar, men maaske tager jeg fejl ? Bortset fra det burde han have sagt til KT hvad det var hun godt ville hoere fordi det er sandheden, saa ingen soeforklaringer omkring det. Hvordan vi end vender og drejer det saa er det alfonseri og rufferi selv om det benaegtes nedenfor. Der er intet at tjene på damerne, tværtimod så koster det penge for baren hver måned. Vi har udelukkende øl, spiritus, kaffe, vand osv at tjene på. Dette kan absolut ikke kaldes hverken rufferi eller alfonseri. Jeg tjener som manager ca 4000 danske kroner om måneden og ``arbejder`` 12-14 timer i døgnet, 7 dage om ugen.....! Altså meget mere end damerne, som arbejder 8-9 timer om dagen. De har også deres fridage som de kan tage som de har lyst til, derudover kan de rejse hjem til familien hver tredie måned, på vores regning, i en uges tid....! Hvis de på deres regning kan rejse hjem hver 3. månede, forstår jeg ikke at hun ikke ser sit barn hver 3. månede (jeg har stor respekt for den thailandske kultur og forstår godt hvorfor børnene er hos bedsteforældrene, MEN 2 gange på et år?) |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 18/03-2012 23:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Lad nu ikke blodtrykket stige pga noget ligegyldigt underlødigt TV. Iøvrigt en tynd historie i mine øjne. Alt for overfladisk. Susanne er castet som den søde og Karen er den "slemme"... At Karen ønsker at fremstå som værende uforskammet og uhøflig i sin opførelse må jo stå for hendes egen regning. Man kan da ikke tage "Mormors bordel" alvorligt, men det er blot lummer underholdning. Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/03-2012 06:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
uan skrev: Lad nu ikke blodtrykket stige pga noget ligegyldigt underlødigt TV. Iøvrigt en tynd historie i mine øjne. Alt for overfladisk. Susanne er castet som den søde og Karen er den "slemme"... At Karen ønsker at fremstå som værende uforskammet og uhøflig i sin opførelse må jo stå for hendes egen regning. Man kan da ikke tage "Mormors bordel" alvorligt, men det er blot lummer underholdning. Jeps det her har du sgu fulstændig og totalt RET i, mere ligegyldigt tv skal man lede længe efter, det skulle lige være alle de der realitets programmer som big brother og paredise hotel. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| arawan |
Lagt på d. 19/03-2012 22:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Udover de mindre lødige personfikserede kommentarer til Karen Thisted rammer enkelte jo herinde rigtigt...Folk vil underholdes, folk vil harmes, folk vil hade, folk vil elske og DR rammer jo rigtigt ved konstallationen Thisted/Bjerrehus, good and bad..det er jo TV som vi vil ha' det..så vi kan svine folk til bagefter bag vores lille PC facade og skrive hvad vi vil uden at det får konsekvenser....Det er TV anno 2012...prøv at se alle de mere eller mindre begavede indlæg bare herinde og ikke mindst på facebook...Udsendelsen skaber debat og alle kommer til orde....gode som dårlige..se det er TV og det virker......Nu er det så desværre Thailand igen som står for skud....og hvad så ??? næste gang er det vel forstadsfruerne nord for København..???? Hvem gider se en udsendelse om Thai kulturen eller noget så kedeligt om et Dansk/Thai forhold som fungerer ????? Det kan ses på DR kultur..hvor der ikke er mange seere....Denne udsendelse flytter jo ikke en pind ved noget som helst...alle ved hvad det drejer sig om i Pattaya, Manila, osv. osv...OM..OVERLEVELSE....så vi har jo alle vores måde at håndtere dette, afhængig af hvor vi bor i verden....sluk for TV'et og løb en tur i stedet eller læs en god bog.......og kys dine Thai kone og giv hende fodmassage...Seså...det virker. (-; |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/03-2012 07:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Har lige set "Skrige Skinken" Karen Thisted i OLDEMORS BORDEL. http://sputnik.tv...alg-48331/ Nu forstår jeg virkelig godt hvis mændende flygter...! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/03-2012 10:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
DK skrev: Har lige set "Skrige Skinken" Karen Thisted i OLDEMORS BORDEL. http://sputnik.tv...alg-48331/ Nu forstår jeg virkelig godt hvis mændende flygter...! Og passende kunne man stille KT spørgsmålet : Var det "ægte kærlighed" da du blev/var gift med Ole Thisted ? Hvis hun svarer Ja, så ville "tillægsspørgsmål" være : Hvis den var "så ægte" , hvorfor holdte den ikke længere? ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/03-2012 11:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lung Yao skrev: DK skrev: Har lige set "Skrige Skinken" Karen Thisted i OLDEMORS BORDEL. http://sputnik.tv...alg-48331/ Nu forstår jeg virkelig godt hvis mændende flygter...! Og passende kunne man stille KT spørgsmålet : Var det "ægte kærlighed" da du blev/var gift med Ole Thisted ? Hvis hun svarer Ja, så ville "tillægsspørgsmål" være : Hvis den var "så ægte" , hvorfor holdte den ikke længere? ![]() . Hvad har disse spørgsmål dog med udsendelsen at gøre? Det er sørgelg at en kritisk røst kan udløse så meget person hetz. På mig virker det som om Karen Thisted har ramt mange på deres ømme tæer. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/03-2012 11:21
|
|
tick skrev: ......................................................................... 1) Hvad har disse spørgsmål dog med udsendelsen at gøre? 2) Det er sørgelg at en kritisk røst kan udløse så meget person hetz. 3) På mig virker det som om Karen Thisted har ramt mange på deres ømme tæer. 1) Meget , men du kan ikke se at HUN kan tillade sig at betvivle andres udsagn og kalde dem løgnere på åben skærm, selv om jeg ikke er naive og ved godt at han stak hende en "lille hvid løgn" da hun blev med at bide sig fast på hasserne af ham som en arrig køter (noget i retning at man skal ikke kaste med sten når man bor i et glas hus ). Det kunne tænkes at hendes interview metoder afspejler hendes fortid på EB. 2) Dette her er et DEBATFORUM, og både JEG og andre forbeholde os retten til at være kritisk, selv om det kunne være med uret ( kaldes: Ytringsfriheden ). 3) I hverfald ikke mine. (Jeg har været der, benyttede mig af "købesex", men modsat hende har JEG ikke nogle fordomme mod mænd der gifter sig med barpiger). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/03-2012 12:08
|
|
Når jeg er i Pattaya kan jeg sagtens få øje på samme sex industri som KT kunne se. Forskellen på hende og mig er at jeg er køber i Pattaya, hun er køber i Gambia. Hun er forarget i Pattaya og jeg er det i Gambia. Jeg ser intet forkert i udsendelsen,men ville normalt slet ikke se den, for som forventet, en anden slags Bubber så spild af tid. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/03-2012 12:22
|
|
tick skrev: Når jeg er i Pattaya kan jeg sagtens få øje på samme sex industri som KT kunne se. Forskellen på hende og mig er at jeg er køber i Pattaya, hun er køber i Gambia. Hun er forarget i Pattaya og jeg er det i Gambia. Jeg ser intet forkert i udsendelsen,men ville normalt slet ikke se den, for som forventet, en anden slags Bubber så spild af tid. Ok, så er vi enige, og det var det mit svar handlede om: ikke det hun beskrev eller prøvede at belyse, men måden hun gjorde det på. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/03-2012 17:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Skal vi ikke stoppe her...? Karen Tyndskid, fortjener ikke mere opmærksomhed.! |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/03-2012 18:39
|
|
Ja så kan vi vente på hendes næste udsendelse, det bliver nok om skat Danmark som alfons, så kan vi igen forarges over dårlige udsendelser. ![]() Og en elendig Karen Thisted med de forkerte meninger. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/03-2012 03:07
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg kan da se at mange her bør smørre deres mund med sæbe
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 23/03-2012 06:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
en stor TAK til Karen thisted for at holde gryden i kog, og indirekte for de mange guldkorn som det har frembragt |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(jeg har stor respekt for den thailandske kultur og forstår godt hvorfor børnene er hos bedsteforældrene, MEN 2 gange på et år?)

? 

(Jeg har været der, benyttede mig af "købesex", men modsat hende har JEG ikke nogle fordomme mod mænd der gifter sig med barpiger).