Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Foodland Denmark i Valby
BentBP
Hej Lung Yao.
Du skrev " Du kunne måske starte med at anskaffe dig en GPS.
(det gører jeg og så har jeg sat den til "Thai sprog" ). "

Ha ha , det er sikkert også en hjælp , at du har sat GPSéren til Thai sprog , Thaierne har da svært nok ved at orientere sig i forvejen , ved det fra konen . Grin

SteenJ
Går man og pusler med at lave asiatisk mad i sit køkken, er der kommet et nyt sted i Roskilde, hvor man kan købe nogle af råvarerne. På Holbækvej 6 er forretningen Foodland Roskilde åbnet. Her kan man købe asiatiske tør- og frostvarer fra Thailand, Filippinerne og Japan. På billedet ses Parinya, der er den daglige leder af butikken.

Læst i Roskilde Avis

Mon det er den samme "ejer" der er tale om???
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Bacher
Hej,
et godt sted at kikke hvis man vil vide lidt om Foodland og de selskaber de har er på proff.dk

der er lidt at kikke på bla regnskaber og hvem der ejer og deres roller i de andre selskaber der ligger på adressen :

Foodland Danmark ApS

CVR-nr: 31479762 CVRP-nr: 1014469504

Tlf: 75 50 60 61

Adr: Gammel Køge Landevej 77, 2500 Valby

Mere infoKort

Foodland Roskilde ApS

CVR-nr: 32949401 CVRP-nr: 1016107243

Tlf: 32 16 04 33

Adr: Holbækvej 6, 4000 Roskilde

Mere infoKort

Foodland Thai-Asia Supermarket ApS

CVR-nr: 33262965 CVRP-nr: 1016437677

Tlf: 75 50 60 60

Mere infoKort

Foodland Thai- Asia Supermarket S.M.B.A

CVR-nr: 33077416 CVRP-nr: 1016241683

Tlf: 75 50 60 60

Stones
Foodland Holbækvej Roskilde er en af ejerne fra det gamle Foodland Valby men
Roskilde har en pæn og velasorteret forretning Thai Asia Marked på hjørnet Ringstedgade og Bredgade og ejeren har drevet butik i Holbæk i 10år uden at gå konkurs.

Webmaster
larschr5 skrev:

For satan da. Skal vidst have pudset brillerne. 55555

Hvordan man kanundgå at se det, er mig godt nok en gåde. Tak for tippet. Grin

Vi var i Foodland i går, men da de pludselig ikke kunne tage imod Dankort og man derfor kun kunne betale med kontanter, så måtte vi og en del andre kunder forlade butikken med uforrettet sag. Heldigvis kunne jeg huske denne tråd og vi prøvede derfor at køre en tur i kødbyen for at finde den butik Lung Yao havde omtalt. Vi var der ved 15:30-tiden og fandt butikken og en parkeringsplads med det samme. Det med at finde en parkeringsplads kan ellers godt være svært hvis man kommer tidligere på dagen.

Fik lige hurtigt taget følgende billede af butikkens facade:
i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/2012-08-07154615.jpg

Priserne er ikke dårlige.

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/2012-08-08081124.jpg
En flaske Oyster Sauce på 600 ml. til kr. 19,95

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/2012-08-08081224.jpg
En sæk med 20 kg Golden Mekong Jasmin Ris til kr. 195,-

De friske grøntsager så pæne ud, og udvalget var også pænt. Betjeningen var god og behagelig.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Lung Yao
Webmaster skrev:
................................................................................................
Vi var i Foodland i går, men da de pludselig ikke kunne tage imod Dankort og man derfor kun kunne betale med kontanter, så måtte vi og en del andre kunder forlade butikken med uforrettet sag. Heldigvis kunne jeg huske denne tråd og vi prøvede derfor at køre en tur i kødbyen for at finde den butik Lung Yao havde omtalt. Vi var der ved 15:30-tiden og fandt butikken og en parkeringsplads med det samme. Det med at finde en parkeringsplads kan ellers godt være svært hvis man kommer tidligere på dagen.
..................................................
Og tilmed er det GRATIS parkering. Wink
Men kommer du mellem kl.06 og kl.14, så HUSK P-skiven, da der er 2T. friparkering i dette tidsrum. Har dog alle de år Jeg har parkeret der ikke set skyggen af en P-vagt (men man skal aldrig sige aldrig) selv om nogle biler har jeg set var parkeret i flere dage. Efter kl. 14 er der ubegrænset friparkering til næste dag kl. 05.59.(nice to know hvis Du/I skulle fx. besøge Ban Gaw restaurant , Thai Travel eller konen/kæresten skulle "omlakeres" på Salon Vivian).
En anden detalje hvis I skulle parkere i området sene eftermiddag/aften så bliver indgangen og udgangen mod Halmtorvet spærret ved 18.30 tid. Der er dog mulighed for at køre ind/ud via porten ved Jacob'S Full House via Skelbæksgade/Kødboderne.

Er du ikke selv kørende, så er Dybbølsbro stationen lige i nærheden. (vides ikke på stående fod, hvilken Bus linie der kører forbi ad Ingerslevsgade).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kro90
Bus linie !A kører på Ingerslevgade, og har stoppested lige ved Dybbølsbro Station
Kim

flyer
Nogen idé om hvad tid de lukker imorgen? Er i Ballerup til kl. 14:00 så jeg håber jeg kan nå derind inden de lukkerEating Fast
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Webmaster
flyer skrev:

Nogen idé om hvad tid de lukker imorgen? Er i Ballerup til kl. 14:00 så jeg håber jeg kan nå derind inden de lukkerEating Fast

De har en hjemmeside som kan ses her: Kakshidi Food Import

Kan dog ikke rigtig finde nogle åbningstider. Men da vi var forbi den anden dag der var klokken 15:30 - 15:45, så antager du kan nå det uden problemer hvis du kører fra Ballerup ved 14-tiden.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Lung Yao
Webmaster skrev:
flyer skrev:

De har en hjemmeside som kan ses her: Kakshidi Food Import
Kan dog ikke rigtig finde nogle åbningstider. Men da vi var forbi den anden dag der var klokken 15:30 - 15:45, så antager du kan nå det uden problemer hvis du kører fra Ballerup ved 14-tiden.
Det kunne havde fundet i mit svar #53 Pfft, mandag - lørdag : 08.00 til 18.00.
Dog er åbningstiden om Søndag fra 10.30 til 18.00.

Måske en ide at lave et nyt tråd om butikken i stedet for at den er gemt under Foodland Denmark.

http://www.dansk-...forum_id=9

.
Redigeret af Lung Yao d. 11/08-2012 12:18
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Lung Yao skrev:
.......................................................................................
Måske en ide at lave et nyt tråd om butikken i stedet for at den er gemt under Foodland Denmark.

http://www.dansk-...forum_id=9

Desvære var linket ikke blevet aktiveret før, her er den :
http://www.dansk-...ost_190386

.

flyer
Ja det skulle gå lidt stærkt, så jeg læste ikke hele tråden.... Men jeg nåede detGrin

Jeg købt bla. et pose "web-ris" damen i kassen sagde at de er noget kaeng, altså hårde og da jeg kom hjem sagde konen det samme, vi har dog ikke prøvet at koge nogen endnu, så vi få at se.... men billigt var detLOL LOL

Kao mali home koster 250Read the rules

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Frank
Til orientering:

Jeg kørte lige forbi Foodland i Valby kl. 22:30 i dag (fredag), hvor der var en tilsyneladende stor brand i gang lige bag ved Foodland og Flügger. Crying

John C
Hørte godt alle udrykningskøretøjerne.
Her er en forklaring:
http://ekstrablad...813781.ece
John C

L
Så er Foodland i Valby igen lukket og igen står der grundet ombygning på en lille seddel på døren...!

flyer
Ja der har været lukket i mindst 14 dage.

For lidt over 14 dage siden var vi i København og kørt forbi de forskellige Thaishops men blev enig med fruen om at køre til Valby, der er/var jo rimeligt udvalg og god p-plads, så der kørte vi ud..... LUKKET!

SIDSTE gang jeg prøver dem, ellers god udvalg men for mange skuffelserHeadbanger

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Lung Yao
flyer skrev:

For lidt over 14 dage siden var vi i København og kørt forbi de forskellige Thaishops men blev enig med fruen om at køre til Valby, der er/var jo rimeligt udvalg og god p-plads, så der kørte vi ud..... LUKKET!

SIDSTE gang jeg prøver dem, ellers god udvalg men for mange skuffelserHeadbanger

Derfor skulle du heller prøve lykken her :

PAS PÅ, m.h.t. parkering i området: før i tiden var der Fri parkering i 2T fra 06 til 14.00 og helt fri til næste morgen kl. 06. Nu har KBH kommune overtaget området og indført betaling i de 2 ind/udkørsler mod Haltorvet.(2T Fri fra INCO til Jacobs Full House).
Den store P-plads ved fx. Kaskhidi er der 2T Fri parkering fra 06 til kl. 15 og derefter 4T fri parkering til næste morgen.
HUSK P-skiven !

.

flyer
Lung Yao skrev:

flyer skrev:

Derfor skulle du heller prøve lykken her :

PAS PÅ, m.h.t. parkering i området: før i tiden var der Fri parkering i 2T fra 06 til 14.00 og helt fri til næste morgen kl. 06. Nu har KBH kommune overtaget området og indført betaling i de 2 ind/udkørsler mod Haltorvet.(2T Fri fra INCO til Jacobs Full House).
Den store P-plads ved fx. Kaskhidi er der 2T Fri parkering fra 06 til kl. 15 og derefter 4T fri parkering til næste morgen.
HUSK P-skiven !

.

Ja, du har fuldstændig ret, og vi kørte lige forbi, eneste årsag til vi ikke kørte derind var at sidst jeg købte ris var de lidt dyre, men efter oplevelsen med Valby er valget blevet nemmere og det hele kan gøres i centrum, Kaskhidi har et rimeligt godt udvalg og nem parkering, men for pokker hvor vi savner hende, har efterhånden glemt hendes navn, i Stampesgade nede i kælderen, det var en thaishop med super udvalg og betjening, hvor har jeg dog været der mange gange og fået hjælp, det jeg ikke kunne finde eller vidste hvad var, hjalp de med ellers kunne jeg bare ringe til konen og så snakkede de sammen og fandt de vi skulle bruge, savner savner....

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Lung Yao
flyer skrev:
Ja, du har fuldstændig ret, og vi kørte lige forbi, eneste årsag til vi ikke kørte derind var at sidst jeg købte ris var de lidt dyre, men efter oplevelsen med Valby er valget blevet nemmere og det hele kan gøres i centrum, Kaskhidi har et rimeligt godt udvalg og nem parkering, men for pokker hvor vi savner hende, har efterhånden glemt hendes navn, i Stampesgade nede i kælderen, det var en thaishop med super udvalg og betjening, hvor har jeg dog været der mange gange og fået hjælp, det jeg ikke kunne finde eller vidste hvad var, hjalp de med ellers kunne jeg bare ringe til konen og så snakkede de sammen og fandt de vi skulle bruge, savner savner....

Desvære varer det længe før de åbner igen p.g.a. Metro byggeriet (2014 måske).
Som alternativ så kan Du/I lige kigge forbi Jacob's Full House rundt om hjørnet m.h.t. Ris og måske andre varer, da de tit har tilbud.

.

flyer
L skrev:

Så er Foodland i Valby igen lukket og igen står der grundet ombygning på en lille seddel på døren...!

Det er vist en større ombygning så...... lokalet er ryddet totalt..! Så-deeeee....

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Spring til debat: