Se indlæg|
Om at finde kærligheden i Thailand...
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 04/09-2011 02:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Djan skrev: Ud af 100 historier om ægteskaber med en luder, så er 99 negative og ulykkelige. Så held og lykke til trådstarter. Vær nu ærlige: Ville I gifte jer med en luder, dansk eller thai? De er mennesker, ja, men sgu da ikke kone-materiale. Come on, lyv ikke for jer selv. Come On Hmmm. Hvilken kategori falder kvinder ind under hvis de anser rigdom, status som højeste prioritet ? her tænker jeg på alle kvinder ( og for den sags skyld mænd) og især i vores samfund hvor ingen lider nød. det er vel lidt samme benævnelse altså ludere/luderkarle. betalingen falder bare livet igennem. Personligt har jeg nemmere ved at forstå at det skulle være mere udbredt i fattige land, hvor folk vil sikre sig på den måde det nu er mulig. Og så kan man bare håbe de bliver behandlet med den respect som alle mennesker burde ret til. Selv er jeg ikke så velbevandret i thai-sprog/kultur, til at kunne adskille om folkene tilhører den ene eller anden kategori, Kun hvis /når der er kontant betaling 'ja så ville jeg vide det' Hvis en disse piger havde haft mange forretninger men stadig ikke, havde fundet den rette. kunne det skyldtes flere ting 1 : hun allerede er skadet og ser penge som vejen til lykkeligt liv, eller hvad virker som mere endnu mere sandsynligt. at hun kun havde mødt lowlife idioter som ikke har respect i livet. og tror de er konger bare fordi de har lidt mønt i lommen. At slynge sådanne procenter ud i luften er absurd. Hvis der er gensidig respect og folk ikke er for 'miljøskadet' så er det da fint og der kan være noget at bygge på. miljøskadet er man jo også hvis man har stort alkoholforbrug, ludumani osv. ville håbe folk var lidt mindre dømmende ud fra en almindelig farang opfattelse. noget som jeg har registreret ikke virker til at være, men det ligger nok i kulturen. eller jeg misforstår en del. og det kan jo let ske da jeg ikke er opvokset i kulturen. Men til trådstarteren kan jeg kun sige alt godt fremover og held og lykke. i håbet om det skal efterfølges af 99 andre ulykkelige historier. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 04/09-2011 02:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
indrømmet, var måske lidt for kryptisk. men mente hvis der skulle være hold i påstanden 1 ud af 100. så ville jeg ønske i var det ene tilfælde. og så ville der jo være 99 tilbage :-) tror måske mange af de øvrige forhold ville gå i stykker af andre årsager end tidligere meriter. og måske modparten skulle kigge indad også. der skal to til at få tingene til at køre. men en kan køre det i sænk helt alene Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 04/09-2011 12:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Djan skrev: Ud af 100 historier om ægteskaber med en luder, så er 99 negative og ulykkelige. Så held og lykke til trådstarter. Vær nu ærlige: Ville I gifte jer med en luder, dansk eller thai? De er mennesker, ja, men sgu da ikke kone-materiale. Come on, lyv ikke for jer selv. Det er sjovt som de fleste mænd har en enorm høj moral, når det glæder ludere og når de altså ikke sidder på en bar og glor på ludere. Når de så er væk fra konen og ungerne på forretningsrejse et eller andet sted i verden. Ja, så er den høje moral pludselige pist væk. Det gælder nu om at få slæbt så mange ludere hjem på hotellet som muligt. Jeg har set det et utal af gange. Efter et par drinks og et sødt smil fra en luder, så har de glemt alt om moral, deres kone og unger, som de 3 timer forinden roste til skyerne og stolt viste billeder af til forretningsmiddagen. Dagen efter sidder de så stolt og fortæller om deres bedrifter på lagnet med den villige luder. Når de så kommer hjem til konen og ungerne, så kan de så sidde tilbage og tænke på deres eventyr, mens de nyder aftensmaden med deres perfekte familie. Jeg har i kraft at mit arbejde set dette et utal af gange og jeg giver derfor ikke noget for mænds høje moral, når det glæder ludere. 99% af de mandlige forretningsforbindelser, jeg kommer i kontakt med, tænker kun på massage, gogo barer og natklubber, når vores møder er overstået. Og hovedparten er dem, er hvis de skal skal sige det lykkelige gift. Luderen hun får ingen respekt - for hun er jo bare en simple luder. Manden - den ellers "perfekte" familiefar - ja, han er derimod en helvedes karl… Godt at der er så mange kvinder, der er gift med så fantastiske og perfekte mænd. For de mænd er virkelig super ægteskabs-materiale og luderen hende er intet værd og da slet ikke kone-materiale. Redigeret af patirak d. 04/09-2011 12:58 |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 04/09-2011 13:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Sjovt nok Patirak Så blev det jo alligevel ikke den sidste sætning fra din side, hvilket jeg da også mener er okay, fordi du jo skal forsvare dig over for den hårde kerne, men alligevel... Min vidunderlige kone og jeg sidder lige nu og snakker om, kan du huske o.s.v.. Det kan man vel fordi, det jo kun indtil nu har varet i 5 år plus det løse. En eller anden siger noget om 1. mill. danske kroner, men dette er vel ikke så meget set i lyset af, at man måske lige har solgt et dejligt dansk parcelhus og andet som kan forsøde ens tilværelse i det ukendte mage år frem. Det eneste problem kan vel kun være, at hvis man ikke har råd til at miste de penge, så skulle man måske lade være med at investere i en god sags tjeneste... Jeg har altid haft det lidt svært med alle de så ærlige mennesker, der altid skal forherlige sig selv ud i det... Åh hvad sagde jeg... for derefter at fortælle... Hvad sagde jeg... Indtil nu har jeg ikke set en eneste ærlig facitliste på en løsning for dette problem. Bevares, mange har en ligegyldig kommentar uden egentlig grobund i virkeligheden, men sådan skal det jo så åbenbart være. Personligt var jeg glad for Patiraks indlæg, for den person viste at hans n..... ikke var i den forkerte side. Dette skal du have tak for... Lidt mere ærlighed i samme kategori, kunne da være prisværdigt... |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 04/09-2011 13:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
patirak skrev: Djan skrev: Ud af 100 historier om ægteskaber med en luder, så er 99 negative og ulykkelige. Så held og lykke til trådstarter. Vær nu ærlige: Ville I gifte jer med en luder, dansk eller thai? De er mennesker, ja, men sgu da ikke kone-materiale. Come on, lyv ikke for jer selv. Det er sjovt som de fleste mænd har en enorm høj moral, når det glæder ludere og når de altså ikke sidder på en bar og glor på ludere. Når de så er væk fra konen og ungerne på forretningsrejse et eller andet sted i verden. Ja, så er den høje moral pludselige pist væk. Det gælder nu om at få slæbt så mange ludere hjem på hotellet som muligt. Jeg har set det et utal af gange. Efter et par drinks og et sødt smil fra en luder, så har de glemt alt om moral, deres kone og unger, som de 3 timer forinden roste til skyerne og stolt viste billeder af til forretningsmiddagen. Dagen efter sidder de så stolt og fortæller om deres bedrifter på lagnet med den villige luder. Når de så kommer hjem til konen og ungerne, så kan de så sidde tilbage og tænke på deres eventyr, mens de nyder aftensmaden med deres perfekte familie. Jeg har i kraft at mit arbejde set dette et utal af gange og jeg giver derfor ikke noget for mænds høje moral, når det glæder ludere. 99% af de mandlige forretningsforbindelser, jeg kommer i kontakt med, tænker kun på massage, gogo barer og natklubber, når vores møder er overstået. Og hovedparten er dem, er hvis de skal skal sige det lykkelige gift. Luderen hun får ingen respekt - for hun er jo bare en simple luder. Manden - den ellers "perfekte" familiefar - ja, han er derimod en helvedes karl… Godt at der er så mange kvinder, der er gift med så fantastiske og perfekte mænd. For de mænd er virkelig super ægteskabs-materiale og luderen hende er intet værd og da slet ikke kone-materiale. Hvor den dog sidder lige i skabet..... Hørt, hørt!!Undskyld Sune
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 04/09-2011 15:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
patirak, Jeg har hverken enorm høj moral eller dobbeltmoral. Jeg siger blot, at flertallet af ægteskaber med en luder ender ulykkeligt. I forvejen er skilsmisserne mellem danskere og thaier langt langt mere almindeligt end noramalen. 2/3 bliver skilt, og lad være med at påstå, at det skulle være en god start, at konen er luder. Der er langt til Pretty Woman....som hvis folk har glemt det er FIKTION. Jeg vil aldrig gifte mig med en luder fra en bar i Istedgade eller Pattaya. Men up to you. Good luck. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 04/09-2011 16:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
djan,det er jo heller sikkert at de vil giftes med dig, men det går du åbenbart ud fra, hvorfor? |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 04/09-2011 16:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Djan skrev: patirak, Jeg har hverken enorm høj moral eller dobbeltmoral. Jeg siger blot, at flertallet af ægteskaber med en luder ender ulykkeligt. I forvejen er skilsmisserne mellem danskere og thaier langt langt mere almindeligt end noramalen. 2/3 bliver skilt, og lad være med at påstå, at det skulle være en god start, at konen er luder. Der er langt til Pretty Woman....som hvis folk har glemt det er FIKTION. Jeg vil aldrig gifte mig med en luder fra en bar i Istedgade eller Pattaya. Men up to you. Good luck. Hvor har du alle de oplysninger fra? Kender et hav af thai/danske ægteskaber både her og i thailand. Ingen af dem er gået fra hinanden. Men det tror du og andre af din slags ( negative ) jo ikke på.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 04/09-2011 16:53
|
To tredjedele af ægteskaber mellem danske mænd og thailandske kvinder bliver opløst igen ofte i forbindelse med, at kvinden har sikret sig opholdstilladelse i Danmark. To ud af tre ægteskaber mellem danske mænd og thailandske kvinder ender med en skilsmisse. Det viser en opgørelse, som Morgenavisen Jyllands-Posten har foretaget over antallet af indgåede ægteskaber samt skilsmisser mellem en dansk mand og en thailandsk kvinde i perioden 2001-2006: Hver gang der blev indgået 100 ægteskaber, blev der gennemført 65 skilsmisser, hvilket er 50 pct. flere skilsmisser end i befolkningen generelt. Lektor ved Roskilde Universitet Steen Baagøe Nielsen har sammen med kollegaen Thomas Gitz-Johansen forsket i, hvorfor nogle mænd vælger at gifte sig med thailandske kvinder. Forskningen har vist, at mændene groft set kan inddeles i tre grupper: - De unge der finder kæresten på rejse. - De lidt ældre med et forlist ægteskab bag sig og et ønske om et mere traditionelt kønsrollemønster. - De ældre, ofte pensionister, som finder deres kone på stranden i en af de populære thailandske badebyer. Flest af de lidt ældre »Den største gruppe er givetvis gruppen af de lidt ældre, som har prøvet forhold til danske kvinder og bliver forelskede i det fremmede. Mange møder hinanden i Danmark, hvor thailandskgifte mænd introducerer danske venner for deres kones søster eller kusine,« siger Steen Baagøe Nielsen. Cand.phil. Sine Plambech har forsket i dansk-thailandske ægteskaber og opholdt sig tre måneder i en lille landsby i Isan-provinsen i det nordøstlige Thailand, hvor anslået 95 pct. af alle thailandske kvinder i Danmark kommer fra. Hun er ikke i tvivl om, hvorfor kvinderne vælger danske og andre europæiske mænd. »Det er en mulighed for at komme til Danmark, og man kan ikke blive i Danmark længere end tre måneder, hvis man ikke er gift. Fra Danmark kan de sende penge hjem til familien og ofte også de børn, som den danske mand måske ikke altid vidste noget om,« siger Sine Plambech, der siger, at hun aldrig har mødt en thailandsk kvinde, der har giftet sig med en dansk mand af kærlighed. »Dermed ikke sagt, at det ikke kan blive til kærlighed. Men parterne har en noget forskellig opfattelse af, hvad forholdet er baseret på. Et centralt punkt er, at hun sender penge hjem. De penge kommer fra den fælles husholdning,« siger Sine Plambech og nærmer sig nu årsagen til, at mange ægteskaber opløses. »Manden ønsker et forhold mellem de to, mens kvinden har giftet sig for at kunne tage vare på sin familie i Thailand,« siger Sine Plambech, der mener, at det ikke er tilfældigt, at antallet af ægteskaber faldt op til en stramning af reglerne for permanent opholdstilladelse. Omgærdet af respekt Alle udlændinge, der søgte om permanent opholdstilladelse efter juli 2002, skulle have haft ophold i Danmark i syv år mod tidligere tre år for at opfylde kravene. I 2002 faldt tallet med en tredjedel i forhold til 2001, mens antallet i 2003 var et pænt stykket under det halve af antallet i 2001. Men Steen Baagøe Nielsen advarer mod at se kvinderne som kyniske. »Ja, det er adgang til rigdom, men ægteskabet er omgærdet af respekt. Så selv om mange bliver skilt, når de kan få opholdstilladelse selv, så er det er statustab og mødet med et koldt land, hvor man ikke kan sproget spiller givetvis også ind,« siger Steen Baagøe Nielsen. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 04/09-2011 17:03
|
|
Sikken en gang lort at lukke ud. Hvem er expert? Den " Ged " der har lavet diverse undesrøgelser eller dem så VED NOGET OM DET ?
Rawirot
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 04/09-2011 17:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
2/3 dele af de danske der finder en thialansk kone, kan ikke finde en dansk kvinde der vil røre dem med en ildtang |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 04/09-2011 17:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Ja eller også omvendt vil ikke røre en Dansk kvinde med samme. for dem er der sgu ikke meget ved blegfede og usexede skal man lede længe efter. |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 04/09-2011 17:55
|
Rawirot skrev: Sikken en gang lort at lukke ud. Hvem er expert? Den " Ged " der har lavet diverse undesrøgelser eller dem så VED NOGET OM DET ? ![]() Tja, hvis du ikke vil se på tallene - og kun vil se på det, som du oplever, så er det håbløst. Går ud fra at DU ved mere end folk, der har studeret tallene. Ville svare til, at jeg påstod, at der ikke findes trafikuheld, for det sker aldrig udenfor mit vindue. |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 04/09-2011 17:56
|
sula skrev: Ja eller også omvendt vil ikke røre en Dansk kvinde med samme. for dem er der sgu ikke meget ved blegfede og usexede skal man lede længe efter. Jeg elsker, når folk nedgør de danske kvinder. Forresten - er din mor dansker? din søster? kusiner? Er de så også blegfede? Jeg har været sammen med stort set alle racer, da jeg bare elsker kvinder og er ret farveblind på det område. |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 04/09-2011 18:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Djan skrev: patirak, Jeg har hverken enorm høj moral eller dobbeltmoral. Jeg siger blot, at flertallet af ægteskaber med en luder ender ulykkeligt. I forvejen er skilsmisserne mellem danskere og thaier langt langt mere almindeligt end noramalen. 2/3 bliver skilt, og lad være med at påstå, at det skulle være en god start, at konen er luder. Der er langt til Pretty Woman....som hvis folk har glemt det er FIKTION. Jeg vil aldrig gifte mig med en luder fra en bar i Istedgade eller Pattaya. Men up to you. Good luck. Hej Djan, Jeg mener ikke at have påstået, at det er en god start eller en fordel at min kæreste har været tidligere prostitueret. Som tidligere nævnt, så havde jeg heller ikke ligefrem planlagt, at ville have en kæreste indenfor den branche. Men når man så står i situationen og bliver forelsket i kvinden, så er det for mig personligt ligegyldigt og jeg kan ikke bruge statistikker til noget. Alle mennesker og situationer er forskellige. Du har sikkert ret i at de fleste ægteskaber eller længerevarende Dansk/Thai forhold ender i skilsmisse. Men der vil så også altid være en procentdel der ender godt. (Ligemeget hvad kæresten/konen har beskæftiget sig med) Min kæreste og jeg har aldrig talt om at blive gift eller flytte til Danmark. Jeg har absolut heller ingen planer om at tage tilbage og jeg ved, at hun aldrig ville være med til at flytte dertil. Vi elsker begge Thailand og har hverken grund eller lyst til at tage til Danmark permanent. En ferie på et par uger bliver det jo nok til engang - men der er så mange andre steder vi hellere vil besøge først. At du aldrig ville gifte dig med en luder, det har jeg fuld respekt for. Redigeret af patirak d. 04/09-2011 18:26 |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 04/09-2011 18:26
|
patirak skrev: Djan skrev: patirak, Jeg har hverken enorm høj moral eller dobbeltmoral. Jeg siger blot, at flertallet af ægteskaber med en luder ender ulykkeligt. I forvejen er skilsmisserne mellem danskere og thaier langt langt mere almindeligt end noramalen. 2/3 bliver skilt, og lad være med at påstå, at det skulle være en god start, at konen er luder. Der er langt til Pretty Woman....som hvis folk har glemt det er FIKTION. Jeg vil aldrig gifte mig med en luder fra en bar i Istedgade eller Pattaya. Men up to you. Good luck. Hej Djan, Jeg mener ikke at have påstået, at det er en god start at min kæreste har været tidligere prostitueret. Som tidligere nævnt, så havde jeg heller ikke ligefrem planlagt, at ville have en kæreste indenfor den branche. Men når man så står i situationen og bliver forelsket i kvinden, så er det for mig personligt ligegyldigt og jeg kan ikke bruge statistikker til noget. Alle mennesker og situationer er forskellige. Du har sikkert ret i at de fleste ægteskaber eller længerevarende Dansk/Thai forhold ender i skilsmisse. Men der vil så også altid være en procentdel der ender godt. (Ligemeget hvad kæresten/konen har beskæftiget sig med) Min kæreste og jeg har aldrig talt om at blive gift eller flytte til Danmark. Jeg har absolut heller ingen planer om at tage tilbage og jeg ved, at hun aldrig ville være med til at flytte dertil. Vi elsker begge Thailand og har hverken grund eller lyst til at tage til Danmark permanent. En ferie på et par uger bliver det jo nok til engang - men der er så mange andre steder vi hellere vil besøge først. At du aldrig ville gifte dig med en luder, det har jeg fuld respekt for. Jeg har skrevet før, at jeg ser ludere som mennesker som alle andre. Jeg har mødt ludere, som jeg respekterer mere end visse politikere ![]() Jeg vil mene, at langt de fleste mænd ikke kan se bort fra konens/kærestens fortid. Og hvorfor skulle man? Det er en del af personen - sletter man den bare, så sletter man også en stor del af kvinden. Man starter altså ikke fra scratch, når man er 40 år gammel. Men selvfølgelig, hvis du er en af de få, der kan, så vil jeres forhold da have lige så store chancer som alle andre. Jeg kunne bare ikke. Og igen - held og lykke. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 04/09-2011 18:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Djan! Jeg forstår så ikke helt det billede dine eksperter leverer. Nu taler de om dansk/thai aegteskaber,% osv.-og igen,jeg kan kun udtale mig om mine erfaringer,fra hvor jeg bor hernede.Men indtil videre-godt nok kun godt 2år,så har jeg ikke hørt om ET eneste opløst aegteskab-ok,det er Englaendere,Australiere,Amerikanere osv. der bor her-mener kun vi er 4 danskere heroppe. Men forstår så ikke,hvorfor skilsmisse % skulle vaere SÅ høj for dansk/thai aegteskaber og ikke for andre blandede aegteskaber-og siden hvornår, er en avis/journalist,blevet taget alvorligt,på DTW??? Det er da vist noget helt nyt. Det virker jo også underligt-om du tror det eller ej, at flere kan fortaelle dig, at de lever i et godt og fint aegteskab/parforhold,hvis alle disse påstande holdt vand. Vi kan selvfølgelig ikke vaere uenige om, at folk Bliver flået ind imellem-men det gør de jo over hele verden-kan jo måske virke voldsomt,hvis man udelukkende faerdes i turistbyerne,hvor vel de fleste som vil gøre den slags faerdes-og vil jo også virke voldsomt med de tal man evt. kunne finde for disse ting-idet Thailand jo altså har omkring 23 millioner kvinder, i alderen mellem 15 og 66 år. Med hensyn til, hvem der ikke vil røre hvem med en vis ting---kan det så ikke vaere fuldstaendig ligegyldigt,hvorfor folk er endt hernede og hvorfor de vaelger en thai kvinde til partner? Hovedsagen MÅ vel vaere, at folk har det godt med sig selv og hinanden. Skulle man endelig følge den tankegang,så syntes jeg da, at det er glimrende at en thai kvinde og en farang(uanset nationalitet) kan finde sammen og på den måde løse begges problemer-den enes sociale/økonomiske problemer og den andens manglende evne til at finde en partner derhjemme. Dernaest syntes jeg da, at det er lidt maekeligt, at de folk der bor her og er sammen med en thai kvinde,flest siger at de har det fint-men det benaegtes hårdnakket af de negative herinde-hvordan man så end kan finde på, at forklare folk-I har det altså dårligt,når de selv mener det modsatte. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/09-2011 18:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kære Hr. Rawirot De oplysninger,der er fremsat her vedr. skilsmisseprocenter mellem dansk-thai ægteskaber er desværre ganske rigtige, du kan jo selv finde dem hos Danmarks Statistik. Lad nu være med at kalde mig en idiot, den officielle statistik lyver vel ikke?! |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 04/09-2011 18:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hvis du ser dig om-alle mulige steder,hvor der laves statestikker-om det er i forretningsverdenen eller politisk,så kan de lave en statestik der får det ønskede udfald-så at der er lavet en statestik,er i mine øjne ihvertfald, ikke ensbetydende med sandheden. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 04/09-2011 18:39
|
|
Djan skrev: Rawirot skrev: Sikken en gang lort at lukke ud. Hvem er expert? Den " Ged " der har lavet diverse undesrøgelser eller dem så VED NOGET OM DET ? ![]() Tja, hvis du ikke vil se på tallene - og kun vil se på det, som du oplever, så er det håbløst. Går ud fra at DU ved mere end folk, der har studeret tallene. Ville svare til, at jeg påstod, at der ikke findes trafikuheld, for det sker aldrig udenfor mit vindue. Ja kunne jeg godt finde på at påstå. Det er ikke det jeg har oplevet at thai danske render fra hinanden. Men spørgsmålet er så om der er to forskellige slags thai kvinder og ligeså danske mænd. De kvinder der lever i baren og de mænd der kommer der. Så er der de to andre kategorier . De mænd der aldrig har brugt at gå på bar og så heller ikke har mødt sin kone der. Jeg tilhører den sidste kategori ,og føler mig ikke frelst ,eller nedgør andre.Jeg forsvarer et hvert kærlighedsforhold hvor end det er opstået Men kan være derfor mine oplevelser er anderledes.
Redigeret af Rawirot d. 04/09-2011 19:00 Rawirot
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hvor den dog sidder lige i skabet..... Hørt, hørt!!
djan,det er jo heller sikkert at de vil giftes med dig, men det går du åbenbart ud fra, hvorfor?