Se indlæg|
Julefrokost for medlemmer i Thailand.
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2005 11:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hej Kronborg Det afhænger af hvor mange der kommer men efter jeg har erfaret så er det endnu ikke mange der har tilmeldt sig , og er dette tilfældet er det måske muligt at finde plads herjeppe |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2005 11:59
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Jeppe, Jeppe skrev: hej Kronborg Det afhænger af hvor mange der kommer men efter jeg har erfaret så er det endnu ikke mange der har tilmeldt sig , og er dette tilfældet er det måske muligt at finde plads herjeppe Det, synes jeg, er en god ide! men hvad siger Clyde? |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2005 12:02
|
Hej Suk, Suk skrev: Det kunne jo muligvis også være, at nogen Thaikvinder, som er en tur i luften, føler at de er noget, så den melding med at personalet ser ned på Thai'er den tror jeg ikke holder. Suk Ja, du har måske en pointe der... Jo, en Thai, der har råd til at flyve internationalt... ja, hun synes da sikkert, at hun har big face.Hej Webmaster. Kan du ikke lave en smiley med Big Face? |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 18/11-2005 16:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
KronbergTH skrev: Hej, Man kan bestille færdig steg forskellige steder i Bangkok, og så kunne man jo holde festen privat. Jeg er jo træt af mange ting, som man kan se i denne tråd , og jeg er også træt af de evindelige restauranter. Jeg savner en privat fest, men det er der ikke tradition for i Bangkok. Så mon der er nogen, der har plads til være vært for en julefrokost? Det kunne være sjovt. Her i Ubon har vi plads og hjerterum til at holde endog store private fester ![]() Smaa fester for besoegende (feriegaester) bliver ofte holdt paa en god restaurant eller et hotel fordi det er det nemmeste for familien ![]() Men for os herude har de fleste et hus og god plads Vi har ovne saa vi kan lave en ordentlig andestej, flaeskestej med sproed svaerd a la Danmark. Vi kan bage broed, lave lagkager og andet godt![]() Vi er ikke mange danskere men jeg kan sige at 24-25/12 samt 31/12 og 1/1 rejser jeg ingen steder Julefrokoster i Danmark bliver jo ogsa holdt et par uger foer jul
Redigeret af MisterM d. 18/11-2005 16:42 |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 18/11-2005 17:35
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Jeg vil gerne opfordre all der vil med til julefrokosten om et melde sig til inden denne maaneds udgang saa der kan komme gang i forberedelserne. Clyde Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/11-2005 16:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvordan går det med julefrokosten Clyde , nu kan jeg se at de derhjemme allerrede er godt igang , her ser det ud som om det hele er fuset ud Hilsen Jeppe |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/11-2005 16:19
|
Intet er fuset ud, og Clyde har netop skrevet på forsiden, at han vil ringe til alle omkring månedsskriftet.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 30/11-2005 09:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Je deltager ogsaa gerne i Bangkok - og har sendt Clyde en personlig besked. MVH Ben |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men efter jeg har erfaret så er det endnu ikke mange der har tilmeldt sig , og er dette tilfældet er det måske muligt at finde plads her

Ja, du har måske en pointe der... Jo, en Thai, der har råd til at flyve internationalt... ja, hun synes da sikkert, at hun har big face.