Se indlæg|
fodbold
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 08/09-2010 08:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/09-2010 10:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Thaikurt1 skrev: Igen vise det bare at med Morten Olsen som trænene for landsholdet at han ikke formå at sætte et hold op. Danske landshold er ikke hvad det var før at man kun kan vinde over et Island med 1-0 at man først fik mål i overtidens. Danske fodbolfans gider ikke at se landsholdet spille i parken kun 18.809 så landskampen i parken. problemet er at dbu ikke flytter de kampe, som de ved alligevel ikke bliver udsolgt i parken, fx kunne den værre spillet i Århus eller Brøndby, hvilket der havde værret en meget bedre økonomi i, en anden kamp de kunne flytte var pokalfinalen i fodbold, her fik dbu et tilbud der var mange millioner kroner laver og bedre end parkens fra børneby, for 3 kampe, men nej heller ikke her ville man flytte kampen, http://politiken....talt-spil/ for parken er det jo også et problem at folk bliver væk, da de både tjener pr. billet og dertil kommer en ekstrem dyr leje af stadion, men så længe der sidder folk i dbu der har personlige interesser i at putte penge ned i det bundløse hul i parken, så sker der nok ingen ændringer. Redigeret af d. 08/09-2010 10:41 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/09-2010 11:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Uha nej bkk det går skam ikke at flytte de kampe væk fra parken, så taber fck jo penge, og de er i lommerne på dbu. Men kan kun give dig ret i dit indlæg. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/09-2010 12:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu er Parken altid være der hvor man har spille landskampe siden den første bliv bygget og det skal der ikke lavet om på. Parken er Danmark nation stationen At du som BIF fans gerne se at kampen bliver flytte til Brøndby stationen så Brøndby kan få penge så de kan dække deres kæmpe underskud. Det har ikke noget med hvor mange penge parken tjene når der er landskamp men at danskerne efter WM er skuffet over landshold at danskerne er blevet ligeglad med landsholdet. Redigeret af thaikurt1 d. 08/09-2010 12:54 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| nesloone |
Lagt på d. 08/09-2010 12:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Landskampe skal blive i Parken selvom DBU er lidt "mafia" agtig i beslutningerne om dette emne. Ja mange i landet er meget skuffede over VM og hvordan holdet spillede...hvorfor tage ind at se engang fodbold uden temperament ?
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/09-2010 13:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hvorfor skal der ikke laves om på det, er det fordi DBU retorik fastholder dem i at fokusere på elementer som historik og traditioner? og nu er det efterhånden blevet en københavner tradition, at blive væk fra de mindre spændende landskampe. Folk fra sjælland ikke gider gå ind og se Danmark spille de små kampe, og da Danmark har rigtig mange fans der kommer fra Jylland, så hvorfor ikke ligge de mindre kampe der, Århus som nu heller ikke har et superligahold, kunne da sagtens havde haft kampen i går. men jo naturligvis som du selv siger, så ser jeg da også gerne at Brøndby fik del i nogle af de mange penge som dbu kaster rundt med, når der spilles landskampe og pokalkampe, penge der går til en klub som har fjernet en masse siddepladser så de kan lave større koncerter. om stationen kan have 36.000 eller 29.000 betyder, vel heller ikke så meget mere, hvis der kommer under 20.000 personer, dertil kommer at Brøndby fans laver en meget bedre lydkulisse og støtte til holdet, end den fck fansene laver, men det er jo en hel anden sag, som ikke umiddelbart kan overføres til landsholdet. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/09-2010 05:01
|
|
Så er det igen tid til at se nyde nogen gode fodbold kampe i Premiere League. I morgen at Newcastle skal møde Blackpool kl 21:00.
Redigeret af thaikurt1 d. 10/09-2010 05:07 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/09-2010 09:08
|
Så hellere everton imod man u. Kurt, og næste uge er det liverpool der skal have klø af man u.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| nesloone |
Lagt på d. 10/09-2010 10:23
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Jeg vil nu hellere se nogle gode Bundesliga kampe....
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/09-2010 14:48
|
|
DBU oplyser, at det kan komme til koste Brøndby point i Superligaen, at klubbens fans tænder fyrværkeri og kaster med lightere.![]() http://ekstrablad...408031.ece Det er også på tide at DBU gøre noget over for fodbold fans der ikke kan opføre sig pænt over for modstander hold. Så må klubben søge for at de fans ikke blive lukke ind på station så det ikke koster klubben point. Redigeret af thaikurt1 d. 10/09-2010 16:15 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/09-2010 23:51
|
Hæ hæ surt for målmanden http://ekstrablad...408278.ece Redigeret af sony d. 10/09-2010 23:53 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/09-2010 05:39
|
|
Det gik ikke så godt for Newcastle da de mødet Blackpool. Newcastle- Blackpool. 0-2
Redigeret af thaikurt1 d. 12/09-2010 05:50 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/09-2010 17:54
|
Flot lyngby vandt over esbjerg på udebane 2 - 3
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/09-2010 04:20
|
|
Næste kamp 18 -9 Kl 21:00 Everton - Newcastle United Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/09-2010 01:56
|
|
![]() Næste kamp D 26 Kl 22:10 Newcastle United - Stoke City Redigeret af thaikurt1 d. 19/09-2010 02:04 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 19/09-2010 05:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej For første gang i mine 16 år her i TH, har jeg været til en fodboldkamp. Chiang Mai FC spiller i den næstbedste række, men alligevel helt vildt. Der var over 31000 tilskurer. Det skal retfærdigvis siges at det var en kamp om oprygning. Nåe ja kampen endte 1-0 til CMFC Det kostede en formue at komme ind. THB 30,00 for voksne og børn over 130 cm. Kvinder og børn under 130 cm. gratis. Køber man en sæsonbillet er prisen THB 20,00 pr. kamp. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/09-2010 05:51
|
|
huratho Thai går lige så meget op i fodbold som vi gør. Vi har også her et lokal hold har dog aldrig være inde og se det. Det må siges at det er billig at går ind og se fodbold kamp men der er nok fordi så skulle alle havde råd til at se fodbold kamp Redigeret af thaikurt1 d. 19/09-2010 05:52 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/09-2010 07:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Jeg har endnu ikke været inde og se en kamp, men jeg har en aftale næste gang jeg er i buriram.. [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/d2/Buriram_PEA_F.C..png/150px-Buriram_PEA_F.C..png[/img] is not a valid Image. http://www.burira.../index.php Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/09-2010 07:29
|
|
Redigeret af thaikurt1 d. 19/09-2010 07:30 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/09-2010 18:26
|
Så hr Jensen så er der ægte lokal opgør på lørdag, så tag du bare din familie med ud og se ordenlig fodbold, og læg mærke til det er gratis. Og gad vide om kb ikke får strygl ![]() http://www.loyalt...f=2&t=1784 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.