Se indlæg
 Udskriv debat
Musik video
Webmaster
Sorry det er simpelthen en forglemmelse fra min side i forbindelse med en mindre opdatering her på siden. Det skulle være rettet nu, og jeg har i samme forbindelse gjort Youtube-videoerne lidt større end de var før. Håber det er ok og ikke for stort.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Namprik

www.isaan-house.com
dutling68

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

MM
Okay Okay Boys! Cool

http://mhhm.dk/sveg
sony

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

dutling68
det er stærke sager det her så er i advaret Read the rules

Redigeret af dutling68 d. 07/10-2010 04:31
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

SangSomCoke
Frække fyr hehehe Grin
Lettere feminin, men hva faen, han har jo allerede patter
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น

No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all.

SangSomCoke

Redigeret af SangSomCoke d. 07/10-2010 09:39
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น

No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all.

dutling68

Redigeret af d. 09/10-2010 00:41

Namprik
Maaske man lige skal slappe af...............Hul hulk !

Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
dutling68

Namprik
Staerke sager....................

Man skulle jo tro at det var Jeppe, altsaa Jeppe paa bjerget.
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Fido

One man's ceiling is another man's floor

Namprik

Det er tilladt at vippe med en taa.................Surprise
Redigeret af Namprik d. 13/10-2010 01:41
Jeg kan gaa paa vandet !

www.isaan-house.com
Fido

Fido

dutling68

dutling68
måske der er nogle medlemmer som skulle lytte med her...

Spring til debat: