Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/08-2010 08:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu er Brøndby jo ikke god nok til at spille i Champions League det var der de ikke kom videre. Så kan glæde sig over at to danske hold skal spille Champions League. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/08-2010 10:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
der er ingen grund til at glæde sig når et dansk hold ryger ud af Europa, når det går godt for klubholdene ude i europa, så går det normalt også godt for landsholdet, på den anden side så var bif så ineffektive i går at de ikke rigtig har noget at gøre ud i Europa. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/08-2010 10:28
|
|
Skal jeg så være ked af det det har jeg lidt svært ved når det er Brøndby der ryger ud. Jeg har ingen sympati for Brøndby og deres fans eller ikke fordi det er et dansk hold. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/08-2010 10:35
|
|
hvorfor skulle du dog værre ked af det, men snæversynet er du da. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/08-2010 10:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Kæft Kurt og du skriver jeg går i sort når i skriver om jeres klub, du jo ikke engang en rigtig fan ligesom Jensen er. Selvfølgelig holder man da med de danske hold når de spiller ude i verden, bare fordi brøndby har nogle enkelte dårlige fans skal man da ikke ønske de taber i europa. Som om fck ikke også har sådan nogle, men derfor ønsker jeg dem da alt godt i europa. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/08-2010 13:19
|
|
Hvad er så forskellen mellen mig og Jensen når det handel om at være fans af FCK.
Redigeret af thaikurt1 d. 27/08-2010 13:20 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/08-2010 13:25
|
|
bkk Du er måske Brøndby fans
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/08-2010 14:07
|
Thaikurt1 skrev: Hvad er så forskellen mellen mig og Jensen når det handel om at være fans af FCK. ![]() Hejsa Kurtski Forskellen på dig og Jensen er at jensen går jeg ud fra har holdt med klubben lige siden de startede, (nu har de jo ikke eksisteret så lang tid og har ikke nogle traditioner kun en pengeklub ) måske også var kb fan den gang, (eller det skulle ikke undrer mig han var fan af b1903 ) Til forskel til dig som holder (holdt) med det næst bedste hold på amager fremad a, det bedste er selvfølgelig kastrup hæ hæ. Man holder da ikke op med at være en fan bare fordi det går dårligt for klubben, jov jov man har da lov at følge de andre klubber, men man støtter sin klub i et og alt hvis man kan.Nu bor jeg så i århus, så selvfølgelig følger jeg da agf, men hvis jeg skal være ærlig så kan jeg bedre lide vejle dem ser jeg som det bedste hold her i jylland ligesom her i jylland der bryder jeg mig ikke så meget om horsens. Men som du ved er mit hold jo det ægte københavner hold bkfrem og det bliver det sgu ved med til jeg dør eller klubben går total fallit og lukker, men det tvivler jeg på dog på de gør, for som man siger frem overgiver sig aldrig. Redigeret af sony d. 27/08-2010 14:12 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/08-2010 18:53
|
Her er ob's kampe det ser ikke helt utænkeligt ud at de kan gå videre. http://ekstrablad...398362.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 27/08-2010 19:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Jeg må være ærlig og sige jeg holdt med brøndby og OB i aftes.. desværre ville fodbold guderne det anderledes end jeg ville så brøndby røg ud.. Kurt der er flere grunde til at holde med danske hold når de spiller i eu.. 1. de får point til danmark (hvilket også gavner FCK) ![]() 2. de skal bruge en masse kræfter, både fysisk og psykisk. (det er kræfter som de så ikke bruger i super ligaen) (gavner også FCK, når de er for trætte til at spille om point i ligaen) ![]() 3. de får en masse penge.. (når en klub i danmark tjener gode penge, kan resten af klubberne også mærke det) 4. det er DANMARK
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/08-2010 22:28
|
|
Thaikurt1 skrev: bkk Du er måske Brøndby fans ![]() Naturligvis er jeg det. selvom det efterhånden er 2 årtier siden de havde deres højdepunkt. men jeg har altid hold med de danske klubber ude i Europa, også fck, faktisk betyder Brøndbys hurtige exit, at ob og fck, skal ud og vinde endnu flere vigtig europoint, for at få de point vi mangler så et hold kan gå direkte i champions leauge, og med den dominans fck har i Danmark, er det i sidste ende fck der vil få glæde af de point. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/08-2010 09:30
|
Vi må lige have den her op igen så jensen ikke bliver for højrøvet, jensen læg især mærke til sidst hæ hæ Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/08-2010 13:00
|
|
sony. Man må håber at du er en ung mand for du skal nok regne med at der går mange år for Frem spille fodbold i den næste bedste række de kommer aldrig til at spille i den bedste række. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/08-2010 13:26
|
Jamen kurt det sagde de også sidste gang, men hvad skete der? de kom op efter en tur i ds og så 3 division så anden og lige 2 år i 1 division også op i superligaen. Den her gang er det så fra ks. Jeg vil tro 4 til 5 år så er de der måske 6 år så er de danmarksmester Og til den tid er fck i 1 division, ja ja man har vel lov at håbe ikke, jeg tror også på julemanden.Men husk Kurt frem overgiver sig aldrig, ligesom visse andre klubber vel, selvom jeg havde da ikke noget imod de gik sammen med de andre klubber i valby, måske også fremad a. som der for nogle år var på tale. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
|
Lagt på d. 28/08-2010 16:12
|
|
Sjovt at Frem skal gå konkurs med en lille million gæld når man tænker på fck der roder rundt med en kæmpe milliard gæld som de aldrig får mulighed for at betale tilbage, men den få skatteborgerne vil lov til at betale en skønne dag. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/08-2010 16:53
|
Jamen bkk det har jeg sgu også gået og sagt, men det er jo nok som jeg siger de er købt af enten københavn eller frederiksberg og som du siger det bliver nok skatteyderne i hele danmark der kommer til og betale for deres rod.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/08-2010 20:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Hold nu op.. FCK skylder intet! ![]() PS&E Skylder en masse penge.. men de ejer også en hel del ting som de i værste fald kan sælge fra.. af de ting er bla fitnes.dk, lalandia, FCK og nogle andre pænt dyre virksomheder.. vis PS&E går konkurs skal de bare finde en køber til fodbold klubben som er gælds fri..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/08-2010 03:19
|
|
Wolves - Newcastle det bliv uafgjort 1 -1 Næste kamp er d 11/09 kl 21 imod Blackpool Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/08-2010 10:08
|
Ok nu vi er ved resultat så må vi jo også have det her med bk frem - tårnby 3 - 1 til bk frem http://www.bkfrem...sp?id=1848 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 30/08-2010 14:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Her kan i se en ny form for takling. Om den giver gult eller rødt skal jeg ikke udtale mig om, men effektiv må man sige den er. http://ekstrablad...399666.ece Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) Til forskel til dig som holder (holdt) med det næst bedste hold på amager fremad a, det bedste er selvfølgelig kastrup hæ hæ. Man holder da ikke op med at være en fan bare fordi det går dårligt for klubben, jov jov man har da lov at følge de andre klubber, men man støtter sin klub i et og alt hvis man kan.

Og til den tid er fck i 1 division, ja ja man har vel lov at håbe ikke, jeg tror også på julemanden.