Se indlæg|
Meninger om DTW. lige nu.
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 04/08-2010 01:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Du har ret Jesper.Der er for mange intetsigende og ligegyldige svar.Har selv mange gange lyst til at give nogle svar og meninger. Men holder tilbage da jeg ofte ved at der kommer nogle dumme bemærkninger. Hvis man ikke har noget godt at skrive eller ikke kan lide de ting der bliver spurgt om , så spring dog over istedet for at latterliggøre et spørgsmål eller nedgøre en person som tilfældigvis ikke er så erfaren i tingene som i er. DTW er vel til for information og debat. Ikke fis og ballade. Vi kan selvfølgelig godt have nogle sjove debatter. Men seriøse spørgsmål og meninger er der ingen grund til at smadre med flade kommentar og bemærkninger
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/08-2010 14:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Nu må jeg altså på banen her. Jeg har været på Dansk-Thai siden 2004 og har egentelig gennem alle disse år syntes at her var der hjælp at finde til både det ene og det andet samt masser af god info. Så kommer mit MEN inden for det sidste halve år ja næsten det sidste år er Dansk-Thai blevet til lidt af en BØRNEHAVE hvor man skyder på hinanden og taler/skriver virkeligt dårligt om div personer og emner samt der er ALT FOR MANGE indslag som slet ikke har noget med Thailand at gøre. Nogle gange skulle man VIRKELIG tror at visse personer ikke har andet at lave i deres fritid (om de sidder i Thailand eller andet steds) end at sidde foran deres pc og lukke (sorry) L... ud herinde. Skal man rakke ned på andre så gør det dog i en Privat Besked det kommer jo ikke os andre ved hvem der kan med hvem og ikke kan med hvem. Hold det inden for jeres egen række. Det var min mening. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 04/08-2010 16:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
0.02 indlæg pr. dag?! Medlem siden 2004... Jeg fatter ikke en brik, utroligt at du dog ikke selv bidrager noget mere til evtl. at afbalancere os ballademagere, for det er vel mig du tænker på, ikke? Nar... ![]() |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/08-2010 18:25
|
|
Nu må jeg jo igen være ærlig og jo bla PL og er du står nok til at kalde mig en nar så har du virkelig ordet i din mund. Hvorfor skulle jeg råbe op om dit og dat så hellere undgå div fjolser på denne side (selv om det er svært) og bare undgå de indlæg de nu engang lægger. Men det er svært når visser personer ligger de mærkeligste indlæg alle vegne. Ting som SLET intet hat med tråden at gøre hvor de lægger disse indlæg. Svar på til tale. Stor i munden kan man altis være. Beklager og måske modtager jeg en prik. ??? |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/08-2010 18:38
|
|
Et lille PS. Jo jeg har været medlem siden 2004 og KUN 0,02 indlæg pr dag men jeg har heller ikke behov for at udgyde synd og skam på Dansk-Thai og ej heller tiden til at sidde ved min pc dagen lang og så har jeg et LIV i modsætnnig til andre. Hvad jeg har brugt og bruger Dansk-Thail til er feks søge oplysninger og hjælpe andre med den viden jeg nu engang har om Thailand men har ALTID (mere elller mindre) brugt PB til at skrive og hjælpe folk. Kald dette svar på tiltale. Redigeret af Amagerdreng d. 04/08-2010 18:42 |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 04/08-2010 19:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
se det var rigtig øv.....nu røg PL så også ud jeg vil da mene at hvis DTW skal være god, så skal der skrives hele tiden, godt som dårligt. Ellers er der ingen der gider at kikke ind på siden, det gør folk KUN når der sker noget. og hvis ingen kikker ind på siden andet som hvis de har et problem hvem gider så kikke herind. siden SKAL være levende ellers falder besøgstallet og PL har helt sikkert været et aktiv for siden jeg vil spørge AMAGERDRENG ligesom PL har gjordt 0.02 indlæg pr. dag?! Medlem siden 2004... hvis alle der besøgte siden skrev lige så lidt som dig hvor tror du så DTW var henne ??? Nar... lung |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 04/08-2010 19:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Lung Det er jo ikke antallet af indlæg, der afgør om indlægget er relevant. Jeg har godt nok ikke været her så længe, men kan nu sagtens bedømme hvilke typer personer, der gavner og ikke gavner. PLs røde kort er fuldt fortjent, det ærgelige er blot, at personen popper igen under et andet signatur, og så kører pariserhjulet igen. er mundlam over at se dig betegne amagerdreng som en nar. Hvad bilder du dig ind. Rendestensniveauet burde i dit tilfælde give tre bær på en og samme omgang. Redigeret af MakMak d. 04/08-2010 19:19 |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 04/08-2010 19:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
he he ja du har ret Lung, men PL lod sig lige rive med og skulle have det sidste bær. meeen han kommer snart igen som.. PrøveLuskeren.. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/08-2010 19:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ved du hvad? Jeg kan faktisk rigtig godt lide PL. MEN hans seneste udgydelser fortjener da et los i røven. INGEN skal tale på den måde til nogle andre. Det er ikke et spørgsmål om antallet af indlæg men om indhold. Hvis man synes det er sjovt at kaste med mudder, så er der et forum designet hertil: [url]www.mudderkast.dk[/url] |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 04/08-2010 19:20
|
FUCK, man jeg var ved at ændre mit inlæg til: Jeg vil IKKE skrive Nar... for det må vi jo ikke desværre kom dit inlæg i forkøbet... ![]() lung |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/08-2010 19:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
lung.. det er spørgsmål om man kan lide seriøst debat eller ej. Alle kan da skrive 10 indlæg pr. dag? Men hvis det noget ligegyldig eller uden betydning, hvad nytter det så? |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/08-2010 19:24
|
|
Kære Lung. Dette burde nok være en pb til dig men så kan alle andre desværre ikke se mit svar til dig. Så derfor et åbent svar. Som skrevet tidligere har jeg NÆSTEN altid svaret på indlæg med PB til vedrørende person. Derfor kommer det jo ikke på indlægs listen. Og at du kalder mig en NAR det er jo helt op til dig. Jeg ved blot at jeg har hjulpet rigtig mange på DTW med div ting og ikke FULDT DTW med totalt ligegyldige ting. MakMAK tak for støtten. 0-)))) |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/08-2010 19:24
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg kan kun give dig ret lung, men på den anden side bad han vel selv om det. Men så det da utroligt at mak mak med så kort levetid (endnu) ved så meget om hvad der er sket herinde suk siger jeg bare Jeg må da indrømme jeg kommer til og savne pl, ok det var ikke fordi jeg er enig i alt hvad han skrev, men der var da gang i ham må man sige. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/08-2010 19:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
LOL PL vidste udmærket godt at han fik det sidste bær, den drevne rotte på DTW. ![]() DTW udmærker sig både ved at der er en masse viden at hente, men også plads til fjollerier, oa. Okay det kan være irriterende når man en gang i mellem prøver at være seriøs, og får en spand lort tilbage, men det er nu engang præmisserne i et forum som DTW, ved at folk trækker lidt på smilebåndene, og Webmoster er rigelig pædagog, til at få ens temperament til at lande igen. PL - tag et par ture mellem CPH-BKK, om du vælger en F-16 eller en lille propeller er ligegyldigt. Få et bad og bliv barberet, og vend så tilbage med en frisk og nyslået profil. ![]() [img]http://images.southparkstudios.com/media/images/1008/1008_jenkins.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 04/08-2010 19:27 |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 04/08-2010 19:28
|
Hey, altså, jeg var ved at trække den der Nar.. tilbage men det lykedes ikke da man ikke kan lave om når der kommer et inlæg imellem SORRY..![]() det der med at svare i PB hvad kan de andre der kommer på DTW så bruge det til...? hvis alle svarede med pb hvilken berettigelse havde siden så, om jeg må spørge lung |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/08-2010 19:35
|
|
Og her er mit svar så. Hvis en person spørger om noget er det nok fordi denne person ønsker et seriøst svar. Dette har jeg så givet han/hende i pb besked for det var/er trods alt han/hende der har spurgt om et eller andet jeg muligvis har kunnet hjælpe med og hvad jeg kan hjælpe den pågældende person med behøver jo ikke komme ud til alle andre. Hermed slutter jeg af i denne tråd. |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 04/08-2010 19:44
|
godt så, Amagerdreng...næste gang jeg har et problem vil jeg sende dig en pb og spørge dig, du er klart en af de eneste seriøse og hvad kommer det da også andre ved hvis jeg har et problem, hvor er vi heldige ![]() lung |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/08-2010 19:45
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
xxxx skrev: he he ja du har ret Lung, men PL lod sig lige rive med og skulle have det sidste bær. meeen han kommer snart igen som.. PrøveLuskeren.. ![]() Jeg kan forstå at man kan lade sig rive med i en debat, man deltager i, men det var jo ikke tilfældet idag. Han brød ind i diverse emner, kom ikke med nogle argumenter, men kastede bare en skidtspand i hovedet på tilfældige deltagere og medlemmer. Det er jo så moderne at spørge hvem der er inde i Helle T, jeg har længe tænk hvem er der inde i PL? Til tider meget vidende og charmerende, omend irriterende skråsikker, til andre tider direkte ubehagelig og uforskammet. Jeg tror ikke der var anden udvej idag end at give det sidste bær. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 04/08-2010 21:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Vi har alle vore stærke og svage sider ! nogle af os har også en mørk side,det er nok den PL har fundet frem idag,er der plads til at træde ved siden af,her på DTW ? og hvornår bliver man for grov over for andre ? vi kan alle have en dårlig dag,og hvis en total novice kommer med (dumme spørgsmål=dumme svar) kan mere erfarne Thai- landsfarer hurtigt komme med udfald som vi andre føler er over grænsen! jeg vil håbe at PL snart er tilbage på banen da han efter min bedste overbevisning har haft en meget dårlig dag! jeg bøjer mig i støvet for denne stick-mann,som er en kæmpe resurce,her på DTW..... ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/08-2010 21:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg smider en 50 på han er her igen om en uge ..er ikke altid enig med hverken PL eller Suk men jeg nyder mange af deres indlæg og synes de er med til at gøre siden spændene lige som så mange andre er
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

..
lige som så mange andre er