Se indlæg
 Udskriv debat
Bar fine.
Djengis
Payanak skrev:
En lille indskydelse jeg har sagt før;

Det med at man betaler for pigen er kulturelt betinget, og har ikke kun noget at gøre med at man har fundet hende i en bar. 'Almindelige' thai kvinder forventes at skulle forsørges på nøjagtig samme vilkår.....

Nu er min erfaring med danske kvinder som date emner temmeligt ikke eksisterende. men kender da en del kvinder Smile
Dem jeg kender forventer da ALTID at manden betaler for middag mv. At der kommer blomster osv osv.
Det er vel ikke direkte betaling - men så er det jo alligevel. Mener det er jo det samme i Thailand - man kommer jo til at betale hele aftenen - samme som i Danmark.

Det er bare nemmere at slippe af med hende igen vel?

Se venligst lidt humoristisk på dette.

Mvh
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

MadsEJ
Ja, jeg sad vist og hidsede mig lidt op igår- undskylder endnu en gang for mit sprogbrug.
Det var bestemt ikke for at blive uvenner med folk jeg skrev det jeg skrev.
Det er jo bare min mening,(og det kunne sagtens have været formuleret pænere) og man kan selvfølgelig godt være et godt menneske, selvom man har en anden mening end mig.Pfft
Men rart at se der var et par stykker der var lidt enigeSmile
Og håber da også der er et par stykker der føler trådt sig over tærene, for syntes da stadig det er noget beskidt svineri(IMO).
Undskylder også for at have "ødelagt" tråden med mit mundlort.
Det jeg skrev var ikke møntet på nogen speciel, så det er ikke noget personligt. Fik bare lige et breakdown oveni. Bullshit overload kan man vel sigeWink hehe..
Håber da stadig folk har lyst til at hjælpe, selvom jeg var lidt svinskSmile
Så skulle det vist være på plads.
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

Sarah
sula skrev:
Sarah

Du siger du er enig med Mads i hans synspunkter ?, er du så også enig i om man har købt sex 1 eller 10 gange er ligemeget når man sidder og ser ned på folk der har det, for som jeg ser det har Mads jo også købt sex , så hvad gør lige hans synspunkter og mening bedre.

Hej Sula...
Jeg tillader mig lige at citere "Johnson" for han formulerede det ret godt...
..og fordi man har prøvet købesex før, er det ikke ens betydning med at man ikke kan tage afstand fra det efterfølgende. Det er jo netop det som kendetegner det intelligente men dog uperfekte menneske...

Sarah
Djengis skrev:
Payanak skrev:
En lille indskydelse jeg har sagt før;

Det med at man betaler for pigen er kulturelt betinget, og har ikke kun noget at gøre med at man har fundet hende i en bar. 'Almindelige' thai kvinder forventes at skulle forsørges på nøjagtig samme vilkår.....

Nu er min erfaring med danske kvinder som date emner temmeligt ikke eksisterende. men kender da en del kvinder Smile
Dem jeg kender forventer da ALTID at manden betaler for middag mv. At der kommer blomster osv osv.
Det er vel ikke direkte betaling - men så er det jo alligevel. Mener det er jo det samme i Thailand - man kommer jo til at betale hele aftenen - samme som i Danmark.

Det er bare nemmere at slippe af med hende igen vel?

Se venligst lidt humoristisk på dette.

Mvh

Da vil jeg sige jeg går ind for ligestilling på alle områder.
Og har også et par moderne-thai veninder i Bangkok, der hellere ville dø end at lade deres kærester forsørge dem (farang som thai kærester)!

jensjorgen1999 skrev:
På en bar skulle jeg give 300 THB - på en massage shop kostede det 1000THB. Er det også, hvad I har erfaring for?

dette er hvad tråden handler om, lav dog en ny istedet for at skifte emne og diskutere noget folk her aldrig bliver enige om alligevel

FedeFinn
Jeg har nu aldrig hørt om barfine på en massage shop. Jeg har da før forhørt mig om en pige var interesseret i lidt mere, men har nuhver gang fået nej, men ok alt er slevfølgelig til købs.
Redigeret af FedeFinn d. 15/10-2009 21:19
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

TG950
FedeFinn skrev:
Jeg har nu aldrig hørt om barfine på en massage shop. Jeg har da før forhørt mig om en pige var interesseret i lidt mere, men har nuhver gang fået nej, men ok alt er slevfølgelig til købs.

helt klart man får nej hvis man står med en 500 Bht. seddel i den ene hånd og p***** i den anden hånd.

kiml
jeg går aldrig mere på bar for at kigge på damerSmile
[img][/img]

JD
FedeFinn skrev:

Har du overvejet om det er din melhvide og XXL korpus der giver dig et NEJ?!

Grin

JD

PS: JEG har tværtimod svært ved at få dem til at holde fingrene fra "Boy" når de masserer, men nu har jeg så også en ekstrem lækker krop!
Redigeret af JD d. 16/10-2009 06:14

kiml
Fedefinn så er du nok også en af de få der ikke har fået det tilbudSad
[img][/img]

TG950
kiml skrev:
Fedefinn så er du nok også en af de få der ikke har fået det tilbudSad

double Shock

JD, må give dig ret, det er lidt ubehageligt ind imellem når pigerne ikke kan holde sig fra ens spæde drengekrop.

Men med FedeFinner rendende rundt så bliver der jo gjort lidt ekstra for os andre.

Skeptikeren

filihankat
Sarah skrev:
sula skrev:
Sarah

Du siger du er enig med Mads i hans synspunkter ?, er du så også enig i om man har købt sex 1 eller 10 gange er ligemeget når man sidder og ser ned på folk der har det, for som jeg ser det har Mads jo også købt sex , så hvad gør lige hans synspunkter og mening bedre.

Hej Sula...
Jeg tillader mig lige at citere "Johnson" for han formulerede det ret godt...
..og fordi man har prøvet købesex før, er det ikke ens betydning med at man ikke kan tage afstand fra det efterfølgende. Det er jo netop det som kendetegner det intelligente men dog uperfekte menneske...

Nej det er altså noget mundgejl. Vil det sige at det er ok at vælte sig i ludere hele sit liv bare man lige husker at tage afstand fra det bagefter? Det skal jeg nok huske om 30-40 år........

mvh. filihankat

FedeFinn
JD skrev:
FedeFinn skrev:

Grin

JD

PS: JEG har tværtimod svært ved at få dem til at holde fingrene fra "Boy" når de masserer, men nu har jeg så også en ekstrem lækker krop!

Har DU overvejet om min krop er melhvid og XXL ?
Har squ da lavet alt med tøserne på klinikken, men har aldrig oplevet at ta dem med ud derfra.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

TG950
FedeFinn skrev:
JD skrev:
FedeFinn skrev:

Grin

JD

Har DU overvejet om min krop er melhvid og XXL ?
Har squ da lavet alt med tøserne på klinikken, men har aldrig oplevet at ta dem med ud derfra.

sjovt nok med din signatur / profil navn, ja så bør du blive på lastens brede landevej, for med dit profil navn kan der jo ikke være plads til dig på dydens smalle sti. Pfft

Spring til debat: