Se indlæg|
Prostitueret.
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 14:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
savasava skrev: Ogsa fint at der findes visse thai piger, der gider fortids pensionerede alkoholikere. ![]() Jeg tvivler på thaikvinder gider med mindre de har en skjult agenda! Hvem gider at løbe til kobmanden og slæbe de tomme flasker. ![]() |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 14:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Dream skrev: Du skriver og roven gaar.........tsk tsk tsk..... Er stiv som en bryllupsp*k................Nat nat.......... ![]() Nå, du staver nu ellers meget godt selv i en brandert, du er fra dengang man lærte noget i Folkeskolen, hva'?! En skam det er gået som det er, du ku' ha' blevet en udmærket politiker, og det skal egentlig ikke betragtes som en kompliment, OK?! ![]() Dr. Gonzo |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 15:00
|
|
deepseadivers skrev: savasava skrev: Ogsa fint at der findes visse thai piger, der gider fortids pensionerede alkoholikere. ![]() Jeg tvivler på thaikvinder gider med mindre de har en skjult agenda! Hvem gider at løbe til kobmanden og slæbe de tomme flasker. ![]() Ja, jeg er vild med gåder, men i det her tilfælde (Dream) må jeg melde pas, jeg forstår det ikke rigtigt. ![]() Hun må ha' mødt sin drømmefyr, ha-ha! Dr. Gonzo Redigeret af hsthomsen d. 13/09-2009 15:01 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 13/09-2009 17:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
tænk jer min kone som er tidligere bar pige hun kunne låne 1 mill baht sidste år på sit lille søde ansigt. det kunne være at banken mente hun nok kunne lave pengene som tidligere salgspige. så ud af dette må jeg konkludere at dream's pige må være en endnu større luder da hun kan låne det dobbelte. hvilket marreridt af vågne op til hva dream, finde ud af at ens kone bare er en simpel luder. men til gengældt er hun en ordentligt uddannet luder. med den helt igennem fødte gentelman af en gammel afdranket kokain smadret dranker, som ikke er i stand til at passe hende uden den danske stats støtte. prasat |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/09-2009 17:15
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
prasat skrev: tænk jer min kone som er tidligere bar pige hun kunne låne 1 mill baht sidste år på sit lille søde ansigt. det kunne være at banken mente hun nok kunne lave pengene som tidligere salgspige. så ud af dette må jeg konkludere at dream's pige må være en endnu større luder da hun kan låne det dobbelte. hvilket marreridt af vågne op til hva dream, finde ud af at ens kone bare er en simpel luder. men til gengældt er hun en ordentligt uddannet luder. med den helt igennem fødte gentelman af en gammel afdranket kokain smadret dranker, som ikke er i stand til at passe hende uden den danske stats støtte. prasat Respekt prasat Der mangler alså en tump up |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 17:37
|
|
dream: ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det......... hva hulen er den nu af, vil søster ikke låne dig flere ? du har vel ikke glemt at afdrage hende for bilen... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 17:41
|
|
hva er det for en butik i skal starte, er det en flyttefirma...har har. i kan jo snart leve af at flytte for jer selv |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 13/09-2009 17:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Dream skrev: Sarah skrev: Dream skrev: Dream skrev: Fortael fortael............ Sad i aftes og talte om barpiger med min kone, hun sagde : The pussy is not fresh...... ![]() Tak skaebne, hvor kan i dog faa meget ud af en " joke" fra min kones side........ ![]() I er da noget stramme i betraekket...... ![]() ps. Nu er der visse personer her paa DTW der ynder at vide hvad min kone er uddannet som, ja se det er jo privat, men kan dog roebe at hun lige har laant 2 mill. THB af banken..........tvivler paa at en luder kan det......... ![]() Saa helt skidt staar det vel ikke til i disse krisetider........ Altså hendes uddannelsesbaggrund er privat?? (jeg er personligt ligeglad...) Men hendes økonomi er til offentligt skue?! Men hvad er det så du har i mod de prostituerede!!? Jeg har ikke noget imod luderne, jeg kunne bare ikke leve med en saadan..........som jeg har skrevet foer er det da fint at visse farang slikker fortovet rent... Hvor er du ucharmerende at høre på... |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/09-2009 17:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
lung skrev: hva er det for en butik i skal starte, er det en flyttefirma...har har. i kan jo snart leve af at flytte for jer selv Verdensklasse humor
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 13/09-2009 18:00
|
|
prasat skrev: tænk jer min kone som er tidligere bar pige hun kunne låne 1 mill baht sidste år på sit lille søde ansigt. det kunne være at banken mente hun nok kunne lave pengene som tidligere salgspige. så ud af dette må jeg konkludere at dream's pige må være en endnu større luder da hun kan låne det dobbelte. hvilket marreridt af vågne op til hva dream, finde ud af at ens kone bare er en simpel luder. men til gengældt er hun en ordentligt uddannet luder. med den helt igennem fødte gentelman af en gammel afdranket kokain smadret dranker, som ikke er i stand til at passe hende uden den danske stats støtte. prasat Spot on! Tak for det.... Så er der vel balance i det regnskab, ikke?! ![]() Dr. Gonzo |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2009 18:26
|
|
de 2 mill. er til buisness. nu ved jeg det,... hun vil åbne en bar,.. der liger jo et stort potentiale lige for, og så kan hun jo holde sprut hovedet hjemme..... |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 13/09-2009 19:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
ja du er dygtig suk som jeg har skrevet før så er det heldigt at din kone ikke er lige så kritisk i sit valg af partner som du er for hun har åbenbart heller ikke noget imod at slikke fortovet og held og lykke med flytteforretningen og hvis der er nogen der giver dig en chopper så foreslår jeg du kører uden hjelm Redigeret af risbaronen d. 13/09-2009 19:34 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 13/09-2009 20:11
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Er i alle venlige at droppe person angrebene, og komme tilbage til tråden. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/09-2009 20:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Dream skrev: Tvivler paa at bumsen i DK kan laane ca. 300.000 og luderen ligesaa, og nej det er ikke til boligen...den er sq da betalt Sikkert. 55555 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/09-2009 00:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
John skrev: Er i alle venlige at droppe person angrebene, og komme tilbage til tråden. Admin. Æv nu var vi ellers ved at finde det gamle fælles fodslag frem igen, og SUK tilbage i storform. Det er da ellers disse tråde der gør denne side helt unik og underholdende frem for andre Thai-sider. |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 14/09-2009 18:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Ja tråden er ved at blive sjov ![]() |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 14/09-2009 20:24
|
|
Hende her vil ha' ungt farangkød: http://www.youtub...klwpN2jkvo Men det fik hun ikke.. ![]() Dr. Gonzo "All work and no play makes Jack a dull boy"! Redigeret af hsthomsen d. 14/09-2009 20:26 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/09-2009 20:30
|
Hun så da ellers meget sød ud men hold da op hun var sulten. |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 14/09-2009 20:33
|
|
Sødt ansigt, for bred r*v! JD |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/09-2009 20:54
|
Ja ja vi skal også have noget at tage fat på, det skal jo ikke være skind og ben det hele vel Ps Og så stor var den sgu da heller ikke, har da set dem der var større man er jo oppe i den alder hvor man ikke skal være kræsen Redigeret af sony d. 14/09-2009 20:58 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.