Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ville du give 100 kroner i drikkepenge med nogle dages mellemrum til rengøringen på et dansk hotel?
Nej, men jeg ser en klar forskel i arbejdsforhold. Måske er jeg naiv, men jeg tror at dem, der arbejder på hotel i DK, får væsentlig bedre løn og forhold, end her i Thailand.
Ville du give 100 kroner i drikkepenge med nogle dages mellemrum til rengøringen på et dansk hotel?
Nej, men jeg ser en klar forskel i arbejdsforhold. Måske er jeg naiv, men jeg tror at dem, der arbejder på hotel i DK, får væsentlig bedre løn og forhold, end her i Thailand.
Det gør de ganske givet, men 100 baht er en del mere i forhold til mindstelønnen i Thailand end 100 kroner er i forhold til mindstelønnen i Danmark.
Det gør de ganske givet, men 100 baht er en del mere i forhold til mindstelønnen i Thailand end 100 kroner er i forhold til mindstelønnen i Danmark.
Som jeg skrev: "med nogle dages mellemrum". Jeg gætter på at det bliver til 20-30 baht dagligt. Og jeg har det fint med det... :-)