Se indlæg|
Billigste pariode
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/10-2004 17:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ok det lyder som om det er værd at prøve næste gang man skal en tur derned |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 15/10-2004 00:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Hej jeg fandt lige en side hvor de kårer de bedste cabin crew hvor du bl.a. kan se at thai ligger nr2 og china nr 10 og slet ingen europæiske mellem de første 10. Men det bedste europæiske var austrian som vi fløj med sidst og der var vi ovenud tilfredse. Her linket http://www.airlin...aff_04.htm der er også mange andre oplysninger på denne side. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 15/10-2004 17:08
|
|
det lyder ellers som om dem der har fløget med china har været tilfredse |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 15/10-2004 20:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
jeg ringede i dag til thai travel, for at skulle høre priser på 3 voksen og 4 børne billetter i februar med thai. de skulle have 8.300 pr. stk. for en voksen og selv om jeg spurgte om de ikke havde noget billiger da vi kun skal bruge 1 måneders billetter kunne de abselut ikke sælge noget billiger end det. efter følgende kontaktede jeg DSB rejser de kan sælge de samme billetter for 6.590 pr voksen. jeg syntes godt nok at thai travel er blevet dygtige. jeg har næsten altid handlet mine billetter hos thai travel men nu gider jeg sku ik spørge dem mere. da jegkøbte den sidste billet for 3 uger siden kunne thai travel ikke skaffe noget, men min x købte idag en billet hos dem, og her var der ingen slinger i valsen der kunne de skaffe det hele, er det sådan at thaierne har nogle skjulte fordele med thai som vi ikke kender til jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 15/10-2004 20:54
|
|
det er som jeg tidligere har skrevet thai-travel sælger etniske billeter (altså billeter som thai air sælger billiger til thaier som skal kunne rejse billigt hjem) til alle men sælger dem til normal pris og scorer selv diffen i år er det 3. gang at jeg tiltrods for at min thaikone har bestilt billeter hos thai-travel har kunnet finde de samme billeter billigere hos kuoni er derv nogle som har kontakter hos thai airways så vi kan få stoppet thai-travels svindlerier |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 30/12-2004 16:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg rejser til Thailand den 10 febuar og skal give 6800kr med British Airways. MVH. Jesper |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.